Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännien nöpötys

Vierailija
12.02.2023 |

Miksi nännit nöpöttää? Osoittaako se, että nainen on kiimassa vähän niin kuin miehellä erektio? Ei kyllä voi olla kauniinpaa kuin naisen nännit pystyssä nam.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne ovat jääneet pysyvästi nöpöttämään kolmen pitkän imetyksen jälkeen. Täyttyy miettiä, millaisia liivejä pitää töissä asiakaspalvelussa, ettei näy läpi.

Vierailija
2/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, anna näkyä vaan. Olisihan se kiva tulla asiakaspalvelutiskille käymään kun tuollainen näky olisi vastassa. Varmana menisin sanattomaksi ja unohtaisin miksi koko tiskille olin edes tullut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli nainen kellä nännit oli niin kuin pienet nakinpätkät. Olihan se kuumaa aikaa

Vierailija
4/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mulle on laitettu nännikorut niin ne vähän aina nöpöttää.

Vierailija
5/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmässä nöpöttää. Kun kroppa palelee

Vierailija
6/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit tarjoaa vauvalle hyvän imu otteen.

Kosteus ja kylmä saa nännit nousemaan

Vierailija
7/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö se liity kiimaan ollenkaan?

Vierailija
8/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne nännit kyllä ihanat terhakkaana pystyssä, voi että...

Vierailija
9/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmässä nöpöttää. Imetyksen jälkeen nykyisin töröttävät vähän aina, ennen ei.

Vierailija
10/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin tuollainen nainen kellä nännit nöpöttää jatkuvasti. Se on vaan jotenkin kiihottavaa kun nännit on terhakkaasti nöpöllään huh....

Vierailija
11/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästä, jos paita tai liivit hiertävät, yleensä ei mitään tekemistä seksin kanssa.

Vierailija
12/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla useimmiten nöpöttävät juuri kiihottumisen vuoksi. Tottakai joskus myös kylmästä.

Vierailija
13/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästä ja kiihottumisen takia niin että selkeästi näkyy kummassakin tapauksessa. Välillä on hävettänyt, mutta en halua käyttää hiostavia topattuja liivejä, kun kokonikin on 90J, lisäfyllinki ei ole tarpeen.

Vierailija
14/49 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh :) ei kyllä tarvi hävetä jos noin käy. Hitto kun saisi tuollaisia rintoja nähdä.

Vierailija
15/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ne ovat jääneet pysyvästi nöpöttämään kolmen pitkän imetyksen jälkeen. Täyttyy miettiä, millaisia liivejä pitää töissä asiakaspalvelussa, ettei näy läpi.

Rohkeasti vain näkyviin.

Olen nähnyt vanhempia naisia joilla näkyy hyvin nännit, se on tosi mukava näky ja kaunistaa rintoja.

Joskus ei välttämättä ole liivejä alla mutta näkyyhän ne mukavasti osan liivien läpi.

Osa vain on kateellisia, kun nännit on koholla.

Vierailija
16/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit näkyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vain näkyviin.

Olen nähnyt vanhempia naisia joilla näkyy hyvin nännit, se on tosi mukava näky ja kaunistaa rintoja.

Joskus ei välttämättä ole liivejä alla mutta näkyyhän ne mukavasti osan liivien läpi.

Osa vain on kateellisia, kun nännit on koholla.

Jess! Kateus viimein mainittu!

Vierailija
17/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa, kun naisella näkyy puseron läpi kovat nännit.

Vierailija
18/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aika herkät rinnat kaikenlaiselle kosketukselle ja helposti nöpöttää nännit. Kylmä tietysti, mutta kyllä kiihotuksesta tietenkin myös. En aina käytä rintallivejä ja aiemmin vähän nolotti, mutta nykyisin anna olla vaan ja nautin katseista :)

Vierailija
19/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot nännit ja ne nöpöttää aina. Mua hävettää ne ja koitan vaatteilla peitellä. Kesällä tosin se on hankalampaa kun on vähemmän vaatetta. Mulla siis aina näin. Eli ei oo kiihottumisesta kiinni.

Vierailija
20/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli kauniit nöpörinnat eikä käyttänyt liivejä haalareiden alla. Vahingossa (totta, vahingossa) pääsin näkemään törröttävät nännit. Kaunista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan