Onko sinulla normaali paino?
Kommentit (34)
63kg ja 172cm 55v nainen eli tosi hyvä, mutta harrastan liikuntaa en siis ole myöskään plösö.
Saan oikein ihmetteleviä katseita joskus kun naamasta huomaa iän vaan kroppa timmi kun mikä😉
Vierailija kirjoitti:
Olen läski, mitä sitten?
m38
Lihavat on lepposia ei ne keksi kepposia,Runsaslihainen ei ole vihainen.
Ei ole, bmi 28.
Masennusta, ahdistusta taustalla.
Toivon että tulisin parempaan kuntoon, että jaksaisin liikkua enemmän ja pudottaa painoa.
Haluan ehdottomasti tehdä sen.
Toivon että tämän vuoden aikana pääsisin aloittamaan kunnolla.
T.N 1970
Olen 157 cm ja 59 kg. Normaali paino mulle.
On minulla normaali paino, mutta painoa tärkeämpi mittari on vyötärön ympärys ja naisella se saisi olla lähellä 80 senttiä ja jos se on 90 senttiä on syytä ryhtyä toimenpiteisiin (viskeraalisen rasvan mahdollisuus jo todennäköinen) . Lihaksia kasvattaneilla on toisenlaiset paino- ja mittasuositukset kuin muilla. Omppuvartaloisena pääsin itse viskeraalisesta rasvasta eroon vasta, kun sain vyötärön ympäryksen 80 senttiin ja tällöin painoindeksi oli jo lähellä lievästi alipainoisen rajaa.
BMI 29, raskaudesta aikaa noin kuukausi. Paino kyllä on koko ajan laskussa...
Vierailija kirjoitti:
On minulla normaali paino, mutta painoa tärkeämpi mittari on vyötärön ympärys ja naisella se saisi olla lähellä 80 senttiä ja jos se on 90 senttiä on syytä ryhtyä toimenpiteisiin (viskeraalisen rasvan mahdollisuus jo todennäköinen) . Lihaksia kasvattaneilla on toisenlaiset paino- ja mittasuositukset kuin muilla. Omppuvartaloisena pääsin itse viskeraalisesta rasvasta eroon vasta, kun sain vyötärön ympäryksen 80 senttiin ja tällöin painoindeksi oli jo lähellä lievästi alipainoisen rajaa.
Mistä tämä mitataan?
162cm/51kg, eli normaalipainoinen olen.
Olen normaalipainoinen mutta 25cm liian lyhyt painooni nähden.
N32.
Olen lihonut normaalipainoiseksi vihdoinkin. Tai olen ollut jo muutaman vuoden. Sitä ennen aina liian laiha.
Kyllä on. Olin ylipainoinen vielä reilut kolme vuotta sitten mutta laihdutin normaalipainoon. Vyötärönympärys on myös terveissä mitoissa (72 cm).
170 pitkä ja painoa 51kg
Haluaisin kilon pois
Ennen olin päivän syömättä ja kilo hävisi
Nyt ei onnistu enää.
Olen turvoksissa
Pulla päivässä tulee syötyä töissä ja kahvia
Illalla kanasalaatti
Muuta en syö.
Liikuntaa voisi lisätä mutta yleensä poikki
Kun kotiin tulee.
Uin joka viikko
BMI 20 eli normaalipaino. Muutaman kilon voisi vielä tiputtaa