Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko Lintilän puhelimen joutuneen hakkerin kynsiin?

Vierailija
11.02.2023 |

Vai katsooko emämunaaja tässä tapauksessa suoraan silmiin peilistä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko tuota tarinaa... mutta Suomessa on totalitarismi eli kaikki mitä hallinto ja media sanovat on ainoa sallittu totuus asiasta...

Vierailija
2/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mera trovärdig är den förklaringen än någon av Marins eller Mäkynens förklaringar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein tiedä. Ei tunnu ihan hirveän uskottavalta. Toki voi siis olla, mutta jotenkin vähän vaikea silti uskoa.

Vierailija
4/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai uskon, kaikki poliitikot ovat luotettavia ja puhuvat aina totta, varsinkin ministerit.

Vierailija
5/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin esim. sellaisen selityksen, että oli unohtanut puhelimensa johonkin ja ulkopuolinen päässyt räpläämään hänen käläkätintään.

Mutta enpä oikein tiedä, uskoisinko tuotakaan  selitystä...

Vierailija
6/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikotko muka valehtelisivat? Ehei...! Synnittömiä pyhiä koko sakki!

Vierailija
7/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. En ymmärrä miksi poliitikot aina kiistävät viimeiseen asti, vaikka jäisivät itse teossa kiinni. Tuokin koko kohu olis jo unohtunut, jos Lintilä olis heti myöntänyt mokanneensa ja pyytänyt anteeksi. Nyt äijä sit roikkuu löysässä hirressä ties kuinka kauan ja porukka naureskelee sille.

Vierailija
8/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan it-asiantuntijat usko tuohon julkisen tiedon perusteella. Koko Lintilän tarina on ihan epäuskottava. Ja kaiken lisäksi hänen tarinansa on vielä muuttunut matkan varrella.

Vierailija
9/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, kun pitäisi ymmärtää, että mitään suljettua ryhmää ei ole. Aina joku vuotaa sisäiseksi tarkoitetut asiat.

Nykyisin skandaalin aiheuttavat postit ovat liian suuri kiusaus.

Vierailija
10/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä puhelimella olisi väärissä käsissä tehty jotain muuta kuin lähetetty yksi meemi.

Vierailija
11/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö lapset yleensä poliitikkojen puhelimilla ja lähettelevät vanhemoien nimissä vauveliinkin kaikea törkyä? Sosiaalista häkkerismiä tuo on.

Vierailija
12/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myöntänyt heti suoraan ja vaikka pahoitellut toimineensa harkitsemattomasti. Silloin tästä ei olisi tullut juuri mitään juttua. Nyt itse aiheutti sen, että asia paisuu ihan älyttömyyksiin.

Vierailija
13/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintilä on alfa, joten uskon toki häntä.

Vierailija
14/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanen ei tiennyt mistä saa selville ryhmien ylläpitäjät. Voi vain kuvitella kuinka tämän ikäluokan setämiehille tapahtuu virhepainalluksia älypuhelimissa, kuten vahingossa eteenpäin lähetetty meemi. :D

Vierailija
15/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan it-asiantuntijat usko tuohon julkisen tiedon perusteella. Koko Lintilän tarina on ihan epäuskottava. Ja kaiken lisäksi hänen tarinansa on vielä muuttunut matkan varrella.

Tämähän on poliisikuulusteluissa aina valehtelun merkki. Kun takana ei ole totuutta, niin tarina sepittyy sitä mukaa....

Vierailija
16/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tästä on ollut jo kymmenen ketjua.

Ainakaan itseäni eu kiinnosta paskan vertaa, miten tuossa on käynyt.

Yksi kuva sinne tänne, noista jo valmiiksi lytätyistä ja haukutuista sdp:n tyypeistä, ei heitä tätä yhteiskuntaa mihinkään päin.

Vaalit on 1,5 kuukauden päästä, joten ihan sama, miten nuo politiikot vaaleihin asti uiskentelevat

Ei vaikuta edes minun äänestys käyttäytymiseen.

Ketkään noista eivät asu siinä vaalipiirissä, jossa itse asun, ja jossa itse saan äänestää.

En asu Helsingissä, Tampereella enkä Vaasassa.

Minulla on tiedossa jo, ketä äänestän.

Ainoastaan hänen äänestysnumeroaan en vielä tiedä, koska listoja ei ole vielä julkistettu.

Sama kansanedustaja on meidän aluuelta ollut jo kaksi kautta eduskunnassa, ja taatusti menee läpi näissäkin vaaleissa.

Vierailija
17/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi, kun pitäisi ymmärtää, että mitään suljettua ryhmää ei ole. Aina joku vuotaa sisäiseksi tarkoitetut asiat.

Nykyisin skandaalin aiheuttavat postit ovat liian suuri kiusaus.

Näinhän se menee.

Ja kun vielä lehdet maksaa noille vuotajille, houkutus on suuri.

Myös valta kiihottaa, saada lytättyä kilpakumppani pohjamutiin ja päästä itse hänen tilalleen.

Vierailija
18/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintilä ei ole ymmärtänyt, että mahdollinen kaappaus on tutkittavissa ja todennettavissa. Tyypin ura saattoi olla tässä koska oli niin tyhmä, että meni hätäpäissään valehtelemaan.

Vierailija
19/19 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakuuta. Sai luultavasti viestinä joltain muulta ja boomerina vahingossa lähetti sen eteenpäin. Ainakin oman suvun vanhukset lähettävät vahingossa eteeenpäin muilta tulleita viestejä ihan satunnaisesti. Luultavasti ei edes tajunnut että oli sen lähettänyt itse eteenpäin ennen kuin pääsi lööppeihin. Sitten pääsi hätävalhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän