Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon geelikynnet ja tekoripset

Vierailija
13.02.2023 |

Välienselvittelyä lusikoita jakaessa: ikinä en sanonut vaikka tuhlasit rahat kynsiin ja ripsiin ja vaatteisiin. Sinä joka oluesta ja kiekkolipusta riitelet.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia meillä on erilliset rahat. Yksikään mies ei tule koskaan valittamaan siitä, mihin omat rahani olen käyttänyt.

Vierailija
22/32 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinä sait nauttia niistä ripsistä, kynsistä ja hemaisevista vaatteista, joiden ansiosta puoliso näytti kauniilta. Myös muidenkin miesten mielestä, mikä nosti omaa statustasi.

Sinun oluen juonnista taas ei hyötynyt kukaan muu kuin sinä itse.

Jokaisen parisuhteessa elävän naisen pitäisi lakata huolehtimasta ulkonäöstään puolen vuoden ajan, niin mies näkisi, mihin se ulkonäköön käytetty raha menee.

Ja silti lähes aina ne tekoripsi, geelikynsinaiset ovat lihavia? Siinä on itsestä huolehtiminen kaukana kun antaa itsensä lihoa tursakkeeksi. Se näkyy ihossa ja yleisessä olemuksessa, vaikka kuinka kävisi salilla ja pumppipampissa. Lihavuus kun ei kaunista ketään ja se ei näytä kuin fetissimiesten melestä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti ostaa jotain geelikynsiä tai tekoripsiä... tai bissee ja kiakkolippuja? Siis haloo!

Vierailija
24/32 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka idiootti ostaa jotain geelikynsiä tai tekoripsiä... tai bissee ja kiakkolippuja? Siis haloo!

Siis mä en tajua mitä vikaa niissä kynsissä on? Miksi ne herättää niin suuria tunteita?

Vierailija
25/32 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naturellina kiitos. Ei muovikynsiä, tekotukkaa tai - ripsiä, silikoneja tai muuta, mikä ei ole synnynnäistä. Muovipimut ovat hirviöitä.

Vierailija
26/32 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinä sait nauttia niistä ripsistä, kynsistä ja hemaisevista vaatteista, joiden ansiosta puoliso näytti kauniilta. Myös muidenkin miesten mielestä, mikä nosti omaa statustasi.

Jokaisen parisuhteessa elävän naisen pitäisi lakata huolehtimasta ulkonäöstään puolen vuoden ajan, niin mies näkisi, mihin se ulkonäköön käytetty raha menee.

Mielenkiintoista, että joidenkin mielestä tekokynnet ja tekoripset on "itsestään huolehtimista".

Itse taas ajattelen, että ravitseva ruoka, riittävä uni ja liikunta sopivissa määrin on sitä huolehtimista.

Ja kasvoille vesipesu ja kerran vuodessa sipaisu (yök mikä sana) perusvoidetta? Sitten on vähän paremmalla tavalla kaunis.

Sebamed ja perusvoide on oikeasti hyviä. Olen käyttänyt elämäni aikana varmaan pikku yksiön verran rahaa kaikkeen kosmetiikkaan ja hoitoihin. Vähän on enemmän myös ihon hoidossa.

Vierailija
27/32 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naturellina kiitos. Ei muovikynsiä, tekotukkaa tai - ripsiä, silikoneja tai muuta, mikä ei ole synnynnäistä. Muovipimut ovat hirviöitä.

Onneksi mun ei tarvi kelvata sulle, pidän enemmän naisista...

Vierailija
28/32 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että joidenkin mielestä tekokynnet ja tekoripset on "itsestään huolehtimista".

Itse taas ajattelen, että ravitseva ruoka, riittävä uni ja liikunta sopivissa määrin on sitä huolehtimista.

Ja kasvoille vesipesu ja kerran vuodessa sipaisu (yök mikä sana) perusvoidetta? Sitten on vähän paremmalla tavalla kaunis.

Sebamed ja perusvoide on oikeasti hyviä. Olen käyttänyt elämäni aikana varmaan pikku yksiön verran rahaa kaikkeen kosmetiikkaan ja hoitoihin. Vähän on enemmän myös ihon hoidossa.

Olipas aika lihava vale. 

Vierailija
29/32 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta! Niin moni geelikynsi- / irtoripsinainen ei ole lenkillä käynytkään ja kaupasta tarttuu einekset mukaan.

Vierailija
30/32 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit valinnut vaimoksi oikean ihmisen muovinuken sijaan.

Vierailija
31/32 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on kyllä joka lähtöön..

Silloin kun olin vielä opiskelija, niin miesystäväni saattoi antaa mulle vaikka 200 euron setelin käteen ja kehottaa ostamaan meikkejä. Ei siis sillä ajatuksella, että "tee jotain tolle karmealle ulkonäölles", vaan siksi, että mies tiesi mun tykkäävän kosmetiikasta.

Mikä tässä on alapeukkujen arvoista? Mies ei saa antaa kumppanilleen rahalahjoja?

Täällä on paljon metsän peikkoja ja vuorihiisiä joita ei mikään määrä meikkiä pelasta.

Vierailija
32/32 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään laittaa epämiellyttäviä geelikynsiä tai painavia ripsiä luomia rumentamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi