Olen jutellut kivan miehen kanssa tinderissä, mutta sitten huomasin
Että tämä mies seuraa ig:ssä lähinnä vain jotain tissibimboja.
Se oli sitten siinä
Kommentit (29)
Joo, ei kannata tuhlata semmoseen aikaa. Itse jopa olin suhteessa vuoden semmosen kuolaaja juntin kanssa. Voi arvata loput mitä kävi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies vastata: MIKSI? 🤯
Koska ne oikeasti haluaisi sellaisen,mutta speksit ei riitä semmoiseen. Mutta pimpero pitää saada, joten valehtelevat tykkäävänsä luonnollisista. Suurin osa miehistä ei edes tajua,milloin nainen on teko. Voi olla kilo meikkiä, ja nainen on " ihanan luonnollisen raikas."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa teissä on kun ette löydä LIVENÄ seuraa?
Pienestä pitäen kasvatettu elämään virtuaali maailmassa. Ihan tämän päivän peruskoulusta lähtien opetetaan, sori.
Maailma on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies vastata: MIKSI? 🤯
Ne nuoret lattaribimbot nyt vaan ovat herkumpia kuin suomalaiset 30v+ lihavat kouvolatukka tantat.
No miksi vastailette niille tantoille?😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa teissä on kun ette löydä LIVENÄ seuraa?
Jep, ihmettelen suuresti samaa. Olen 70 + ja kirjaston lukusalissa minua yritti iskeä n 50 v asiallinen fiksu mies🤗
Ei hätää löydät kyllä helposti miehen joka ei ole kiinnostunut seksistä eikä naisista, vaikka sellaisen kilttimiehen
Bimbojen tisseillä on vanhankin miehen mukava leikkiä, kun ei enää muuhun kykene.
Pitäiskö sitten seurata ylipainoisia karvaisia miehiä tai jotain kehonrakentajia?