Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on vähään tyytyvä?

Vierailija
12.02.2023 |

Minua joskus sellaiseksi kutsuttu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan mikään kohteliaisuus ole, jos sulle on sillä tavalla joku sanonut. Suhtautuisin sanojaan hieman epäilevästi.

Mutta vähään tyytyväinen on kaiketi sellainen, joka ei vaadi juuri mitään kumppanin, työn, asuinpaikan, kodin, ruuan eikä ylipäätään minkään suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineellisestiko? Ellei ole ihan vaan alisuorittaja tai alemmuskompleksinen, niin suhteellisuudentajuinen ja itsetuntoinen.  Onnellinen sinällään. Ympäristötietoinen, luonnonsuojelija.  Ettei vaan olisi kumminkin vaan laiska ja siihen päälle kaunis selitys?

Vierailija
4/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen askeettinen. Toisaalta ole vaativainen sen suhteen mitä kulutan. Muut vaikuttavat luulevan että tyydyn vähään.

Vierailija
5/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä huonoa siinä voisi olla. Itse olen materiaalisesti vähään tyytyvä, vaikka varaa olisikin. Sitten toisaalta sen mihin aikani ja energiani käytän, tai missä seurassa viihdyn, arvioin hyvinkin tarkasti.

Vierailija
6/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä voi kertoa itsestään tänne.

Vierailija
7/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyjä voi kertoa itsestään tänne.

En lainaa ikinä rahaa. Shoppailen hyvin harvoin. Olisin käyttänyt vanhoja huonekaluja ja vanhoja tekstiilejä jos minulla ei sanottaisi että osta uusi. Minulla on paljon muiden vanhoja tavaroita. Viihdyn hyvin yksin enkä käy muualla kuin töissä. Ei ole kavereita eikä miestä. Asun yksiössä.

Vierailija
8/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen askeettinen. Toisaalta ole vaativainen sen suhteen mitä kulutan. Muut vaikuttavat luulevan että tyydyn vähään.

Minua myös kutsuttu askeettiseksi. Ap. Mikä minussa puuttuu.

Vierailija
9/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin vähemmän stressiä ja enemmän rahaa kuin valtaosalla tutuistani.

Itse en vaadi hienoja uutuuksia, riittää hyvin sellainen puhelin jolla voi soittaa ja vastata, riittää auto jolla pääsee paikasta a paikkaan b, eikä siihen tarvita jotain 700 erilaista kirjainyhdistelmää joita kehua naapurille.

Juon mielummin hanavettä kuin energiajuomaa ja tämä näkyy positiivisesti myös painossa ja hampaissa ja kahvinikin osaan keittää ihan tavallisella "vitosen" keittimellä, enkä vaadi siihen sitä "moccamaster" kylttiä kylkeen.

Vierailija
11/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vähään tyytyväinen? Eli on kiitollinen siitä vähästäkin ja siitä tyytyväinen.

Vierailija
12/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai vähään tyytyväinen? Eli on kiitollinen siitä vähästäkin ja siitä tyytyväinen.

Ei ahnetu.

Vierailija
13/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähään tyytyvä voi olla kiitollinen pienistäkin asioista , ei pidä melua itsestään eikä ole vaatimassa kaikkea itselleen . Vähään tyytyvä on parempi kuin ahne ihminen . Ehkä tietää tulotasonsa ja pystyy ja tyytyy elämään sen mukaan , ei elä yli varojensa ja on siltikin tyytyväinen elämäänsä  , ei haihattele pää pilvissä mahdottomia.

Vierailija
14/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhan saanut.

Vierailija
15/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähään tyytyväinen saa yhden ruusun josta iloinen . Toinen saa yhden ruusun ja valittaa kun on vaan yksi , miksei saanut koko kimppua .

Vierailija
16/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi kutsu mua vähään tyytyväks ja et mä en silleen tykkää rahasta, aina kun se varasteli multa.

Vierailija
17/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on väistämättä kärsimystä ja kärsimys johtuu ahneudesta.

Vierailija
18/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähään tyytyvä on iloinen halvasta ja epäsopivastakin lahjasta.

Vähään tyytyvä on tyytyväinen mihin tahansa ruokaan, mitä ravintolassa tilaa, vaikka ateria olisi totaalisen epäonnistunut.

Vähään tyytyvä on tyytyväinen omasta autosta, vaikka se olisi epäluotettava ja jättäisi välillä tielle.

Vähään tyytyvä on iloinen omistusasunnosta, vaikka paperinohuiden seinien takaa kuuluisi joka ilta naapurien kovaääninen riitely, putket vuotaisivat, ja rappukäytävässä haisisi pahalta.

Vähään tyytyvä on onnellinen parisuhteessaan, vaikka toinen osapuoli ei juuri huomioisi, koskettaisi tai osallistuisi kotitöihin - tai olisi omalta puoleltaan lopettanut seksielämän yksipuolisella päätöksellä; "kunhan on joku".

Vierailija
19/19 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti tyytyy vallitseviin tilanteisiin, ellei itse pysty muuttamaan tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan