Onko broilerin maku muuttunut vai onko vikaa suussa?
Ennen broilerinkoivet olivat ykkösherkkuani. Jokunen vuosi sitten ne jotenkin tökkäsivät ja meni pitkä aika että en niitä valmistanut ruoaksi. Tänään jostain syystä ostin rasian (päiväys ok), uunitin riisipedillä ja kaikki on annoksessa ok, mutta kahden suupalan jälkeen broisku teki tehtävänsä ja tuli totaalinen stoppi. Rintaleikkeet, suikaleet yms. menee, mutta koivet ei vaan putoa.
Onko muilla samanlaista?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ostitko marinoituja? Noi kaupan valmiit marinadit on ihan kuraa, maustamattomat (ja kokatessa itse maustetut) on paljon parempia, lihan rakennekin on erilainen (kyllä se kärsii siitä pitkästä kosteana lillumisesta).
Marinoituja olivat. S-marketin Kotimaista. Jos teen rintaleikkeestä, ostan maustamatonta saksalaisesta (myös suolaton), nestesuolaan ja maustan itse. Nyt oli kai joku nostalgiannälkä kauppareissulla?
-ap-
Kari Niemi ei enää jaksa yksin maustaa kaikkia paketteja.
Juu maistuvat erilaiselta kuin ennen. Ja ovat pumpattu täyteen suolavettä, joten jäävät kypsinäkin löysäksi zombilihaksi.
Syö vain maustamatonta kanaa ja koipia en ole enää vuosiin pystynyt syömään niiden kammottavuuden takia.
Ostitko marinoituja? Noi kaupan valmiit marinadit on ihan kuraa, maustamattomat (ja kokatessa itse maustetut) on paljon parempia, lihan rakennekin on erilainen (kyllä se kärsii siitä pitkästä kosteana lillumisesta).