Mitä ihmettä tämmöinen käytös? Miehen ex haikailee häntä takaisin?
Miehen ja eksänsä erosta on aikaa pian 2 v. Minä olen ollut miehen kanssa n. 8 kk. Ennen kuulemma meni hyvin ja miehen kanssa pystyi asioista sopimaan ja ex soittelikin usein miehelleni aikoinaan. Mies häntä autteli mm. auton kanssa kunnes minä tulin kuvioihin ja mies rakastui. Tämä taisi olla exälleen myrkkyä, että se olinkin minä joka oli tärkeä, ei hän. Miehen ex soittelee miehelle kiukkuisia puheluita siitä millainen mies on ennen ollut. Mitä kaikkea hän on tehnyt joskus väärin. Ei ollut läsnä, ei tehnyt kotitöitä jne jne. Mitä ihmettä?! Miksi yhä vieläkin on näistä katkera? Ei ole kertakaikkiaan päässyt ollenkaan eteenpäin! Välillä hän ilmoittaa, että aikoo muuttaa miesystävänsä kanssa yhteen.. Ehkä tehdä lapsenkin tai ehkä vaihtaa työpaikkaa tms.. Mikä muu tuossa muka on taustalla kuin yrittää saada mies reagoimaan? Että merkitsisi kuitenkin vielä jotain miehelle? Sitäkö hän toivoo? Vaikka haukkuu miehen pystyyn..
Mä en oikein tiedä miten ihmeessä minun tähän pitäisi suhtautua?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävälle tuli karkauspäivänä kosinnat sekä ex-vaimolta että ex-tyttöystävältä, jonka kanssa oli seurustellut noin puolen vuoden ajan avioeron jälkeen. :D Vaimosta oli eronnut jo kolmisen vuotta aiemmin ja tuosta lyhyemmästä suhteestakin oli melkein 2 vuotta aikaa. Me oltiin oltu yhdessä vähän yli vuosi tuolloin ja menty juuri kihloihin. Ex-vaimo tekee vieläkin välillä tikusta asiaa ja viestittelee, vaikka heidän erostaan on kohta jo kymmenen vuotta. Toki heillä on yhteisiä lapsia, joten oikeaakin asiaa on välillä. Itse en kuitenkaan ole lasteni isään (eikä hän minuun) missään yhteyksissä, kun lapsetkin ovat jo niin isoja, että voivat hoitaa itse yhteydenpitonsa isänsä kanssa.
Ohhoh!! Miten itse suhtaudut tuohon exän "tikusta asiaa"-yhteydenpitoon? Miten mies? Noloa tuolle exälle!!
Kyllä noi jutut suhteen alkuaikoina harmitti ja niistä keskusteltiinkin. Tilanne on kuitenkin rauhoittunut vuosien myötä, eikä tuosta nyt suurta haittaa enää ole, jos jokusen ylimääräisen viestin lähettää, mutta toisaalta, on se myönnettävä, että odotan, että miehen lapset lähtevät omilleen, jolloin sen puolesta ei heillä ole enää välttämättätöntä yhteydenpidon tarvetta. Mies on turhautunut myös ja välillä uhoaa, että blokkaa exänsä sitten, kun se lapset huomioon ottaen on mahdollista. Toivon kuitenkin, ettei moiseen varsinaisesti olisi tarvetta, vaan yhteydenpito hiipuisi luonnollisesti.
Mä olin exän kanssa katsomassa poikamme valatilaisuutta ja meillä oli oikein mukava päivä. Nyksät olivat omissa töissään. Ja ei, emme paneskele exän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävälle tuli karkauspäivänä kosinnat sekä ex-vaimolta että ex-tyttöystävältä, jonka kanssa oli seurustellut noin puolen vuoden ajan avioeron jälkeen. :D Vaimosta oli eronnut jo kolmisen vuotta aiemmin ja tuosta lyhyemmästä suhteestakin oli melkein 2 vuotta aikaa. Me oltiin oltu yhdessä vähän yli vuosi tuolloin ja menty juuri kihloihin. Ex-vaimo tekee vieläkin välillä tikusta asiaa ja viestittelee, vaikka heidän erostaan on kohta jo kymmenen vuotta. Toki heillä on yhteisiä lapsia, joten oikeaakin asiaa on välillä. Itse en kuitenkaan ole lasteni isään (eikä hän minuun) missään yhteyksissä, kun lapsetkin ovat jo niin isoja, että voivat hoitaa itse yhteydenpitonsa isänsä kanssa.
Ohhoh!! Miten itse suhtaudut tuohon exän "tikusta asiaa"-yhteydenpitoon? Miten mies? Noloa tuolle exälle!!
Kyllä noi jutut suhteen alkuaikoina harmitti ja niistä keskusteltiinkin. Tilanne on kuitenkin rauhoittunut vuosien myötä, eikä tuosta nyt suurta haittaa enää ole, jos jokusen ylimääräisen viestin lähettää, mutta toisaalta, on se myönnettävä, että odotan, että miehen lapset lähtevät omilleen, jolloin sen puolesta ei heillä ole enää välttämättätöntä yhteydenpidon tarvetta. Mies on turhautunut myös ja välillä uhoaa, että blokkaa exänsä sitten, kun se lapset huomioon ottaen on mahdollista. Toivon kuitenkin, ettei moiseen varsinaisesti olisi tarvetta, vaan yhteydenpito hiipuisi luonnollisesti.
Tulee valmistujaisia, häitä, ristiäisiä, lastenlasten synttäreitä yms yms. Koskaan ette pääse eroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee valmistujaisia, häitä, ristiäisiä, lastenlasten synttäreitä yms yms. Koskaan ette pääse eroon
No juu, ei varmasti kokonaan, ja tuollaisissa tilaisuuksissa nähdään, mutta jospa se muu yhteydenpito hiipuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs varastit toisen miehen! Sähän se idiootti olet!
Miten toisen ihmisen voi varastaa? Miehellä on käsittääkseni valinnanvapaus kenen kanssa haluaa olla. Jos erosta on kaksi vuotta, niin ei pitäs olla mitään epäselvyyttä.
Ehkä teidän miehiä voi mutta mun kohdalla jäis viimiseks teoks!
Miehen exä jätti kultakimpaleen hätiköidysti ja on nyt tullut toisiin aatoksiin. Jos miehellä lapsia, pakene tai kissataistele. Jos ei, niin ei suurta huolta; exät on exiä.
Onneksi olkoon, laastari :D Siinähän mietit. Jos mies ei haluaisi tuota, olisi laittanut jo stopin. Haluaa selvästi sinulta salaa jotain muuta kuin elämän laastarin kanssa. Tulee vielä sinua kirvelemään ja pahasti hetken kuluttua. Olen pahoillani. T: joskus samassa veneessä ollut.
Voi olla niinkin, että eksä ei edes halua miestä takaisin, on vain katkera suhteen aikana tapahtuneista "vääryyksistä". Kai se yhteydenpito olisi sävyltään positiivisempaa, jos eksä haluaisi herättää miehessä positiivisia tunteita.