Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutteko lapsistanne kaikille?

Vierailija
13.02.2023 |

Naapureille, puolitutuille...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elleivät kysy lapsista tai heidän kuulumisiaan. Kyllä naapurit muksutkin tuntee.

Duunissa meni melkein vuosi, ennen kuin asiasta tuli puhetta. Eli pyysin vapaapäivää lapsen tutkimusten takia. "mitä?! onko SULLA lapsia?!?!"

Vierailija
2/9 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu töissä lapsista ellei niistä joku erikseen kysy. Valtaosa työkavereista olettaa, että olen lapseton (ja nuori)..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja vastaajia tähän mennessä.

Vierailija
4/9 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu. Ja kyselijöillekin yleismaailmallisesti. En kaikille edes nimeä kerro.

Vierailija
5/9 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Minua ei kiinnosta muiden lapset niin oletan ettei muitakaan minun, keksin lukuisia kiinnostavampia puheenaiheita.

Vierailija
6/9 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
7/9 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on aikuinen, en usko että hän kovin paljon arvostaisi sitä, jos puhuisin hänen asioistaan muille.

Vierailija
8/9 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni on aikuinen, en usko että hän kovin paljon arvostaisi sitä, jos puhuisin hänen asioistaan muille.

Mä luulen, että nuoremmatkin lapset arvostaisivat sitä, ettei heidän asioitaan juoruttaisi.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi työpaikoilla ja sukuloidessa yms pitää käydä hirveen yksityiskohtaisesta lasten elämää. Sairastamiset, hupsut kakkajutut, ihastukset, murrosiän alkamiset jne. Toisinaan se jutustelu tietenkin on järjetöntä kehua ja kilpailua, kenen lapsi on upein ja kaunein ja taitavin.

Vierailija
9/9 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu, ellei kysytä. Ymmärrän kuitenkin, että jos ollaan tarpeeksi tuttuja ja varsinkin jos molemmilla osapuolilla on pieniä lapsia, niin silloin keskustelu soljunee luonnostaan niihin asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi