Lääkekuurin sivuvaikutuksena kuiva suu ja rohtuneet huulet
Mikäköhän avuksi tähän? Jouduin syömään pitkähkön lääkekuurin ja tämän lääkekuurin sivuvaikutuksena on kuiva suu. Ja kuivan suun seurauksena huulet ovat älyttömän kireän tuntuiset ja rohtuneet.
Mikäköhän avuksi ja mitenköhän nopsaan paranemista voisi olla luvassa?
Kommentit (9)
Apteekista imeskelytabletteja, en nyt muista nimeä, maistuivat appelsiinille tai oliiviöljyä sisäposkiin.
Itselläni oli kanssa tosi pitkä kuuri, jossa loppua kohti suusta tuli älyttömän kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista imeskelytabletteja, en nyt muista nimeä, maistuivat appelsiinille tai oliiviöljyä sisäposkiin.
Itselläni oli kanssa tosi pitkä kuuri, jossa loppua kohti suusta tuli älyttömän kuiva.
Rohtuivatko sinunkin huulesi? Minulla ei koskaan ole huulet rohtuneet, mutta nyt ovat. Ja menee käsi kädessä lääkekuurin aloituksen kanssa
Ap
Mulla ahdistuneisuutta helpottava lääke aiheutti pahaa suun kuivumista... Mutta ylläripylläri, ongelma ei hävinnyt vaikka lopetin lääkkeen. Todella ärsyttävää.
Syön tosi paljon purkkaa, sen avulla menee päivät.
Yöllä käytän muutenkin purukiskoa ja se vaikuttaa jostain syystä niin ettei suu kuivu
Huulet mulla ei oo rohtuneet kamalasti. Hyvä huulirasva auttaa siihen
Apteekista löytyy myös oikeasti hyvää huulirasvaa, aknelääkityksen aikana tehosi ainakin hyvin. La Roche-Posay CICAPLAST LIPS
Vierailija kirjoitti:
Kuin apteekit myy kuivaan suhuun suihkeita ,geeliä.Jopa hammastahnaa ja suuvettä.Miksi ongelmien ilmantuessa et kääntynyt apteekin puoleen ja kysynyt sieltä asiasta?
Up