Ajatko pepustasi karvat?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Olen ajellut silloin tällöin. Plussana pyyhkiminen helpottuu ja on mukava kun etupuolikin on joka tapauksessa ajeltu. Ongelma on pepun hikoilu, joka tuntuu pahemmalta ajeltuna ja aiheuttaa hajuja.
Miten niin etupuoli on "jokatapauksessa" ajeltu? Vielä kun itsekin sanot, että ajelu lisää hikoilua ja hajua! Saman se tekee etupuolella.
Kyllä ajelen. Alapään ajelen aina, kun on seksiä tiedossa mieheni kanssa. Mutta toisin kuin ilmeisen monella, niin minulle ei aiheuta tunteita kumpaankaan suuntaan teidän karvoituksenne - jokainen tehköön tyylillään :D
Siistin alakerran ja ajan myös perskarvat höylällä joskin usein jää todella ärsyttävä sänki. Karvat kuitenkin hikoaa niin paljon että olo on paljon mukavampi ilman
Kyllä näin karvaisena miehenä se on ihan hygieniakysymys. Parin viikon välein ajelen saunalla höylällä pakaravälin puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin karvaisena miehenä se on ihan hygieniakysymys. Parin viikon välein ajelen saunalla höylällä pakaravälin puhtaaksi.
Sitten ku alkaa olla paha sänki niin joudut varmaan kävelemään jalat kaukana toisistaan kuin laphalainen mannehämähäkki
aded kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ku alkaa olla paha sänki niin joudut varmaan kävelemään jalat kaukana toisistaan kuin laphalainen mannehämähäkki
Persnahka taitaa olla peltiä, kun en huomaa koko sänkeä.
Ensiksikin kakkapaperi repeilee kun pehva on ajeltu , peffa on näet ainaisesti hikinen , pierut rutise kuin olisi joku porttikonki peräreikänä kun karvat puuttuu.
Naisella runsas pers karvotus on kuin miestä lykkis.
Pakko on aina sheivata karvat,ja se on mieheni tehtävä.
Eteenkin kun lähdemme metsästämään vieraita miehiä minulle.
Muistan sen ensimmäisen kerran mieheni sheivasi mun karvat ,valuin jo ennen ku pääsimme ravintolaan.
Tuntui että kaikki miehet tuijottaa minua.
Tuntui aivan älyttömältä.
En ajele koska en näe mitään syytä, oon hetero jätkä joten kellään ei pitäisi olla mitään asiaa ronkkia mun persettä ja kikkelikarvatkin pidän luonnollisina, ainoat karvat jotka alan ehkä ajaa on vähäiset mahakarvat koska olen tekemässä itelleni vatsalihaksia ja kun ne saadaan kunnolla esiin ei niitä viiti sen vaivan jälkeen piilottaa😁
m18
Mielelläni, kun tiedän saavani kieltä sinne.
Ajan vaosta ja peppureiältä trimmerillä, joka jättää pari milliä.
Paremman tuntuinen noin, kun ei tule sitä kutinasänkivaihetta. Ja ei tarvitse taiteilla minkään terän kanssa ryppyisessä maastossa.
En koskaan. Näyttäisihän se pöljältä jos vain perse olisi nyljetty ja muu kroppa normaalikarvainen
Mies ajaa pepusta karvat
Aina kun ajaa pimpsanikin posliiniksi
Enemmän saisivat likaiset vanhat pervot osallistua rakentaviin keskusteluihin.
Miehen perskarvat voi käräyttää sytkärillä savuna ilmaan.
Naiset. Se on huvittavan näköistä, kun etupuoli ja pimpsan ympäristö on sheivattu siistiksi, mutta sitten kontilleen kääntyessä pepun puolelta löytyy se puska. Paras tapaus oli, kun peppuvakokin oli kyllä yritetty ajaa, mutta pakaroilla kasvoi mustia paksuja karvoja, jotka oli jäänyt huomaamatta. Moni tuntuu jopa kieltävän itseltään, että pepussa ylipäänsä kasvaisi karvaa. No, oikeastu ei ne haittaa ja seksihän on iloinen asia.
Kyllä sheivaan.
kesäisin siis täysin posliini ja näin talvisin puoliposlari, kummulla siis pieni kiitorata.
ja sheivaan myös anuksen ympäriltä, koska nautin kun mies nuolee minua takaa. On ihanaa nauttia siitä, karvattomuus luo hygienisemman olon itselle
Perskarvat ovat alfauroksen merkki. Vai femiiniset miehet ja hindernaakkelit (karskeja karhumiehiä lukuunottamatta) ajavat perskarvojaan.
Olen ajellut silloin tällöin. Plussana pyyhkiminen helpottuu ja on mukava kun etupuolikin on joka tapauksessa ajeltu. Ongelma on pepun hikoilu, joka tuntuu pahemmalta ajeltuna ja aiheuttaa hajuja.