Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirottu ihminen

Vierailija
13.02.2023 |

En tiedä mihin avautuisi tästä aiheesta, mutta elämäni on mennyt niin pahasti pilalle viimeisen vuoden aikana että alan uskoa olevani kirottu.

Sairastuin vuosi sitten saamalla ensin kauheat kivut vatsaan ja alkoi huimata tosi pahasti. Kävin useaan kertaan lääkärissä, mitään syytä ei löytynyt. Epäiltiin virtsatietulehdusta ja söin siihen penisilliiniä. Sain lääkkeestä allergiset oireet ja lopetin sen, söin toista lääkettä ja ruokatorvi tulehtui pahasti. Nyt kärsin vatsakivuista ja en pysty syömään kunnolla. Laihduin 46 kiloiseksi ja edelleen vatsakipu ja huimaus jatkuu samalla. Lisänä tukehtuminen tunne ja yölliset kauhukohtaukset, kun happi tuntuu loppuvan kesken. Lopulta löytyi suolistoparasiitti, johon sain lääkkeet. Lääkkeet aiheutti jalkojen tunnottomuusoireet ja aloin saada halvausoireita. Heräsin yöllä ja kaaduin, kun en tuntenut jalkoja. Eikun ambulanssilla sairaalaan.. En jaksa edes kirjoittaa kaikkea mitä tapahtunut, mutta sama meno jatkui pari kuukautta. Halvausoireita, laihtumista, pään sumuisuutta. Tuo lääke teki todella pahat oireet! Lisäksi miesystävä ei enää jaksanut katsoa, kun olin kipeä, joten jätti mut kun olin heikoimmillani.

Lopulta aloin toipua, mutta tilasin erään lähettifirman kautta ruokia kotiin. No, yhdessä ruuassa oli matoja! Kerkesin syödä puolet ennen kuin huomasin. Sairastuin uudestaan ja edelleen voin huonosti useita kuukausia myöhemmin. Lääkärit jo ajatteli, että olen mieltäni sairas joten suljettiin vielä mielisairaalaan pakkohoitoon! Tämä ei tietenkään ole parantanut fyysistä huonoa olotilaa mihinkään! Tuntuu kun eläisin loputonta painajaista, joka ei pääty :(

Olen muuttunut hyväkuntoisena iloisesta ihmisestä masentuneeksi ja raihnaiseksi alle vuodessa! Nyt vielä pidetään hulluna kaiken lisäksi :( Alan uskoa, että kun olin terve ja aina iloinen, niin joku on kironnut mut ärsyyntyneenä. En tiedä uskonko tällaiseen, mutta siltä alkaa tuntua. Olin niin elinvoimainen ihminen ja musta ei ole mitään jäljellä :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut loppuun, mutta kieroutta ei ole olemassa.

Vierailija
2/7 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, uskotko vai et, kirousta on olemassa. Kirouksen voi myös palauttaa lähettäjälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yleinen juttu mielenvikaisten kesken on että kuvittelevat olevansa normaaleja ;)

Vierailija
4/7 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosilta kuulostaa

Vierailija
5/7 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala Ap lukemaan sellaisesta ilmiöstä kuin "magick". K:lla lopussa. Voit ihan itse oppia poistamaan kirouksen, jos sellaisen alla olet. Todennäköisempää on kuitenkin että sinussa on joku eteerinen/henkinen parasiitti. Nekin poistettavissa magickin keinoin.

Vierailija
6/7 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna elämäsi Jeesukselle, Hän on voimakkaampi, kuin mitkään kiroukset. Tuli pelastamaan, parantamaan, siunaamaan ihmisiä, antamaan tulevaisuuden ja toivon!

Vierailija
7/7 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletkin mielisairas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi