Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pörssisähkön 7 vrk keskihinta 4.95 snt/kWh

Vierailija
12.02.2023 |

😀

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appi on paras ja helpoin seurata pörssisähkön hintaa.

Joo mutta mun appi on jo aika dementoitunut, en luottaisi siihen.

Vierailija
62/67 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on paistettu pitsaa ja illemmalla voisi lämmittää saunan.

Sama täällä. Ensin lämmitin koivuklapeilla leivinuunin 200 asteeseen ja tuli rapea pitsa. Sitten illalla 2 pesällistä koivua saunan kiukaassa ja 80 astetta. Kyllä oli hyvät, kosteat ja pehmeät löylyt.

Itse laitoin pitsakiven uuniin, uuni täysille 300 asteeseen. Sen jälkeen pitsa uuniin ylätasolle ja annoin paistua grillivastuksella 6 minuuttia. Tuli pohjasta rapsakka ja päältä mehevä. 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinteä hinta n. 19 cent ja voi elää huolettomasti ja saunoa ja leipoa just silloin kun huvittaa.

Niin, "silloin kun huvittaa" on tuolla 400% ylihintaisella sähköllä yhtä kuin "ei koskaan".

Suomilammas määkii onnesta kun sitä vedetään kuivana kakkoseen ja jotenkin se onnistuu aina uskottelemaan itselleen että huolettominta on vaan seistä paikallaan eikä äänestää jaloillaan.

Useamman kerran viikossa lämmitetään uunia ja saunaa, tämä on ihan elämänlaadun kannaltakin tärkeää että voi elää normaalia elämää eikä suunnitella arkea sen mukaan mikä on sähkön hinta milläkin hetkellä.

Elämä on valintoja, minä olen valinnut huolettomuuden, joku toinen hintojen kyttäämisen.

Tai siis sinä olet valinnut maksaa jatkuvasti paljon sähköstä. Voisit pörssisähkösopimuksellakin käyttää uunia ja lämmittää saunaa, mutta todennäköisesti sähkölaskusi olisi paljon pienempi.

No eipä ole kauan kun kuuntelin pörssisähköporukan ulinaa 50 cent tuntihinnoista ja itsellä oli se 5 cent. Nyt reilu kk menty tällä, ja taatusti tullut kokonaisuutena halvemmaksi esim viimeisen 6kk aikajaksolla.

Ja tosiaan saan vaihtaa siihen pörssisähköön heti kun tuntuu että kiinnostaa alkaa seuraamaan milloin voi lyödä karjalanpaistin uuniin. Tai sitten se taas hetken.päästä pomppaa syksyn lukemiin niin saatte taas itkeä kuinka menee kaikki rahat sähkölaskuun.

Ed

Vierailija
64/67 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina lämmitin sähkösaunan pitkästä aikaa :)

Onneksi sain vaihdettua kalliin toistaiseksi voimassaolevan sähkösopimuksen pörssisähköön, säästö on huomattava.

Meillä sama homma. Oltiin kyllä tyhmiä kun maksettiin kun oltu uskollisia asiakkaita.

Tämä asiakasuskollisuusasiakin on jossain vaiheessa muuttunut ihan päinastaiseksi, mitä se joskus oli.

Ennen puhuttiin, että kaikkein kallein asiakas on uusi asiakas johon on pitänyt panostaa että se on saatu, ja vanha asiakas on edullisempi koska hän on jo asiakas, joten vanhalle asiakkaalle oli ainakin ennen kannattavampaa antaa kanta-asiakas alennuksia, koska näin tulisi halvemmaksi pitää jo olemassaoleva asiakas, kuin panostaa kalliisti uuden asiakkaan hankintaan.

Nyt vanha asiakas näyttää olevan se kaikkein suurin kusetettava jolta kynitään eniten rahaa ja ennenpitkää ajetaan se pois jonkun muun palveluntarjoajan asiakkaaksi.

Vierailija
65/67 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinteä hinta n. 19 cent ja voi elää huolettomasti ja saunoa ja leipoa just silloin kun huvittaa.

Niin, "silloin kun huvittaa" on tuolla 400% ylihintaisella sähköllä yhtä kuin "ei koskaan".

Suomilammas määkii onnesta kun sitä vedetään kuivana kakkoseen ja jotenkin se onnistuu aina uskottelemaan itselleen että huolettominta on vaan seistä paikallaan eikä äänestää jaloillaan.

Useamman kerran viikossa lämmitetään uunia ja saunaa, tämä on ihan elämänlaadun kannaltakin tärkeää että voi elää normaalia elämää eikä suunnitella arkea sen mukaan mikä on sähkön hinta milläkin hetkellä.

Elämä on valintoja, minä olen valinnut huolettomuuden, joku toinen hintojen kyttäämisen.

Tai siis sinä olet valinnut maksaa jatkuvasti paljon sähköstä. Voisit pörssisähkösopimuksellakin käyttää uunia ja lämmittää saunaa, mutta todennäköisesti sähkölaskusi olisi paljon pienempi.

No eipä ole kauan kun kuuntelin pörssisähköporukan ulinaa 50 cent tuntihinnoista ja itsellä oli se 5 cent. Nyt reilu kk menty tällä, ja taatusti tullut kokonaisuutena halvemmaksi esim viimeisen 6kk aikajaksolla.

Ja tosiaan saan vaihtaa siihen pörssisähköön heti kun tuntuu että kiinnostaa alkaa seuraamaan milloin voi lyödä karjalanpaistin uuniin. Tai sitten se taas hetken.päästä pomppaa syksyn lukemiin niin saatte taas itkeä kuinka menee kaikki rahat sähkölaskuun.

Ed

Määräaikaisen saat kyllä vaihtaa kun maksat sopimus-sakon.

Vierailija
66/67 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ed

Määräaikaisen saat kyllä vaihtaa kun maksat sopimus-sakon.

Ei mulla ole mitään määräaikaista.

Ed

Vierailija
67/67 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2022 keskihinta 18,81 cent/kwh.