Kenkälusikka apuna anaaliseksissä
Kaveri kertoi kuinka näppärä kyseisen työkalun avulla on avata peräreikä. Tinder muija kävi äsken, venyttelin aukon avoimeksi ja muljautin klunssin kenkälusikalla kerralla sisään. Tinder ihanuus oli ihan ihmeissään kuinka ihanaa oli anaaliseksi minun kanssani. Klunssi haisee nyt vähän kakalle mutta saunassa haju lähtee!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ruskea uusi vuosi, huh huh! Panin kakkoseen erästä tuhdimpaa tyttöä ja kesken kaiken hän totesi, että on kuulemma "hermeettinen" paskahätä. Mielestäni tunsin jo klunssissa jotain puuroa tai velliä ja ajattelin, että pystyyköhän veitikkaa irrottamaan kakkosesta turvallisesti, ettei heti paskat levähdä pitkin poikin. Ehdotin pullukalle, että siirrytään suosiolla vessaan. Panin häntä kakkoseen lähetyssaarnaajassa, joten ei ollut helppoa tämä siirtyminen. Olohuoneeseen saakka pääsimme, mutta sitten klunssi pullahti ulos bebasta. No siinähän sitten ruskea ruikuli lenteli pitkin olohuoneen valkoista karvamattoa. On siinä ollut pullukalla pesemistä, että sai mattonsa taas kuntoon. Vaikka on jo muutama päivä mennyt ja olen saunonut pari kertaa päivässä, niin veitikkani haisee edelleen ruikulipaskalta. Mielestäni erityisesti klunssi on myös hieman värjääntynyt rusehtavaksi.
Hahahaaa!
Totta. Kyllä on tiukempaankin neitsytperseeseen mun mela sujahtanut kun vähän lusikalla autellut. Ei kuitenkaan mikään pienin mo lo kyseessä, joten apuvälineitä tarvitsee kyllä.
minä taas puhallan sinne ilmaa hieman ja ulostullessa sujautan tapin tukkeeksi
Vierailija kirjoitti:
Kas kunnei ruokalusikka.
Muistan kun olin Kontulassa tarkkiksella 80 luvulla, niin siellä oli muija joka venytteli pimppiä ruokalusikalla kun ei poikaystävän kalu mahtunut sisään. Hieman oli sekava tapaus :)
Huomasin että klunssi uppoaa peräaukkoon helpommin kun jättää esarin eteen. Hivuttaa vähän klunssia sisään ja antaa pullahtaa nahkan sisältä suoraan suoleen.
Oli kyllä ruskea uusi vuosi, huh huh! Panin kakkoseen erästä tuhdimpaa tyttöä ja kesken kaiken hän totesi, että on kuulemma "hermeettinen" paskahätä. Mielestäni tunsin jo klunssissa jotain puuroa tai velliä ja ajattelin, että pystyyköhän veitikkaa irrottamaan kakkosesta turvallisesti, ettei heti paskat levähdä pitkin poikin. Ehdotin pullukalle, että siirrytään suosiolla vessaan. Panin häntä kakkoseen lähetyssaarnaajassa, joten ei ollut helppoa tämä siirtyminen. Olohuoneeseen saakka pääsimme, mutta sitten klunssi pullahti ulos bebasta. No siinähän sitten ruskea ruikuli lenteli pitkin olohuoneen valkoista karvamattoa. On siinä ollut pullukalla pesemistä, että sai mattonsa taas kuntoon. Vaikka on jo muutama päivä mennyt ja olen saunonut pari kertaa päivässä, niin veitikkani haisee edelleen ruikulipaskalta. Mielestäni erityisesti klunssi on myös hieman värjääntynyt rusehtavaksi.