Nännien nöpötys
Miksi nännit nöpöttää? Osoittaako se, että nainen on kiimassa vähän niin kuin miehellä erektio? Ei kyllä voi olla kauniinpaa kuin naisen nännit pystyssä nam.
Kommentit (49)
Hui, anna näkyä vaan. Olisihan se kiva tulla asiakaspalvelutiskille käymään kun tuollainen näky olisi vastassa. Varmana menisin sanattomaksi ja unohtaisin miksi koko tiskille olin edes tullut :)
Kerran oli nainen kellä nännit oli niin kuin pienet nakinpätkät. Olihan se kuumaa aikaa
Nyt kun mulle on laitettu nännikorut niin ne vähän aina nöpöttää.
kylmässä nöpöttää. Kun kroppa palelee
Nännit tarjoaa vauvalle hyvän imu otteen.
Kosteus ja kylmä saa nännit nousemaan 
Mutta eikö se liity kiimaan ollenkaan?
On ne nännit kyllä ihanat terhakkaana pystyssä, voi että...
Kylmässä nöpöttää. Imetyksen jälkeen nykyisin töröttävät vähän aina, ennen ei.
Voi kun olisikin tuollainen nainen kellä nännit nöpöttää jatkuvasti. Se on vaan jotenkin kiihottavaa kun nännit on terhakkaasti nöpöllään huh....
Kylmästä, jos paita tai liivit hiertävät, yleensä ei mitään tekemistä seksin kanssa.
Kyllä mulla useimmiten nöpöttävät juuri kiihottumisen vuoksi. Tottakai joskus myös kylmästä.
Kylmästä ja kiihottumisen takia niin että selkeästi näkyy kummassakin tapauksessa. Välillä on hävettänyt, mutta en halua käyttää hiostavia topattuja liivejä, kun kokonikin on 90J, lisäfyllinki ei ole tarpeen.
No huh :) ei kyllä tarvi hävetä jos noin käy. Hitto kun saisi tuollaisia rintoja nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ne ovat jääneet pysyvästi nöpöttämään kolmen pitkän imetyksen jälkeen. Täyttyy miettiä, millaisia liivejä pitää töissä asiakaspalvelussa, ettei näy läpi.
Rohkeasti vain näkyviin.
Olen nähnyt vanhempia naisia joilla näkyy hyvin nännit, se on tosi mukava näky ja kaunistaa rintoja.
Joskus ei välttämättä ole liivejä alla mutta näkyyhän ne mukavasti osan liivien läpi.
Osa vain on kateellisia, kun nännit on koholla.
Nännit näkyy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ne ovat jääneet pysyvästi nöpöttämään kolmen pitkän imetyksen jälkeen. Täyttyy miettiä, millaisia liivejä pitää töissä asiakaspalvelussa, ettei näy läpi.
Rohkeasti vain näkyviin.
Olen nähnyt vanhempia naisia joilla näkyy hyvin nännit, se on tosi mukava näky ja kaunistaa rintoja.
Joskus ei välttämättä ole liivejä alla mutta näkyyhän ne mukavasti osan liivien läpi.Osa vain on kateellisia, kun nännit on koholla.
Jess! Kateus viimein mainittu!
Kiihottavaa, kun naisella näkyy puseron läpi kovat nännit.
Minulla aika herkät rinnat kaikenlaiselle kosketukselle ja helposti nöpöttää nännit. Kylmä tietysti, mutta kyllä kiihotuksesta tietenkin myös. En aina käytä rintallivejä ja aiemmin vähän nolotti, mutta nykyisin anna olla vaan ja nautin katseista :)
Mulla on isot nännit ja ne nöpöttää aina. Mua hävettää ne ja koitan vaatteilla peitellä. Kesällä tosin se on hankalampaa kun on vähemmän vaatetta. Mulla siis aina näin. Eli ei oo kiihottumisesta kiinni.
Työkaverilla oli kauniit nöpörinnat eikä käyttänyt liivejä haalareiden alla. Vahingossa (totta, vahingossa) pääsin näkemään törröttävät nännit. Kaunista.