Auttakaa kestoihin hurahtanutta! :D
Minä olen aina ajatellut, että kestovaipat eivät ole meidän juttu. Kaksi lasta on ja kolmas syntyy noin kuukauden päästä. Jotenkin tässä odotusaikana hurahdin kestoihin ja nyt on hankittuna pienellä vaikka millaista kuorta, vaippaa ja imua. Muutama isompikin on odottamassa sitten kasvavaa vauvaa.
Olen aiemminkin laskenut itseni jonkin sortin hörhöksi (ainakin av-kriteerien mukaan).Eli meillä nukutaan isossa perhepedissä, olen imettänyt pitkään ja pari kantoliinaakin on ollut käytössä etenkin paljon itkevällä kakkosella. Nyt sitten tuli tämä hullutus vaippojen kanssa. Mieskin naureskelee tälle, mutta on lupautunut kestoja käyttämään hänkin vauvalla.
Onko kohtalotovereita, " myöhäisessä vaiheessa" kestoihin ihastuneita ? Oisko vinkkejä ?
Mutta esikoiselle ostin kestoja ihan vauvana, mutta jäi tosi vähälle käytölle. Innostuin uudestaan vasta vähän ennen yksivuotispäivää ja hoitoonmenoon asti kestoiltiin ahkerasti. Tosin kertiksiäkin käytettiin, vähintäänkin yöllä. Nyt olen haalinut kakkoselle lisää vaippoja ihan pienessä koossa ja tarkoitus olisi kestoilla ihan alusta asti mahdollisimman paljon.
Älä anna periksi liian helposti, kokeile erilaisia systeemejä että löydät omasi. Jos väsyt hommaan, pidä paussi ja ota vähän ajan päästä kestot uudelleen esiin.