Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi miten rumat kulmakarvat tolla vauvalehden mainoksen vauvalla!

Vierailija
20.11.2006 |

Raukkaparka tulee olemaan aikuisena luultavasti tosi karvanen, kun jo tossa iässä on noin tummat ja tuuheat kulmakarvat!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa. Kyllä jotkut ovat neuroottisia...

Vierailija
2/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne lapsella on jo syntyessä, niin onhan ne aika haaleet ja vaaleet pitkän aikaa.

Mun lapset on molemmat olleet tummatukkaisia syntyessään ja ripset olivat ihan selvästi havaittavissa heti, mutta kulmat kyllä tummui vasta myöhemmin. Ja lapseni ovat ihan suomalaissyntyperäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka nyppivät kulmakarvansa sellaiseksi kahden millin paksuiseksi karmeaksi kaareksi tai vielä pahempi, piirtävät kulmakarvansa sellaiseksi?

Vierailija
4/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos en tykkää, niin olen idiootti?

Suokaa anteeksi! vaihdan heti mielipiteeni samaan kuin teidän on. Olenko nyt tervejärkinen?

Vierailija
5/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli jos en tykkää, niin olen idiootti?

Suokaa anteeksi! vaihdan heti mielipiteeni samaan kuin teidän on. Olenko nyt tervejärkinen?

Vierailija
6/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sinä itseksesi mitä haluat, mutta pakkoko sitä on täällä kuuluttaa.

Vierailija
7/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta fiksu ihminen punnitsee vähän, mitä alkaa ääneen laukoa.

Vierailija
8/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajattele sinä itseksesi mitä haluat, mutta pakkoko sitä on täällä kuuluttaa.

Mulla ei ole mitään tunnesiteitä johonkin kuvaan. Kuvassa oleva vauva on mulle vain kuvan vauva. Ja mä en tykkää sen kulmakarvoista. Tuskin tämä vauva nyt saa mitään traumoja tästä mielipiteestä? en todellakaan ole pilaamassa hänen elämäänsä..

Vierailija
9/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levee kuunaama, en tykkää! Aku ankalla on rumat räpylät!

Vierailija
10/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n oma vauva on joku kulmakarvaton ja hiukseton, niin heti pitää KATEELLISENA haukkua toisten KAUNIITA vauvoja.

Oma poikani oli vauvana tosi paljon saman näköinen, kuin tuo vauva tuossa oikealla puolella olevassa mainoksessa (jos ap siis sitä tarkoitti), todella nätti vauva (ja kehuivat ihan vieraatkin ihmiset, ei ole pelkkä äidin mielipide...) ja yhtä nätti hän on vieläkin (täyttää 4 v jouluna), eikä hänellä ole mitään bresnev-kulmakarvoja vieläkään, paksut hiukset kylläkin, mutta sehän on vaan plussaa...

Vierailija
11/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.

Vierailija
12/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs lähtien mustalaisilla on ollut siniset silmät ja ruskeat hiukset? Eipä silti, mustalaisethan on yleensä suht kauniita ihmisiä kuitenkin. ;-)

Vierailija
13/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaiset ei ainakaan minun mielestä ole kauniita.

Vierailija
14/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muut siis eivät saa, jos ovat eri mieltä. Minullakaan ei ole sinuun tunnesiteitä, joten kuulutan, mitä haluan. Olet idiootti, millaiset oliot siittävät tuollaisia olentoja ???

Vierailija
15/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta muut siis eivät saa, jos ovat eri mieltä. Minullakaan ei ole sinuun tunnesiteitä, joten kuulutan, mitä haluan. Olet idiootti, millaiset oliot siittävät tuollaisia olentoja ???

Mun lasten ulkonäkö on jo haukuttu. Nyt mennään jo sivutaan jo vanhempiani. Anta palaa vaan, mä naureskelen täällä teidän uskomuksille!

Käykää vaikka koko suku läpi, olettehan te arvon neidit ja rouvat niin fiksuja että tiedätte kaiken jopa näkemättä..

Mielipiteeni ei kuitenkaan ole muuttunut, en edelleenkään tykkää ton vauvan kulmakarvoista. Ihan kun ois piirretty ruskeella tussilla sen otsikkoon.

Vierailija
16/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap painua takaisin sinne teinipissisten sivuille.

Vierailija
17/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipide kertoo varsin paljon hänen älyllisestä tasostaan ja kypsyydestään. Siinä ei paljon kulmakarvat paina, jos tilanne on noinkin huono...

Vierailija
18/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset lapset ja vauvat on paljon kauniinpia, kuin jotkut tummat mutiaispennut. Just kun ne on niin karvasia, se ällöttää. Hiukset on toki monilla kauniit, kun on tummat ja paksut, mutta nekään ei saa olla kiharat ja lyhyet.

Vierailija
19/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herneitä on vedetty nenuun pussikaupalla.

Vierailija
20/23 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi " albiino" (tullut minuun) ja yksi " apinalapsi" (tullut isäänsä) ja molemmat ovat varsin kauniita lapsia, koska molemmilla on varsin suloiset silmät, hyvän mallinen pää, solakka kroppa ja kauniit kasvonpiirteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan