Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko pannut naisia jotka eivät saaneet yhdynnässä?

Vierailija
14.02.2023 |

Kysely miehillä, oletteko harrastaneet seksiä jossa nainen ei saa/saanut yhdynnässä ikinä orgasmia? Tarkoitan, että ei tullut nussimalla, siis saanut orkkua kullistasi.
Kartoitan miten tavallista se on ja kiinnostaa aiheutuiko siitä suhteeseen ongelmia? Oliko nainen saanut jonkun toisen kanssa?
Naisetkin voisivat kommentoida, onko tullut vastaan miehiä joiden kullista ette lauenneet millään mutta jonkun toisen kanssa aiemmin/myöhemmin kyllä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kyllä kerran, että tätä naista en saa laukeamaan mitenkään, mutta lopulta se onnistui useiden viikkojen jälkeen. Nainen oli squirttaaja laukesi voimakkaasti kastellen käytännössä kaiken. Olo oli niin huojentunut, että puskahdin nauruun ja hän myös. Pitkään halailimme ja naureskelimme tämän jälkeen, onnellinen hetki.

Vierailija
42/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau mikä viisas ja ihan mies tuo edellinen! Juuri noin. On meillä naisilla vielä toivoa kaikkien Incellien jälkeen. Bravo!

Onpa Incell Lady ollut tänään pahalla päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Really man-68 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau mikä viisas ja ihan mies tuo edellinen! Juuri noin. On meillä naisilla vielä toivoa kaikkien Incellien jälkeen. Bravo!

Kiitos,jos minua tarkoitit.

Älkää kysykö mitä mä saan sulta vaan ,mitä voisin antaa sulle.

Ei orgasmi kerro suhteen ja rakastamisen tilaa.

Kyllä suhde orgasmilla on parempi kuin ilman sitä. Jos nääs seksistä nyt puhutaan. Se joka väittää muuta, ei ole kunnon orgasmia kokenutkaan.

Vierailija
44/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan, hyvä niin sulle varmaan? Tai vaikea tietää, näistä niin ikinä: varvi voi olla vaan varvi? Ok.

Yrityksistäni huolimatta en ole oppinut arvostamaan itseäni seksissä kovin paljon niin kuin naisia joita olen vain vetänytviikseen. En tiedä miksi mutta häpeän syvästi itseäni seksissä ja milloin mistäkin syystä.

Ja mieluummin vaikka kuolen kuin hylkään seksielämän jota ei oikeasti minulla ole. Tunnetasolla, ei fyysisesti. Ymmärrätkö dilemmani, ko.asiassa? En tiedä miksi itsekään, yrityksistäni huolimatta.

Luulen, jotaibipolaarista ja lapsuudentraumaa, ainakin on. En tiedä miksi.. (Kaikki ne. Villit vapaat naiset)?

Vierailija
45/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se 6 % on heitä jotka saavat PELKÄSSÄ yhdynnässä. Finsex tutkimushan myöntää,ettei ole otettu huomioon muuta stimulaatiota ollenkaan. Eli useampi nainenn saa yhdynnässä jos samalla saa muuta stimulaatiota. Onhan se kuultu jo palstallakin. Vai enkö ole yhdynnässä mieheni kanssa kun saan, jos mieheni hyväilee klitorista? Olenhan minä joten vastaan että saan yhdynnässä.

Mistä tämä 6 % on peräisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi