Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä puolia lihavuudesta on?

Vierailija
14.02.2023 |

1. Ruoan loputtua lihavat elävät pidempään kuin laihat.
2. Lihavuus voi vähentää epäsosiaalista käytöstä, koska lihavia tarkkaillaan ja diskriminoidaan.
3. Lihavuus voi edistää parisuhdetta, koska lihavan mahdollisuus pettää on vähäisempi.
4. Lihaksisto, hapenotto ja verenkiertoelimistö on absoluuttisesti katsottuna parempi kuin laihalla.
5. Lihavat maksavat enemmän veroja, etenkin ruokaan liittyviä veroja.
6. Lihavien diskriminoinnin seurauksena lihavat sairastuvat useammin, joka on erinomainen business.
7. Lihavat jotka eivät halua olla lihavia, käyttävät uskomattoman summan rahaa laihtumisbusinekseen.

Jatka tästä.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavuuden ihannointi on ihana asia. kaikki plösöt on kauniita, vaikka elävätkin vain vähän aikaa. no huumoria. sitä pitää olla, tai muuten me ollaan liemessä. en ole kuullut sanontaa: vanha viisas ja lihava. 

Vierailija
122/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat maksavat enemmän veroja? on kyllä pötypuhetta sillä lihavat ovat keskimäärin vähäpalkkaisemmissa töissä kuin hoikat.

Pöllö. Siksi mksvt, kun ostavat enemmän puputettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta 1. ei pidä paikaansa. Esim. keskitysleirillä ne isoimmat ja lihavimmat kuolivat nopeiten, henkiin jäivät pienet ja jäntevät.

Millaisia todisteita tästä on?

Lihavuus on normaali tila ja rasvakudos on kehittynyt siksi, että energiaa voidaan varastoida siksi aikaa kun ravintoa ei ole saatavilla. Näin tämä toimii kaikilla eläimillä, myös ihmisellä.

Vieläkö vuonna 2023 joku uskoo näihin kehitysopin valheisiin?

Yhtä hyvin voisin väittää, että autoon on kehittynyt renkaat alle, koska se kulkee pelkillä vanteilla huonommin.

Ihmisellä rasva on periaatteessa energiajätettä mikä on kasaantunut kehoon koska sitä ei ole tarvittu vaikkapa ruumiilliseen työhön silloin kun energia on nautittu.

Höps. Rasvakudoksessa on mm. kolesteroli, josta kaikki muut solut tuotetaan. Ilman rasvakudosta lähtisi henki.

-eri

Vierailija
124/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kieriä mäkeä tai rappusia alas, jos ei huvita kävellä. Tiedän mistä puhun.

-yhtä pitkä kuin pyöreä-

Mun täti sanoi aina, että hän maahtuu pöydän alle seisoman mutta ei makuulle. Oli kyllä pieni ja pyöreä. Eli kuitenkin 89 vuotiaaksi, oli kasvissyöjä uskontonsa takia. En tiedä, fuskasiko.

Vierailija
125/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lihavat kuolevat nuorempina, eli eivät niin pitkään ole törsäämässä eläkerhastojen varoja.

- Jos vene uppoaa, lihava kelluu kuin korkki. Rasvakerros myös suojaa kymyydeltä vedessä. 

- Rasva pehmentää kolhuja, eli ei tule luunmurtumia ihan niin helposti.

Vierailija
126/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi koulukaveri meni naimisiin yli 10v. sitten jonkun afrikaaniarabin kanssa.

Tää tyttö oli liikalihava ja oli Suomessa tottunut siihen että häntä kohdeltiin ilkeästi ja pilkattiin.

Miehensä kotimaassa häntä ihailtiin. Naiset tulivat jopa basaarissa puristelemaan hänen läskejään ja selittämään kuinka ihanan lihava hän oli.

Hänen miehensä suku maalautti hänestä muotokuvia ja ei niin pientä tapaamista ollut ettei koko suku roudannut ylpeänä häntä mukanaan kuin statussymbolia.

Sitten tää vaimo sairastui diabetekseen ja hän päätti ruveta laihduttamaan, mikä oli suuri shokki suvulle.

Hän muutti takaisin Suomeen päästäkseen lihavuusleikkaukseen ja eroon toksisista ympyröistä.

Vierailija
127/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa jouduin lentämään USA:n sisäisen lennon ja jouduin kahden "kehopositiivisen" mustan naisen väliin. Siis aivan hirveä kokemus!

Siihen koloon ei olisi oikeasti mahtunut kissakaan!

Kun menin hakemaan paikkaani joutui kumpikin leidi levittäytymään mun päälle! Eli mä olin hautautunut niiden läskivuorien alle! Mä en voinut syödä tai juoda mitään, koska mun käsillä ei ollut tilaa liikkua.

Ja se haju! Näillä rouvilla oli selvästi ongelmia hygieniansa kanssa ja he oli kompensoineet sitä raskailla mausteisilla tuoksuilla.

Olin matkan jälkeen ihan märkä hauduttuani ihran alla ja vaatteet haisi samalle kuin näiden naisten ihoöljyt. Oli oikeasti tukahduttava tunne kun ei ollut kunnolla tilaa hengittää.

En uskaltanut sanoa henkilökunnalle mitään kun oli just ollut se "georgefloyd" -episodi ja tunnelmat oli tulenarkoja ympäri jenkkejä. Mun pyyntö olis voitu tulkita väärin, kuinka siinä taas yksi "etuoikeutettu" laiha valkoinen nainen osoittaa "valta-asemaansa" ja kehtaakin valittaa ettei pysty hengittään!

Vierailija
128/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syli on iso ja pehmeä. Lapset ovat olleet aina tosi tyytyväisiä siinä. Kuopus ei suostunut nukkumaan ekaan kuuteen viikkoon missään muualla. Nukuin sitten yöt sohvalla vauva mahan päällä. Se on kyllä rakas muisto.

Vierailija
129/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta 1. ei pidä paikaansa. Esim. keskitysleirillä ne isoimmat ja lihavimmat kuolivat nopeiten, henkiin jäivät pienet ja jäntevät.

Millaisia todisteita tästä on?

Lihavuus on normaali tila ja rasvakudos on kehittynyt siksi, että energiaa voidaan varastoida siksi aikaa kun ravintoa ei ole saatavilla. Näin tämä toimii kaikilla eläimillä, myös ihmisellä.

Tiettyyn rajaan asti kyllä. Sen jälkeen haitat ajaa ohi hyödyistä, ja kuoleman riski kasvaa voimakkaasti. En jaksa etsiä tutkimustietoa, mutta voithan itse etsiä jos asia kiinnostaa. Niin, ja olen siis eri, mutta samoilla linjoilla tuon kanssa kenelle kommenttisi osoitit.

Vierailija
130/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy kovalla tuulella paremmin pystyssä. T. 47kg, jonka tuulenpuuska heitti ojaan

Vierailija
131/131 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapenottokyky ei ole myöskään parempi, koska läskit vievät tilaa keuhkoilta. Keuhkot ja pallea ei mahdu laajenemaan normaalisti kun vatsaontelon läskit puristaa keuhkoja.

-öö, kaikki lihavat ei ole keskivartalolihavia?? Isoja mahoja näkee ihan normaalivartaloisillakin, kuten myös isoja rintoja jotka yhtälailla painaa.

Monilla lihavilla on krooninen uniapnea, hengenahdistusta ja astmaa.

-Aha, ja väitteesi perustuu Mihin???? En tunne yhtäkään, paitsi yli 60 v ihmisiä -sekä normaalipainoisia että lihavia joilla joku noista.

Lihaskunto ei tosiaan ole "parempi". Läski ei jakaudu tasaisesti elimistöön mikä aiheuttaa lihasepätasapainoa.

-Ai ei jakaudu tasaisesti??? Jos sulle ei jakaudu, vaan sulle tulee pelkkä maha, niin kaikilla ei ole sama tilanne. Lihasepätasapainoa on lähes kaikilla ihmisillä, tää väite oli ihan liian kaukaa haettu ja huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä