Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä puolia lihavuudesta on?

Vierailija
14.02.2023 |

1. Ruoan loputtua lihavat elävät pidempään kuin laihat.
2. Lihavuus voi vähentää epäsosiaalista käytöstä, koska lihavia tarkkaillaan ja diskriminoidaan.
3. Lihavuus voi edistää parisuhdetta, koska lihavan mahdollisuus pettää on vähäisempi.
4. Lihaksisto, hapenotto ja verenkiertoelimistö on absoluuttisesti katsottuna parempi kuin laihalla.
5. Lihavat maksavat enemmän veroja, etenkin ruokaan liittyviä veroja.
6. Lihavien diskriminoinnin seurauksena lihavat sairastuvat useammin, joka on erinomainen business.
7. Lihavat jotka eivät halua olla lihavia, käyttävät uskomattoman summan rahaa laihtumisbusinekseen.

Jatka tästä.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistetusti pieni ylipaino vahvistaa niveliä, suurempi ylipaino taas rasittaa. Tarkkaa hommaa.

Tutkitusti lievästi ylipainoiset vanhukset ovat terveempiä.

Tilastoharha, jossa on mitattu kuolleen paino, mutta ei ole huomioitu sitä, että moni sairaus riuduttaa ihmisen ennen kuolemaa.

Vierailija
82/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava pysyy rypyttömänä pitkään, ei tule kuivan kesän orava -ilmiötä. Kylläisenä on myös hyväntuulinen ja sellaista on mukavampaa rakastella kuin kiukkuista nälkäkurkea. Isokokoinen nainen jolla on hyvä itsetunto on sängyssä mahtava kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aloituksessa oli paljon faktaa.

Lihavuus on suhteellinen määritelmä, jos lihavuus on sitä luokkaa, että joutuu lyllertämään, niin se ei ole tervettä. Kohtuullisen lihavilla ihmisillä on parempi lihaskunto, kuin laihoilla, olettaen että liikkuvat suunnilleen saman verran.

Laihat ei elä sen vanhemmiksi, kuin kohtuullisen lihavat.

Vanhoilla ihmisillä pieni ylipaino on jopa parempi, kuin laihuus, sairastuessa ei mene niin  huonoon kuntoon.

Vierailija
84/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee ahdistunut olo normaalipainoisena liittyen rakkauselämään. Oli itsellekin yllätys että kun tavallaan kroppa knnossa kumppanin löytämistä varten, tuli sitten se ahdistus löytää kumppani ja pyöri mielessä edelliset ihastukset jne. Lihavana ei tarvi murehtia koska ei tällainen 140 kiloinen viehätä ketään. Voin keskittyä omiin harrastuksiin.

Toinen juttu on, että jos kiinnostus herää laihana niin aina tulee ajatelleeksi miten aitoa se on.

Mitä helvettiä mä just luin? Normaalipaino on ihmisen normaali olotila, johon kaikkien tulisi pyrkiä. Mitä jos kiinnostus herää meikattuun naiseen, niin tuletko ajatelleeksi että miten aitoa se on? Ai niin, eihän se meikkaaminen vaadi juuri vaivannäköä, toisin kuin laihduttaminen...

Vierailija
85/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkoittaa paskat miehet. N43

Vierailija
86/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit suomitantat yrittää epätoivoisesti kohentaa mielialaansa kehopositiivisuudella ystävänpäivänä! :D

Onko nolompaa nähty?! xD

Vierailija
87/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen nuorten naisten lihavuutta. Kun katselee vaikka marketissa ihmisiä niin nuoret tai nuorehkot naiset on niitä lihavimpia. Toki miehiäkin on mutta keskiikäiset naiset huolehtivat selvästi itsestään eivätkä ole lihavia vaan tavallisia.

Kysymys kuuluu, missä ovat ne saman kokoluokan miehet. Veikkaan, etteivät marketissa. Joten luultavasti ovat vielä isompia eivätkä poistu koneelta, nainen kuitenkin yrittää tuossa vaiheessa hoitaa itse asiansa. 

Mun mielestä naisen ollessa ostoksilla, se mies pönöttää autossa ja miettii että missä helvetissä nainen se vielä kuppaa. Semmonen perinteikäs sukupuolijakauma kai?

Vierailija
88/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihana minua lähestyi tungettelevat sarjapettäjät. Lihavana saan olla rauhassa. Olen kuullut, että lapsuudessa ahdistellut lihottavat itsensä tahallaan. Lihavuus on suojautumiskeino ja pitää lämpimänä.

Vierailija
89/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit suomitantat yrittää epätoivoisesti kohentaa mielialaansa kehopositiivisuudella ystävänpäivänä! :D

Onko nolompaa nähty?! xD

Tarpeesi ankeuttaa saattaisi olla vahva ehdokas

Vierailija
90/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nolompaa nähty?! xD

Ja meidän suomalaisten miesten tulisi olla kiitollisia näistä Tiinoista ja Milloista. Suomalaiset naiset luulevat olevansa maailman parhaita. No ei ole. Mutta yritäppäs kertoa se näille ja käskeä laihduttaa.

Vierailija
91/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinivalaahko ukkeli ja tietysti haluan laihtua, mutta hauska välillä toisenperoisestikin ajatella. 

Vierailija
92/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nolompaa nähty?! xD

Tarpeesi ankeuttaa saattaisi olla vahva ehdokas

"Ankeuttaa". Voisiko enää olla naismaisempaa ilmaisua? 

Vierailija
93/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoja sitten näin dokkarin sairaalloisesti ylipainoisesta amerikkalaisnaisesta, joka oli joutunut sivulliseksi ampumavälikohtaukseen. Hän oli saanut usean osuman rynnäkkökiväärien kaliiperin luodeista(7,6239 ja 5.56x45 mm Nato) keskivartaloonsa. Leikanneen Kirurgin mukaan selviytymismahdollisuudet olisivat olleet vähäiset ilman projektiilien nopeutta hidastanutta rasvamassaa. En tiedä olisiko myös autokolarissa merkittävästä ylipainosta apua?

Vierailija
94/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla naisilla on muhkeat tissit, perse ja reidet.

Ja ahtaampi vagina, koska läski pienentää sitä.

Vierailija
95/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee ahdistunut olo normaalipainoisena liittyen rakkauselämään. Oli itsellekin yllätys että kun tavallaan kroppa knnossa kumppanin löytämistä varten, tuli sitten se ahdistus löytää kumppani ja pyöri mielessä edelliset ihastukset jne. Lihavana ei tarvi murehtia koska ei tällainen 140 kiloinen viehätä ketään. Voin keskittyä omiin harrastuksiin.

Toinen juttu on, että jos kiinnostus herää laihana niin aina tulee ajatelleeksi miten aitoa se on.

Mitä helvettiä mä just luin? Normaalipaino on ihmisen normaali olotila, johon kaikkien tulisi pyrkiä. Mitä jos kiinnostus herää meikattuun naiseen, niin tuletko ajatelleeksi että miten aitoa se on? Ai niin, eihän se meikkaaminen vaadi juuri vaivannäköä, toisin kuin laihduttaminen...

Niin tottakai, mutta kauniiden ja laihojen ongelma on ettei ikinä voi tietää onko toinen rakastunutkin vain ulkonäköön. Ehkä sitten jos lihoo, rumentuu tai sairastuu.

Vierailija
96/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkoittaa paskat miehet. N43

Eikä meitä lihavia koskaan syytetä siitä, että joku onneton miesparka elää ilman seksiä.

Vierailija
97/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lämmin

Vierailija
98/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta 1. ei pidä paikaansa. Esim. keskitysleirillä ne isoimmat ja lihavimmat kuolivat nopeiten, henkiin jäivät pienet ja jäntevät.

Millaisia todisteita tästä on?

Lihavuus on normaali tila ja rasvakudos on kehittynyt siksi, että energiaa voidaan varastoida siksi aikaa kun ravintoa ei ole saatavilla. Näin tämä toimii kaikilla eläimillä, myös ihmisellä.

Lihavuus ei ole normaali tila yhdellekään eläinlajille.

Et oo sitten elefanteista koskaan kuullut?

Vierailija
99/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tottakai, mutta kauniiden ja laihojen ongelma on ettei ikinä voi tietää onko toinen rakastunutkin vain ulkonäköön. Ehkä sitten jos lihoo, rumentuu tai sairastuu.

Aikamoinen riski kyllä eli on onnekas jos on lihava ja ruma?

Vierailija
100/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihana minua lähestyi tungettelevat sarjapettäjät. Lihavana saan olla rauhassa. Olen kuullut, että lapsuudessa ahdistellut lihottavat itsensä tahallaan. Lihavuus on suojautumiskeino ja pitää lämpimänä.

Mä lihotin itseni tahallaan väkivaltaisen miehen jälkeen. Ajattelin, että läskit suojaavat mua miehiltä. Ja niin ne on suojanneetkin. Ei miehet tuppaa liian lähelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi