Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö 3,5:ssä kuukaudessa laihduttaa 10kg

Vierailija
11.02.2023 |

Ja miten? Parhaat neuvot jakoon, kiitos!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, iäkäs 37v ikilaihduttaja kyselee taas tyhmiä.

Olen 50v

Vierailija
22/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kesä mene sulla taas sisällä Netflixiä tuijottaen. Kun et kehtaa pläskeinesi poistua uloskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se kesä mene sulla taas sisällä Netflixiä tuijottaen. Kun et kehtaa pläskeinesi poistua uloskaan.

Oletpa ilkeä.

Vierailija
24/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hakea minuuttiaikatauluilla toimiviin raskaisiin töihin,minä laihduin 10 kg kuukaudessa vaikka olinkin normaalipainoinen.soppari oli 3kk ja kun päättyi oli käsikin kantositeessä ja pitkä sairasloma muidenkin repeämisien vuoksi.

Vierailija
25/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka paljon ylipainoa on. 50 kiloa ekstraa, niin voi onnistua. 10 kilosta paljon vaikeampaa. 

Vierailija
26/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hakea minuuttiaikatauluilla toimiviin raskaisiin töihin,minä laihduin 10 kg kuukaudessa vaikka olinkin normaalipainoinen.soppari oli 3kk ja kun päättyi oli käsikin kantositeessä ja pitkä sairasloma muidenkin repeämisien vuoksi.

Vierailija
27/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä työ oli kyseessä?

Vierailija
28/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta mulla alkupaino on 85 kg. Onko mahdollista saada 10 kg putoamaan juhannukseksi?

Vierailija
29/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketodieetillä pystyy pudottamaan tuon määrän todella nopeasti, tosin tuossahan hiilareiden poisto tekee sen, että nesteet lähtee kehosta nopeammin pois. Eli mieti tarkkaan onko kyseessä pysyvä painonalennus vai tilapäinen. Pysyvässä muutoksessa vaatii elämäntapojen remontin kauttaaltaan, sekä säännöllisen liikunnan, ei väliä onko aerobista tai punttisalia. Toki jälkimmäinen parempi, jos ikää vähän enemmän, että lihaskunto pysyy hyvällä tasolla. Pikadieetit kannattaa oikeasti unohtaa, niistä ei ole kuin haittaa. Jos haluat oikeasti pysyvän elämänmuutoksen, niin kannattaa hommata henkilö jolla pätevyys ravitsemuspuoleen tai personaltrainer, jolla on paperit. Näitä PT-tyyppejä on netti pullollaan ilman pätevyyttä.

Vierailija
30/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ylipainoinen, niin 10 kg 3½ kk on mahdollinen. Aluksi kun menet miinuskaloreille, niin painoa lähtee nopeasti kun kehon hiilihydraattivarastot tyhjenee ja niiden mukana nestettä. Sen jälkeen ½ kg viikossa tahdilla jos dieettaat niin lähelle tuota 10 kg menee.

Vierailija
31/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskas työ ei välttämättä auta lainkaan mitä laihduttamiseen tulee. Esimerkiksi moni nuori mies lihoaa armeijassa vaikka siellä on raskasta fyysistä suorittamista joka päivä. Syy tähän on se, että runsas energiantarve tarkoittaa monilla runsasta syömistä, eli laihtumiseen tarvittavaa energiavajetta ei synny.

Vierailija
32/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 3 kk 15 Kg ja vielä aika helposti (pätkäpaasto). Tosin ylipainoakin oli runsaasti.

Vierailija
33/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 3 kk 15 Kg ja vielä aika helposti (pätkäpaasto). Tosin ylipainoakin oli runsaasti.

Millä aikaikkunoilla söit/paastosit ja miten jaksout esim töissä?

Vierailija
34/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile paastoa.

Joka viikko maanantaina vesi/yrttitee/nestepaastopäivä koko päivän ja sitten muina päivinä pätkäpäästö eli syöt 8h aikana esim 10-18 ja muuten paasto .

Kuitupitoisesti kannattaa syödä päivä ennen ja jälkeen paaston, niin ei mene vatsa sekaisin.

Vierailija
35/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä aikaikkunoilla söit/paastosit ja miten jaksout esim töissä?

Itselläni paras lounaalle 12:30 -> päivän ensimmäinen ruoka. Ja sitten on aikaa syödä 20:30 asti.

-eri

Vierailija
36/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mulla alkupaino on 85 kg. Onko mahdollista saada 10 kg putoamaan juhannukseksi?

Ihan hyvin, vaikka vapuksi. Olen yli 50v. ja laihdutin tuosta yli 10 kg alle 3 kuussa

Vierailija
37/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan sinua terveellisiin elämäntapoihin. MUTTA. Pohdi tarkkaan, miksi haluat pudottaa painoa näin lyhyessä ajassa.

Jos tulossa on jotkut juhlat, uskotko motivaation pysyvän yllä vain niitä varten? Jos liikut mielihyvän vuoksi, saatat hehkua juhlissa ihan ilman tiukkoja kuurejakin. Kiinteytyminen näkyy kehossa ryhdikkäänä olemuksena ja liikunnallinen elämä vaikuttaa mielialan positiivisuuteen, mikä näyttää aina hyvältä.

Ruokailuun sopii tietysti kiinnittää huomiota, vaikka minusta tasapainoinen ruokavalio sallii pientä herkutteluakin välillä. Muuten saattaa nimittäin käydä niin, että pienestä takapakista heität hanskat tiskiin ja menetät motivaation jatkaa.

Ketoosi laihduttaa, mutta minulta se ohensi myös hiuksia reilusti, joten tunsin oloni epäviehättävämmäksi kuin pienellä pömppiksellä. Lähtötilanteeni oli normaalipainossa, mutta oman tyypillisen painon yllä, siksi halusin kokeilla ketoilua ja kolmen kuukauden jälkeen kadutti.

Vierailija
38/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä työ oli kyseessä?

20 -vuotta sitten ,mutta en rupea avaamaan enempää.lääkäri joutui ottamaan paidan päältä kun käsi ei enään noussut kivun vuoksi eikä toiminut .oli elämäni huonoin ja kuljin työ.mutta oli pakko ottaa mitä vain että sain pankkilainan maksettua .hyi saa***Na vieläkin inhottaa.

Vierailija
39/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti pystyy. Vinkkini? Syö vähemmän. Ole hyvä.

Mä en allekirjoita tuota. Pitää syödä järkevämmin, ei vähemmän. Hiilareita pois, riittävästi proteiinia ja rasvaa. Riittävästi unta ja vettä.

Niin että jos tällä hetkellä mättää vaikka 3000 kcal/pvä niin ei kannata syödä vähemmän kunhan syö "järkevämmin"? Just. Itse kyllä olen alkuperäisen vastaajan kannalla. Syö vähemmän, toimi mulla. 10kg lähti kahdessa kuukaudessa ja poissa on pysyneet.

Vierailija
40/54 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskas työ ei välttämättä auta lainkaan mitä laihduttamiseen tulee. Esimerkiksi moni nuori mies lihoaa armeijassa vaikka siellä on raskasta fyysistä suorittamista joka päivä. Syy tähän on se, että runsas energiantarve tarkoittaa monilla runsasta syömistä, eli laihtumiseen tarvittavaa energiavajetta ei synny.

Eipä kerinnyt taukoja pitämään yhtään oli täysin väärin aikataulutettuja sokerista mehua kerkesi ryypätä pullosta .ja tämä on muuten täysin totta.dokumentitkin on vieläkin tallella mutta en avaa minkälaiset dokumentit.nykyaikana ei olisi enään mahdollista .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi