Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko pannut naisia jotka eivät saaneet yhdynnässä?

Vierailija
14.02.2023 |

Kysely miehillä, oletteko harrastaneet seksiä jossa nainen ei saa/saanut yhdynnässä ikinä orgasmia? Tarkoitan, että ei tullut nussimalla, siis saanut orkkua kullistasi.
Kartoitan miten tavallista se on ja kiinnostaa aiheutuiko siitä suhteeseen ongelmia? Oliko nainen saanut jonkun toisen kanssa?
Naisetkin voisivat kommentoida, onko tullut vastaan miehiä joiden kullista ette lauenneet millään mutta jonkun toisen kanssa aiemmin/myöhemmin kyllä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 6 % on heitä jotka saavat PELKÄSSÄ yhdynnässä. Finsex tutkimushan myöntää,ettei ole otettu huomioon muuta stimulaatiota ollenkaan. Eli useampi nainenn saa yhdynnässä jos samalla saa muuta stimulaatiota. Onhan se kuultu jo palstallakin. Vai enkö ole yhdynnässä mieheni kanssa kun saan, jos mieheni hyväilee klitorista? Olenhan minä joten vastaan että saan yhdynnässä.

Vierailija
22/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se  tutkittu 6 % jotka saa pelkässäyhdynnässä,ne on kaikki tän palstan miesten vaimoja! Jee.

Älä viitsi taas vääristää. Finsex tutkimuksessa n 50% naisista saa yhdynnöissä. Eli siis puolet. 8% naisista saa vielä useita orgasmeja.

Vitut saa. Näytä mulle tutkimus jossa kerrotaan, että puolet naisista saa pelkällä kullilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se 6 % on heitä jotka saavat PELKÄSSÄ yhdynnässä. Finsex tutkimushan myöntää,ettei ole otettu huomioon muuta stimulaatiota ollenkaan. Eli useampi nainenn saa yhdynnässä jos samalla saa muuta stimulaatiota. Onhan se kuultu jo palstallakin. Vai enkö ole yhdynnässä mieheni kanssa kun saan, jos mieheni hyväilee klitorista? Olenhan minä joten vastaan että saan yhdynnässä.

Samalla logiikalla saat leipomisesta orkun jos samalla surraat vibralla klitorista? Eli leivonta on mainio keino nauttia seksistä?

Vierailija
24/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kalu on pillussa sisällä niin se on yhdyntä. Sen jälkeen on ihan se ja sama kuka hinkkaa mitäkin tai on hinkkaamatta. Jos naisella on olematon häpykympu voi lähärissä mahtuakin sormet väliin, jos korkea kumpu niin paine on muutenkin suuri, eikä ole toivoakaan sormettaa klittaa, eikä kyllä tarvitsekkaan. Mutta mitä .itun väliä sillä on., ei mitään.

Kun kettu on kolossa niin se on yhdyntä.

Vierailija
25/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se  tutkittu 6 % jotka saa pelkässäyhdynnässä,ne on kaikki tän palstan miesten vaimoja! Jee.

Älä viitsi taas vääristää. Finsex tutkimuksessa n 50% naisista saa yhdynnöissä. Eli siis puolet. 8% naisista saa vielä useita orgasmeja.

Vitut saa. Näytä mulle tutkimus jossa kerrotaan, että puolet naisista saa pelkällä kullilla.

Väitätkö, että Finsex tutkimus on väärässä?

Vierailija
26/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäse sulle ilkeä pas.aukko meinaa,vaikkasaisinkin leipomalla. Kunhan saan, vaikaka sun ääliön kiusaksi! Sinä et taatusti kelleen saa mitään.. kuhan pullistelet Incellukko!

Eli et osannut vastata, muutakuin käydä haukkumaan.

Vierailija
27/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö tilaston ja sen yksytyiskohdat?

Vierailija
28/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö tilaston ja sen yksytyiskohdat?

Osaat varmaan itsekin kuukeloida finsex tutkimuksen ja sieltä orgasmit. Eikä tästä ole kauaa kun sen viimeksi linkkasin.

Vierailija
29/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensin stimuloidaan klitorista ja sitten sen jälkeen yhdyntä, niin kokemuksieni mukaan näin saa paljon useampi kuin pelkällä yhdynnällä. Jos yhdynnän aikana stimuloidaan klitorista, niin määrä nousee tästäkin.

Vierailija
30/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemin kysymys voisi olla onko joku nainen saanut pelkästään yhdynnällä.

Vierailija
31/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sii aivan takuulla on itse tutkija sanonut, että pelkkä sana "yhdyntä" on huono, mutta kun ei sitä voitu pitkässä juoksussa enää muuttaa. Joten Ei ollajaoteltu saako stimulaatiota klitorikselle vai ei. Yhdyntä on yhdyntä oli siinä sormet ennen, vaika samalla siellä klitoriksessa. Voihan ne miehenkin pallit ta kalukin, saada yhdynnässä muuta hyväily samalla  - onko se silloin jotenkin vääränlainen orgasmi, jos sen saa`?

Vierailija
32/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla saat leipomisesta orkun jos samalla surraat vibralla klitorista? Eli leivonta on mainio keino nauttia seksistä?

En ole varmaan se, jolle kysymyksen esitit, mutta vastaanpa kuitenkin. Eli siis tuo leipomisjuttu on eri, koska leipominen ei edesauta tai paranna orkkua (luultavasti vain hankaloittaisi). Sen sijaan yhdyntä helpottaa ja parantaa saatua orgasmia itselläni, vaikka klitoris tarvitsee samalla stimulaatiota. Sormin tai esim. ratsastaessa sopiva penisrengas.

Vierailija
33/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei saa millään konstilla ei myöskään itse ole saanut enää . On saanut ainoastaan nuorena ja sekin kyky oli kadonnut ennen aikuisuutts jostain syystä. Liekö sitten ollut joku traumaattinen tilanne kotioloissa tms. eikä ole asiaa koskaan avannut tuon enempää minulle vaikka on oltu yli 38v yhdessä. 6 lasta ja lapsenlapsia on jotka on kaikki kaikessa vaimolle ja myös minullekin. Ainoa asia mikä meistä jää jälkipolville on fiksut ja koulutetut lapsemme.

Seksi kuuluu vieläkin meidän juttuun vaikka onhan se jo haalistunut kun ollaan yli 60 kumpikin .

Vierailija
34/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sii aivan takuulla on itse tutkija sanonut, että pelkkä sana "yhdyntä" on huono, mutta kun ei sitä voitu pitkässä juoksussa enää muuttaa. Joten Ei ollajaoteltu saako stimulaatiota klitorikselle vai ei. Yhdyntä on yhdyntä oli siinä sormet ennen, vaika samalla siellä klitoriksessa. Voihan ne miehenkin pallit ta kalukin, saada yhdynnässä muuta hyväily samalla  - onko se silloin jotenkin vääränlainen orgasmi, jos sen saa`?

Kyse nyt oli siitä että saako pelkästään panemalla, ilman että pitää ohella suorittaa muita temppuja. Ja suurin osa naisista ei nyt vaan saa orkkua pelkällä yhdynnällä, tutkittu fakta.

Vierailija
35/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse nyt oli siitä että saako pelkästään panemalla, ilman että pitää ohella suorittaa muita temppuja. Ja suurin osa naisista ei nyt vaan saa orkkua pelkällä yhdynnällä, tutkittu fakta.

Kyse on siitä, että pelkästään panemalla jaottelu on tyhmää, eikä perustu mihinkään. Syystä, että toisilla naisilla on anatomia siten ( takapillu,olematon häpykumpi pieni klitta jne) ettei synny klitorikselle mitään painetta ja hierontaa yhdynnässä. Siten vastii jotain lisää kiihoitusta klitorikselle. Toki on muitakin ominaisuuksia mitkä vaikuttaa tai ei.

Naisen tai miehen nautinnon kannalta ole pskankaan väliä miten nainen saa yhdynnässä kunhan vain saa.

Vierailija
36/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että pelkästään panemalla jaottelu on tyhmää, eikä perustu mihinkään. Syystä, että toisilla naisilla on anatomia siten ( takapillu,olematon häpykumpi pieni klitta jne) ettei synny klitorikselle mitään painetta ja hierontaa yhdynnässä. Siten vastii jotain lisää kiihoitusta klitorikselle. Toki on muitakin ominaisuuksia mitkä vaikuttaa tai ei.

Naisen tai miehen nautinnon kannalta ole pskankaan väliä miten nainen saa yhdynnässä kunhan vain saa.

Ei siinä mielestäni ole mitään tyhmää, että puhutaan asioista niinkuin ne on ja niiden oikeilla nimillä.

Vierailija
37/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja itsellä ollut 4 pidempää suhdetta. Ja tietty nuorena kaikkea siltä väliltä.  Nuorempana en vai osannut antaa naiselle orgasmia. Varmasti joku sai ja joku ei.. Sitä on vaan niin naivi ja pojasta tulee mies vasta 40v jälkeen. ...Sorry...naiset, mutta uskon se olleen molemmmin puolista harjoittelua.

Neljästä pidemmästä suhteesta vai yksi saanut perus penetraatiolla vaginaorgasmin. Kaksi tarvinnut myös klitoris stimulointia samaan aikaan.

Yksi ei ollut ikinä saanut orgasmia ,mutta se ei haitannut hänen halua saada seksiä ja lempeä.. päinvastoin.

Kaikki näistä naisita olleet ihania sekä ollut suurta kiihkoa harrastaa seksiä.

Ja teille poikaset neuvon kuuntelemaan naistanne sekä katsomaan heidän reaktioita ja myös laittaa kaikki paukut tyydyttämään oma daami.

Ja naisille voisi vienosti neuvoa ,että älkää katsoko onko nyt hyvä aika ja hiukset hyvin , just se fiilis  tjms..

Miehenne ovat ihan hulluna siihen ,että haluatte seksiä ja olette myös joskus aloitteelisia.. 

Ei ne miehet tajua katsoa jenkkakahvaa tjms.. mikä voi teiltä latistaa fiiliksen ja itsetuntoa.

Vierailija
38/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pitää ottaa se kiertokanki kone esille missä tekokulli liikkuu edestaas ja joka kierroksella sellanen tippakannu ruikauttaa liukastetta

sitten siihen laitetaan laskuri vielä ja annetaan sen hangata 10 eri muijaa ja lasketaan kuinka moni saa orkun ihan sillä koneella  silloin jää epävarmuustekijät kuten klitoriksen stimulointi ja persereiän peukalointi pois

voin tulla koneenkäyttäjäksi

Vierailija
39/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau mikä viisas ja ihan mies tuo edellinen! Juuri noin. On meillä naisilla vielä toivoa kaikkien Incellien jälkeen. Bravo!

Vierailija
40/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau mikä viisas ja ihan mies tuo edellinen! Juuri noin. On meillä naisilla vielä toivoa kaikkien Incellien jälkeen. Bravo!

Kiitos,jos minua tarkoitit.

Älkää kysykö mitä mä saan sulta vaan ,mitä voisin antaa sulle.

Ei orgasmi kerro suhteen ja rakastamisen tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi