Oletko sinä rokottautunut enää aikuisiällä?
Oletko aikuisiällä ottanut tehosterokotteita? Esim. Poliota, kurkkumätää, jäykkäkouristusta vastaan?
Koronarokotusta en nyt tarkoita tässä kyselyssä.
Tuolta tietoa lisää: https://www.rokotesuoja.fi/miksi-rokottautua/kansallinen-rokotusohjelma
Kommentit (94)
Miksi kyselet?
Mihin käytät näitä tietoja?
Onko joku viranomainen mukana kyttäämässä ip-tietoja ja koitatte henkilöidä vastaajia?
Pohjustatteko jotain yritelmää, että tehosteet määrättäisiin pakollisiksi?
Eikö niissä ole jo tai tule olemaan myös sitä mrna:ta?
Kuka sellaisia enää uskaltaa antaa itseensä laittaa??
Vierailija kirjoitti:
Jäykkäkouristus on tarpeen. 10 vuoden välein kannattaa käydä pistämässä.
Nykyäänhän pitäisi riittää 20v välein.
Tosin itse en ota enää mitään...
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pelottelu rokotteita vastaan on todennäköisesti idän trollien asialistalla. Tuohan sopisi heidän agendaan oikein loistavasti.
Vastavuoroisesti voitaneen sitten todeta, että rokotekampanjointi on lännen trollien propagandaa ja väestön vähentämiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pelottelu rokotteita vastaan on todennäköisesti idän trollien asialistalla. Tuohan sopisi heidän agendaan oikein loistavasti.
Vastavuoroisesti voitaneen sitten todeta, että rokotekampanjointi on lännen trollien propagandaa ja väestön vähentämiseksi...
Lääketieteellinen todistusaineisto rokotteiden toimivuuden puolesta on valtava ja historia ulottuu 1700-luvulle saakka. Antirokotehörhöily ei absoluuttisella huipputasollaankaan voi olla enempää kuin pseudotieteellistä puoskarointia.
Nämä asiat ihmiskunta tietää suunnilleen niin suurella varmuudella kuin empiirisiä asioita voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan USAlainen?
Olen xx kpl influenssa, x kpl korona, pneumokokki, MPR, jäykkäkouritus, isorokko
Käyn ja kukun edelleen !
Jäykkäkouristus pitäis varuilta päivittää, muuten ei oo tullut mitään otettua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet?
Mihin käytät näitä tietoja?
Onko joku viranomainen mukana kyttäämässä ip-tietoja ja koitatte henkilöidä vastaajia?
Pohjustatteko jotain yritelmää, että tehosteet määrättäisiin pakollisiksi?
Eikö niissä ole jo tai tule olemaan myös sitä mrna:ta?
Kuka sellaisia enää uskaltaa antaa itseensä laittaa??
Ups, busted!
Vierailija kirjoitti:
Olen xx kpl influenssa, x kpl korona, pneumokokki, MPR, jäykkäkouritus, isorokko
Käyn ja kukun edelleen !
itse olen luomu. nolla mitään piikkiä yli kymmeneen vuoteen ja hengissä. Enkä koskaan enään ota mitään rokotetta. Meinasi lekuri tyrkyttää antibiootteja niin heitin v ittuun ne. Ostin appelsiineja. Oma keho kun on mintissä niin tuhoaa pöpöt. Mikäpä pahan tappais myöskään?
Jäykkäkouristusrokotus kannattaa ainakin pitää voimassa. Muutenkaan en ole yhtään piikkikammoinen, vaan suht normaali ihminen.
Oli pakko kun armeijassa mitään kyselemättä laittoivat rokotteet ei ollut oma tahto
Jäykkäkouristu/kurkkumätä olen ottanut suositsten mukaan, tosin 10 v. väli suositus on nyt muuttunut 20 vuoden välein. Terveydenhoitaja, joka viimeksi pisti rokotteen, sanoi hoitaneensa jäykkäkouristuspoitlaita "Kammottava tapa kuolla". Poliotehosteen sain 30 v. sitten kun oli matkustamassa Kaliforniaan kesäksi opiskeluvaihtoon. Oppilaitoksen terveydenhoitaja tarkisti jostain, että Kaliforniassa oli jonkin verran poliotapauksia ja halusi pistää tehosteen.
Jäykkäkouristu/kurkkumätä olen ottanut suositusten mukaan, tosin 10 v. väli suositus on nyt muuttunut 20 vuoden välein. Terveydenhoitaja, joka viimeksi pisti rokotteen, sanoi hoitaneensa jäykkäkouristuspoitlaita "Kammottava tapa kuolla". Poliotehosteen sain 30 v. sitten kun oli matkustamassa Kaliforniaan kesäksi opiskeluvaihtoon. Oppilaitoksen terveydenhoitaja tarkisti jostain, että Kaliforniassa oli jonkin verran poliotapauksia ja halusi pistää tehosteen.