Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia tori.fi-huijauksista?

Vierailija
13.02.2023 |

Laitoin toriin ilmoituksen, jossa myyn huonekalun. Ilmoituksen vastasi aasialaistyylinen nimimerkki, tinki hintaa ja kun ilmoitin etten tingi, niin laittoi että "My husband will come on monday". Laitoin että sopiiko klo 17, hän vastasi että sopiiko klo 15. Vastaisin kyllä ja annoin osoitteen. No, ketään ei ilmestynyt. Olikohan tuossa kyse jostain suomessa asuvasta ihmisestä vai jostain botista ymv huijauksesta?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kullan kallis viisaus sanoo, että kannattaa käydä kauppaa vain niiden kanssa, jotka puhuvat ja kirjoittavat puhdasta Suomea. Tällä neuvolla olen pärjännyt ilman ongelmia.

Joo lukutaidottomien persujen kanssa ei kannata, kyselevät aina turhia mitä lukee jo ilmoituksessa ja sit alkaa tinkiminen...

Mutta muuten totean että kaupat varsinkin virolaisten ja oletettavasti muidenkin ulkkareiden kanssa on menneet 100% maaliin ilman kummempaa säätöä. Tulevat hakemaan kun on sovittu, tuo virolainen vielä kiitteli etten perunut kauppoja kun hän on ulkkis. Mitä noutoprosenttia ei todellakaan voi sanoa kantasuomalaisista, kaikki oharit "en ehtinytkään tänään käykö vaikka ensi viikon torstaina tai toukokuun lopulla pidän varauksen sinne asti" on tulleet Minnoilta, Jukilta, Sirpoilta ja Pettereiltä.

Väitteesi lukutaidottomista persuista, ei pidä paikkansa.

Olen fiksu aikuinen nainen, käyn työssä ja hoidan muiden lapsia.

Olen rehellinen myyjä, en huijaa enkä narraa.

Arvoiltani olen persu, sillä tämä maa tarvitsee nyt veronmaksajia. Vasemmisto sekä äärivasemmisto lähtisi uudelleen ottamaan Suomelle lisää velkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla