Mies, oletko pannut naisia jotka eivät saaneet yhdynnässä?
Kysely miehillä, oletteko harrastaneet seksiä jossa nainen ei saa/saanut yhdynnässä ikinä orgasmia? Tarkoitan, että ei tullut nussimalla, siis saanut orkkua kullistasi.
Kartoitan miten tavallista se on ja kiinnostaa aiheutuiko siitä suhteeseen ongelmia? Oliko nainen saanut jonkun toisen kanssa?
Naisetkin voisivat kommentoida, onko tullut vastaan miehiä joiden kullista ette lauenneet millään mutta jonkun toisen kanssa aiemmin/myöhemmin kyllä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
En.
Sulla ollu taitavia feikkaajia!
Naisena sanoisin, että tällaiset miehet eivät ole harvassa. Kunhan tulevat leuhkimaan "kyvyillään" tähän ketjuun.
Katsele niitä tutkimustuloksia. Sieltähän se totuus löytyy.
Mutta olen hetken aikaa ollut naisen kanssa, joka saanut millään tavalla. En jatkanut hommaa kovinkaan kauaa. Etsin tilalle naisen, jolla ongelmia ei sitten ollut.
Näillä, jotka ei saa millään tavalla on jotain estoja tai piuhat poikki päiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
On vaan niin hellyttävää tää feikkikortin heiluttelu. Vaikka sinä feikkaat, niin kaikkien ei suinkaan tarvitse sitä tehdä.
Hyvin harvoin on saanut nainen organismin pelkästään "panemalla".
On parikin kokemusta, joista "hankalampi" oli vielä sellainen, joka halusi vain runttausta, jota ei loputtomiin mieskään jaksa, hän ei myöskään tykännyt rintojen suutelusta ja ihmetteli miksi miehet haluavat "nuolla "naisen alapäätä. Tuntui että loppui peruskeinot, mieheltä.
Mitä tää nyt taas on? Mulla ollut parikymmentä miestä, noin, ja eka poikaystävä antoikerran, kun sen kulli oli jo ihan löysä niin osui jotenkin siinä klitorikseen. Sitten joskus nykyisen miehen kanssa, mutta silloinkn osumaa saanut klitoris. Mepä ei siitä paineita oteta, sillä kun mies panee, hyväilee aina samalla sitä (kirottua) klitorista, jolloin saan aina ja helposti. Saanko siis yhdynnässä - ihan sama. Seksi on upeeta! Ja mies todellakin nauttiikun saa tuottaa mulle nautintoa. Yleensä laukeekin sitten heti itse.
Olen. Eksä rakasti (ja vaati) panemista, mutta sai orgasmin vain klitorista hinkkaamalla. Toki saattoi saada jos oli päällä, kun sai itse hinkattua.
Nykyinen saa vain panemalla eikä pidä yhtään klitoriksen hinkkaamisesta. Eikä nuolemisesta.
Olen. Vaimoksi on valikoitunut se joka haluaa minut sisäänsä ja nauttii siitä. Monipuolista seksiä harrastetaan, mutta vaikka olen mies, haluan tuntea olevani haluttu. Olemme seksiaalisesti äärimmäisen yhteensopivia ja seksiä ollaan harrastettu miltei päivittäin jo 14 vuotta.
Minulla on ollut 6 miestä ja niistä vain kahden kanssa olen saanut yhdynnässä orgasmin. Ja nekin vain klitorista samalla stimuloimalla. Ja niin on tapahtunut vain paristi.
Yhdellekkään en ole kertonut rehellisesti etten ole saanut juuri milloinkaan, koska mies tekee asiasta aina ison ongelman jos en saa yhdynnässä (minulle se ei ole ongelma).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Vaimon ei ole koskaan tarvinnut feikata. On saanut enimmäkseen panemalla. Toisinaan kuten nykyisin halunnut orgasminsa suuseksillä ja sitten vasta yhdyntää. Joskus harvoin saanut siten vielä toisen. Muita naisia en ole kokeillut, kun ei ole ollut koskaan tarvetta. On riittänyt yksi hyvä orgasmeja saava, minua ja kulliani haluava nainen. Kun on ollut vielä halukas suikkarin ottaja, niin sitä suuremmasta syystä. Parempi yksi hyvä pivossa kuin kymmenen epävarmaa oksalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Vaimon ei ole koskaan tarvinnut feikata. On saanut enimmäkseen panemalla. Toisinaan kuten nykyisin halunnut orgasminsa suuseksillä ja sitten vasta yhdyntää. Joskus harvoin saanut siten vielä toisen. Muita naisia en ole kokeillut, kun ei ole ollut koskaan tarvetta. On riittänyt yksi hyvä orgasmeja saava, minua ja kulliani haluava nainen. Kun on ollut vielä halukas suikkarin ottaja, niin sitä suuremmasta syystä. Parempi yksi hyvä pivossa kuin kymmenen epävarmaa oksalla.
Saako panemalla vielä nykyäänkin?
Jos jätetään yhden illan ystävät pois, niin kaikki ne 4 ovat saaneet ennemmin tai myöhemmin. Vain yksi pelkällä höyläämisellä. Mutta yllensä vasta kymmenennen illan jälkeen. Molemminpuolinen ujous hidastaa ensimmäisen orkun saantia.
Vierailija kirjoitti:
Jos jätetään yhden illan ystävät pois, niin kaikki ne 4 ovat saaneet ennemmin tai myöhemmin. Vain yksi pelkällä höyläämisellä. Mutta yllensä vasta kymmenennen illan jälkeen. Molemminpuolinen ujous hidastaa ensimmäisen orkun saantia.
Siis mitä? kaikki neljä saaneet paitsi yksi? voiko sekasemminsanoa.
Sinkkuaikoina oli joitain kertapanoja, jotka eivät saaneet orgasmia yhdynnässä. Useimmat saivat kyllä jollain tavalla. Pidempiaikaiset fwb suhteet olivat kaikki sellaisia, että nainen halusi ja sai orgasmin yleensä nimenomaan yhdynnässä.
Se tutkittu 6 % jotka saa pelkässäyhdynnässä,ne on kaikki tän palstan miesten vaimoja! Jee.
Vierailija kirjoitti:
Se tutkittu 6 % jotka saa pelkässäyhdynnässä,ne on kaikki tän palstan miesten vaimoja! Jee.
Älä viitsi taas vääristää. Finsex tutkimuksessa n 50% naisista saa yhdynnöissä. Eli siis puolet. 8% naisista saa vielä useita orgasmeja.
Todennäköisesti olen. Vaikea tietää varmasti, koska naiset feikkaavat orgasmeja.
En.