Auttakaa keksimään mulle työ
Tässä kriteerit:
-koulutus lukio (LEEEEC)
-ei fyysinen työ
-ei aspaa
-ei vuorotyö
-mieluiten kiva toimistotyö
Olin kaupassa töissä 15h/vko ja uuvahdin täysin ja jouduin psykoosiin ja työkyvtttömyyseläkkeelle. Nyt tarkoitus hakea taas töitä mutta mitä töitä?
Kommentit (11)
Puhelinmyynti. Varsinaiset toimistotyöt on haluttuja, paikat harvassa ja useimmilla hakijoilla ainakin AMK-tason koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynti.
En suosittele. Mutta voisit opiskella jotain?
Palsta trolli, ota yhteyttä!
-hyvä palkka
-mielenkiintoinen tärkeä työ
-olet vahvasti mukana imeriumin rakentamisessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynti.
En suosittele. Mutta voisit opiskella jotain?
Olen opiskellut kuusi vuotta yliopistossa mutta en ole vielä edes kandi. Liian kuormittavaa.
Amkissa olin vähän aikaa mutta läsnäolopakkojen yms vuoksi se oli vielä kuormittavampaa ja jouduin lopettamaan kuukauden opintojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynti. Varsinaiset toimistotyöt on haluttuja, paikat harvassa ja useimmilla hakijoilla ainakin AMK-tason koulutus.
En halua myyntityötä.
Jonkun sellaisen nettikaupan pakkaamo, jossa myydään vain pieniä ja kevyitä tuotteita. Esim teleoperaattorin varastosta tuskin lähtee mitään ylitsepääsemättömän isoa. Varastot voivat olla vähän karun näköisiä, mutta pikkusievä pakkaaminen on siitä huolimatta siisti sisätyö.
Tiedät kyllä itsekkin helpon työn, lettu vaan levälleen...
Voi olla hankalaa kun ei ole ammatillista pätevyyttä vaan ainoastaan yleissivistävä lukio.
Äkkiä tuli mieleen jokin ministeripesti mihin pääsee ilman pätevyyksiä
Masentaa tämä oma tilanteeni. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Up