Onko normaalia että kun yksi mies ei saanut erästä naista 12 vuotta sitten, niin hän ei sen koommin ole halunnut ketään kun "ei van tulee samanlaisia tunteita kenenkään muun kanssa"
Mitä olette mieltä tuollaisesta tapauksesta?
Oli tavannut tuon naisen n. 25veenä, ja nainen oli tehnyt niin lähtemättömän vaikutuksen ettei mies koskaan ole halunnut muuta kuin tuon naisen...Sanoo että olisi petos ja epäreilua ryhtyä suhteeseen kenenkään muun kanssa.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä johonkin. Väärin tekee itselle ja toiselle.
Mies tyytyy aina. Poikkeuksena paras 1% miehistä jotka saavat sellaisen naisen kuin haluavat.
Loput tyytyvät.Älä puhu muiden miesten puolesta. Yrität loukata naisia, mutta me arvostamme miehiä vähän enemmän. Ja suurin osa miehistä ei ole kaltaisiasi.
Kumpikohan sukupuoli tuon paremmin tietää?
No ainakin muut miehet kyllä tuntuvat pitävän yli yhtä prosenttia naisista naisina. Ja osa miehistä osaa myös olla yksin, jos ei saa naista. Joten kyllä, tuo saattaa olla ihan vain sinun ongelmasi. Yhteinen sukupuoli ei tuo sinulle minkäänlaista lisätietoa siitä, mitä joku toinen ihminen ajattelee.
Minulla on tällainen tilanne. Eikä se ole mikään tietoinen päätös, että enpäs katsele ketään muuta, koska en saanut sitä yhtä. Ei vaan kukaan muu ole tuntunut sillä tavalla kiinnostavalta. Ja itsellä ei ole koskaan ollutkaan sellaista, että ei osaisi olla yksin ja pitäisi löytää joku vain koska pitää olla joku, niin en ole asiaa niin kovasti murehtinutkaan.
Eihän kukaan tunteilleen mitään voi, tai sille, ettei niitä vain herää.
Oletko itse ap sitten sellainen, joka väkisin vain alkaa olemaan jonkun kanssa, jota kohtaan ei mitään tunteita ole, ihan vain siksi, että joku pitää olla?
Minä tapasin suuren rakkauden hyvin nuorena. Olimme liian nuoria. Hän teki virheitä. Kaikesta huolimatta ajattelin, että jonakin päivänä vielä kohtaamme. Lähdimme opiskelemaan ja eri kaupunkeihin. Eräänä iltana (oikeastaan yönä) kävi niin, että hän soitti minulle (alkoholilla oli osuutta asiaan), mutta elämäntilanteeni oli sellainen, etten jaksanut tavata häntä.
Kului vuosia. Joskus olin ihastunut johonkuhun toiseen, mutta aina oli tämä suuri rakkaus mielessä. Muistan kuinka seitsemän vuotta oli kulunut siitä, kun hänet näin, olin töissä ja kiireetön päivä, ja kaikki ne tunteet vyöryi päälle ja itketti. Vähän myöhemmin alkoi yleistyä Facebook, jonne minäkin sitten liityin. Ja kyllä vain, löysin hänet sieltä! Ja voi perr... kele. Ei hitto, kuinka voi nuori ihminen olla tyhmä. Eihän se ihminen tietenkään oikeasti ollut sitä, mitä romanttisissa haaveissani olin ajatellut. Ei herran tähden sentään. Yhdessä kuvassa hän virtsasi julkisella paikalla. No, se siitä.
Kannattaa tutustua aiheeseen limerenssi (englanniksi limerence), josta viime aikoina on puhuttu paljon. Sanottakoon vielä se, että kun oikeasti ei ole toisen kanssa suhteessa, niin toisesta voi tehdä mielessään ihannekumppanin.
Tietenkään k u k a a n ei voi vetää vertoja mielesi luomalle ihanteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tyytyy aina. Poikkeuksena paras 1% miehistä jotka saavat sellaisen naisen kuin haluavat.
Loput tyytyvät.Erikoinen ajattelumalli. Haluatko vähän avata tarkemmin, että mitkä asiat noin yleensä jäävät 99 prosentilta miehistä kumppanista saamatta?
Ulkonäkö, luonne jne. Käytännössä kaikki mikä tekee naisesta naisen.
Ja siis 99% miehistä ei ole naisen kanssa parisuhteessa? Mitä järkeä? Miten tyhmiä miehet voivat olla?
Ja itse et tajunnut yksinkertaista kommenttia...
Olet oikeassa. Ajatus on aika yksinkertainen. 99% miehistä ei saa naista, joka olisi nainen, joten ottaa jotain muuta. Aika luusereita, sanoisin. Tämä tarkoittaa, että naisen ehdottomasti kannattaa olla yksin, jos ei saa huippumiestä.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista ihannointia ja jalustalle nostamista. Tavallisia navankaivajia me ollaan kaikki.
Jotkut uskoo tosirakkauteen ja toiset siihen "ihan kiva riittää". Näin on ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loput tyytyvät.Erikoinen ajattelumalli. Haluatko vähän avata tarkemmin, että mitkä asiat noin yleensä jäävät 99 prosentilta miehistä kumppanista saamatta?
Ulkonäkö, luonne jne. Käytännössä kaikki mikä tekee naisesta naisen.
Ja siis 99% miehistä ei ole naisen kanssa parisuhteessa? Mitä järkeä? Miten tyhmiä miehet voivat olla?
Ja itse et tajunnut yksinkertaista kommenttia...
Olet oikeassa. Ajatus on aika yksinkertainen. 99% miehistä ei saa naista, joka olisi nainen, joten ottaa jotain muuta. Aika luusereita, sanoisin. Tämä tarkoittaa, että naisen ehdottomasti kannattaa olla yksin, jos ei saa huippumiestä.
Minä lähinnä ihmettelen, keitä ovat nämä kaikki naisen näköiset, joiden kanssa tavalliset miehet ovat. Kun eivät kerran ole naisia.
Itselle on käynyt noin. Sinkkuna siis.
Olet ennenkin kertonut tästä. Kuulostaa jotensakin pakkomielteiseltä ja joku persoonassa ruokkii tätä. Mene oman terveytesi takia terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista ihannointia ja jalustalle nostamista. Tavallisia navankaivajia me ollaan kaikki.
Jotkut uskoo tosirakkauteen ja toiset siihen "ihan kiva riittää". Näin on ollut aina.
Ja moni kokeilee elämänsä aikana molempia. Kun tosirakkaudessa on saanut näpeilleen, testaa ihan kivaa. Ja sitten kun ihan kivan kanssa on korkeintaan ihan kivaa, päätyy pettämään...
Saiko Joey ja Dawson lopulta toisensa vai miten siinä kävi?
Voi teitä...rakkaus on niin erilaista sitten kun se on totta eikä vai haikailua olemattoman perään.
Demiseksuaalisuus kuulostaa teinien jutulta, mutta tarkoittaa sitä, että tuntee vetoa vain jos tunteet on mukana.
Monet naiset on demiseksuaalisia, joten varmasti myös monet miehetkin.
Onhan se hankalaa, kun juuri kukaan ei kelpaa, mutta ei siinä mitään outoa ole.
En ole demiseksuaali, olen rakkausseksuaali. Haluan vain ihmisen jota rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet demiseksuaali. Sitä tuo tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Inhimillistä ja jotenkin kaunista.
Itse tunnen erään miehen, joka nuorena sai haluamansa naisen, muttei osannut tätä arvostaa ja menetti. Hän on nykyään päälle 60-vuotias, ja edelleen hänelle kelpaa kuka tahansa nainen vähäksi aikaa, mutta pidemmäksi ei kukaan. Kuluttava elämäntyyli.
Kuhnuri. Eli työmehiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loput tyytyvät.
Samaa mieltä. Tuolla marketeillakin näkee pariskuntia, niin miten silmät "vilkkuu" kun joku kaunotar ilmaantuu näkökenttään. Miehet tyytyy 99%. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet demiseksuaali. Sitä tuo tarkoittaa.
Ei tarkoita. Määrittelyssä puhutaan vähemmistöstä ja kokonaisvaltaisesta tunnesiteestä, ei rakkaudesta.
Minä puhun rakkaudesta ja kuulun enemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole tosirakkautta, että jäädään roikkumaan johonkin ihmiseen pahimmillaan vuosikymmeniksi. Se on pakkomielle ja omassa päässä luotu keijukaistarina.
Joissain naisissa on sellaista jotain selittämätöntä taikaa mitä useimmista muista ei aiheudu. Tämän olen huomannut vaikka en ole koskaan edes pyrkinyt seurustelemaan, olen sen verran omissa oloissani viihtyvä introvertti mies. Kerrankin kaupassa varmaan 10 metrin päässä joku tuntematon nainen katsoi minua, katseet kohtasivat ehkä sekunnin murto-osaksi, mutta silti kerkesi jotenkin vaikuttaa, ikäänkuin olisin tuntenut jonkinlaista "lämpöä" sisimmässäni, kuulostaa tietysti ihan lällyltä enkä ilkeäisi tätä livenä kertoa kenellekään mutta nimettömänä tänne kyllä tällaisessa aiheketjussa.
Useimmista naisten katseista ei kuitenkaan herää mitään tuntemuksia.