Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sulhaset! Mitä olette oikeasti ajatelleet morsiamen asusta?

Vierailija
14.02.2023 |

Kun morsian on kaiken keskipiste, niin onko sulhasilla tullut koskaan tunnetta, että hyvänen aika miltä nainen näyttää? Että vähempi olisi riittänyt. Tai sitten parempi kuin kuvittelisi olevan. Kokemuksia omasta tai muiden vihkimisistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva, tai vähintään tasa-arvoista (jos mies voi edes noin sanoa, kun me ollaan sorrettu naisia tuhansia vuosia...), jos minä olisin saanut vaikuttaa morsiamen pukuvalintaan.

Vierailija
2/7 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kiva, tai vähintään tasa-arvoista (jos mies voi edes noin sanoa, kun me ollaan sorrettu naisia tuhansia vuosia...), jos minä olisin saanut vaikuttaa morsiamen pukuvalintaan.

Niin, se sulhanenhan joutuu sitä kaikkea katsomaan ja kustantamaankin. Miten olisit vaikuttanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok asu oli. Ei valittamista. Ei häämekot mitään maailman kauneimpia vaatteita ole ylipäätään, mutta eihän se morsiuspuku siinä päivässä tärkeää ole. Silloinen morsian ja nykyinen vaimo on aina kaunis, sitä ei puku pysty pilaamaan.

Vierailija
4/7 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se sulhanenhan joutuu sitä kaikkea katsomaan ja kustantamaankin. Miten olisit vaikuttanut?

Kustantamaan? Eri

Vierailija
5/7 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, siis, tämä nyt vain on minun mielipide, mutta vähemmän röpelöä, kiiltävä materiaali ja edestä lyhyt, jotta näkyy sääret. Tämä olisi omasta mielestäni sopinut paremmin, koska vaimo on ns. söpö nainen, ei ns. kaunis nainen. Ei sillä, että avioliitto kaatui pukuun, mutta silti.

Vierailija
6/7 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustantamaan? Eri

Yleensä mies maksaa yli 51% häistä. -eri

Vierailija
7/7 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että sulhasella on kaiken tyyppisiä ajatuksia morsiamen asusta. Niitä ajatuksia, jos niissä ajatuksissa on milligrammankaan verran millään tavoin kritiikiksi tulkittavaa, on syytä ja hyödyllistä pitää visusti kitansa kiinni huolimatta siitä kuinka päissään on.

Se asu on morsiamen ja hänen ystävättäriensä prinsessaleikin huipentuma, ja morsian tulkitsee minkäänlaisen puvun kritiikiksi tulkittavan sananpuolikkaan hyökkäyksenä häntä itseään, ystävättäriään, perhettään, yhteistä parisuhdetta ja koko tulevaa avioliittoa vastaan.

Sulhasen on syytä yrittää paeta kaikista sellaisista tilanteista missä häntä voidaan vaatia sanomaan mielipiteensä morsiamen, tai kaasojen, tai kenen tahansa hääpaikkaa viittä kilometriä lähempänä tavattujen naispuolisten ihmisten mistään asusteesta.

Jos sulhanen on esim. ahdistettu naisten toimesta nurkkaan josta hänellä ei ole poispääsyä ja vaaditaan mielipidettä, kannattaa vastata jotain epämääräistä kuten "onko appiukolla sahtia" tai yrittää teeskennellä niin juopunutta ettei ymmärrä kysymystä.