Hyi miten rumat kulmakarvat tolla vauvalehden mainoksen vauvalla!
Raukkaparka tulee olemaan aikuisena luultavasti tosi karvanen, kun jo tossa iässä on noin tummat ja tuuheat kulmakarvat!
Kommentit (23)
Vaikka ne lapsella on jo syntyessä, niin onhan ne aika haaleet ja vaaleet pitkän aikaa.
Mun lapset on molemmat olleet tummatukkaisia syntyessään ja ripset olivat ihan selvästi havaittavissa heti, mutta kulmat kyllä tummui vasta myöhemmin. Ja lapseni ovat ihan suomalaissyntyperäisiä.
jotka nyppivät kulmakarvansa sellaiseksi kahden millin paksuiseksi karmeaksi kaareksi tai vielä pahempi, piirtävät kulmakarvansa sellaiseksi?
Eli jos en tykkää, niin olen idiootti?
Suokaa anteeksi! vaihdan heti mielipiteeni samaan kuin teidän on. Olenko nyt tervejärkinen?
Vierailija:
Eli jos en tykkää, niin olen idiootti?Suokaa anteeksi! vaihdan heti mielipiteeni samaan kuin teidän on. Olenko nyt tervejärkinen?
Ajattele sinä itseksesi mitä haluat, mutta pakkoko sitä on täällä kuuluttaa.
Mutta fiksu ihminen punnitsee vähän, mitä alkaa ääneen laukoa.
Vierailija:
Ajattele sinä itseksesi mitä haluat, mutta pakkoko sitä on täällä kuuluttaa.
Mulla ei ole mitään tunnesiteitä johonkin kuvaan. Kuvassa oleva vauva on mulle vain kuvan vauva. Ja mä en tykkää sen kulmakarvoista. Tuskin tämä vauva nyt saa mitään traumoja tästä mielipiteestä? en todellakaan ole pilaamassa hänen elämäänsä..
Levee kuunaama, en tykkää! Aku ankalla on rumat räpylät!
Ap:n oma vauva on joku kulmakarvaton ja hiukseton, niin heti pitää KATEELLISENA haukkua toisten KAUNIITA vauvoja.
Oma poikani oli vauvana tosi paljon saman näköinen, kuin tuo vauva tuossa oikealla puolella olevassa mainoksessa (jos ap siis sitä tarkoitti), todella nätti vauva (ja kehuivat ihan vieraatkin ihmiset, ei ole pelkkä äidin mielipide...) ja yhtä nätti hän on vieläkin (täyttää 4 v jouluna), eikä hänellä ole mitään bresnev-kulmakarvoja vieläkään, paksut hiukset kylläkin, mutta sehän on vaan plussaa...
Mistäs lähtien mustalaisilla on ollut siniset silmät ja ruskeat hiukset? Eipä silti, mustalaisethan on yleensä suht kauniita ihmisiä kuitenkin. ;-)
Mustalaiset ei ainakaan minun mielestä ole kauniita.
Mutta muut siis eivät saa, jos ovat eri mieltä. Minullakaan ei ole sinuun tunnesiteitä, joten kuulutan, mitä haluan. Olet idiootti, millaiset oliot siittävät tuollaisia olentoja ???
Vierailija:
Mutta muut siis eivät saa, jos ovat eri mieltä. Minullakaan ei ole sinuun tunnesiteitä, joten kuulutan, mitä haluan. Olet idiootti, millaiset oliot siittävät tuollaisia olentoja ???
Mun lasten ulkonäkö on jo haukuttu. Nyt mennään jo sivutaan jo vanhempiani. Anta palaa vaan, mä naureskelen täällä teidän uskomuksille!
Käykää vaikka koko suku läpi, olettehan te arvon neidit ja rouvat niin fiksuja että tiedätte kaiken jopa näkemättä..
Mielipiteeni ei kuitenkaan ole muuttunut, en edelleenkään tykkää ton vauvan kulmakarvoista. Ihan kun ois piirretty ruskeella tussilla sen otsikkoon.
Voisiko ap painua takaisin sinne teinipissisten sivuille.
mielipide kertoo varsin paljon hänen älyllisestä tasostaan ja kypsyydestään. Siinä ei paljon kulmakarvat paina, jos tilanne on noinkin huono...
Suomalaiset lapset ja vauvat on paljon kauniinpia, kuin jotkut tummat mutiaispennut. Just kun ne on niin karvasia, se ällöttää. Hiukset on toki monilla kauniit, kun on tummat ja paksut, mutta nekään ei saa olla kiharat ja lyhyet.
Herneitä on vedetty nenuun pussikaupalla.
Itselläni on yksi " albiino" (tullut minuun) ja yksi " apinalapsi" (tullut isäänsä) ja molemmat ovat varsin kauniita lapsia, koska molemmilla on varsin suloiset silmät, hyvän mallinen pää, solakka kroppa ja kauniit kasvonpiirteet.
vauvaa. Kyllä jotkut ovat neuroottisia...