Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko paremmin alkaa tuttavuus naapurin kanssa?

Vierailija
14.02.2023 |

Tästä ei ensivaikutelman antaminen enää voi paremmaksi muuttua. Eilen järjestin uudessa asunnossani pikku tupaantuliaiset opiskelijakavereiden kanssa pienehköllä tyttöporukalla ja juhlat venähtivät aamuun saakka. Aamuyöllä paras ystäväni oli jo antanut kaikkensa juhlille ja simahti istualteen pöntölle oksennettuuan ensin vessan lattialle. Ja ihan kun tämä ei jo itsessään olisi tarpeeksi riemastuttavaa niin iltaa jatkettiin ystävän väsymyksestä huolimatta, ja ei aikaakaan kun yksi juhlijoista ilmoitti pissaavansa keittiön lavuaariin sillä vessahan ei ollut käytössä. Tämähän ei minulle käynyt sillä enhän halunnut uuden keittiöni tiskialtaaseeni virtsaa, ja koska humalassa saan mitä parhaimpia ideoita, ehdotin että pissataan yhdessä rappukäytävän portaiden alle ( asun ensimmäisessä kerroksessa). JA EIKÖHÄN NAAPURINI LÄHDE JUURI SILLOIN AAMUVUOROON!! Ja kyllä, kyllä hävettää ja olen oikeesti ihan kunnollinen opiskelijanuori. Mitä te tekisitte, pitäisikö mun mennä selittämään tätä sille naapurille vai muutanko vaan pois, apua en kestä

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vielä väänsitte pökäleet naapurin oven eteen?

Vierailija
22/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan siivonnut oksennusta tai katsonut, että vessaan sammunut hengittää kunnolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla koet olevasi "oikeesti ihan kunnollinen opiskelijanuori"?

Eikö noi ole juuri niitä tilanteita joissa punnitaan se oikea luonne? Oikeesti sikaileva, siis.

Vierailija
24/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mua hävettää niin paljon, eikö kukaan muka ymmärrä yhtään? Ootteko te ollu ikinä nuoria? Sitäpaitsi pissattiin vaan sen kerran rappuun, kaikki muut ja muut kerrat mentiin siihen rapun ulkopuolelle. 

Minkä takia mulle tulee tästä mieleen mun koiranpentu, joka vahingossa kerran pissasi rappukäytävään, mutta seuraavalla kerralla kun osasi pissata kadulle katsoi mua todella ylpeän näköisenä, että katso äippä mä pissin nyt kadulle.

Vierailija
25/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa on tuollaisissa juhlissa?

Vierailija
26/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mua hävettää niin paljon, eikö kukaan muka ymmärrä yhtään? Ootteko te ollu ikinä nuoria? Sitäpaitsi pissattiin vaan sen kerran rappuun, kaikki muut ja muut kerrat mentiin siihen rapun ulkopuolelle. 

Ollaan oltu kyllä. Mutta se että on nuori ei ole mikään tekosyy tuollaiselle nololle sikailulle. Olet nolannut ittses ihan täysin ja vanhempasi samalla.

Vierailija
27/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nuori ja olen myös juonut liikaa alkoholia aikoinaan, mutta en ole tehnyt tuollaista enkä tunne ketään, joka olisi tehnyt noin.

Vierailija
28/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat tästä opiksesi ja ensi kerralla juotte vähemmän.

Vierailija
29/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nuorena bilehile eikä ikinä ole tullut mieleenkään pissata rappuun, tai lavuaariin.

Vierailija
30/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä oli merkittävä parannus! Että ihan ulos ovesta pääsitte, omin jaloin.

Oletko myös "oikeesti tosi urheilullinen"?

Vierailija
31/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä oli merkittävä parannus! Että ihan ulos ovesta pääsitte, omin jaloin.

Oletko myös "oikeesti tosi urheilullinen"?

No en mutta en myösköön ruma läski toisin kun sä

Vierailija
32/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä törppö olet oikein, eikö veskiä voinut siivota tai kusta johonkin ämpäriin. Kai sulla ämpäri on. Porraskäytävään ja talon oven eteen sitten mennään kuselle. Ei järki kyllä päätä pakota. 

Vierailija
33/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan noin tyhmä voi olla opiskelija.

Vierailija
34/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt elät hiljaa ja sääntöjä nuodattaen koko loppuvuoden. Tervehdit naapureitasi asiallisesti, et ala selittää mitään.

Vierailija
35/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
36/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kipinkapin ämpäri ja luuttu kouraan, kunnon pesuaineet mukaan ja käyt pesemässä sen lattian.

Vierailija
37/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä nyt miksi ette vain siivonneet sitä oksennusta.

Vierailija
38/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kipinkapin ämpäri ja luuttu kouraan, kunnon pesuaineet mukaan ja käyt pesemässä sen lattian.

SInne oli soitettu jo siivooja aamupäivällä, tietty oisin siivonnu sen myöhemmin jos oisin ehtiny

Vierailija
39/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä nyt miksi ette vain siivonneet sitä oksennusta.

No onks vähän ällöö alkaa pesee toisten oksennusta kesken juhlien

Vierailija
40/59 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin paska naapuri.