Onko muillakin tällaisia poikia
Ne kutsutaan aina tekniseen hätään. Ihan sama onko autossa, mopossa, moottoripyörässä tai tietokoneessa ongelma, niin sun poika huudetaan heti paikalle.
N 50DI
Kommentit (36)
On 😊 meillä pojat hallitsee kotona lähes kaiken . Yllämainittujen lisäksi leipovat mokkapalat ja pyöräyttävät makaronilaatikon. Kyllä äidin kelpaa!
Meidän pojalle kiikutetaan tietokoneet ja puhelimet korjattavaksi ja miestä kysellään kaikkiin muihin korjaus ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
On 😊 meillä pojat hallitsee kotona lähes kaiken . Yllämainittujen lisäksi leipovat mokkapalat ja pyöräyttävät makaronilaatikon. Kyllä äidin kelpaa!
Olen AP, Mun poika teki makaronilaatikon ja salaatin koulun köksän painostuksesta. Ihan hyvää oli. Osaisi varmaan enemmänkin, jos kiinnostus suuntautuisi tuohon.
Meillä viriteteään kaikki mahdollin.
En edes halua tietää, mihin pstytään.
Nyt tulee mielenkiintoiseksi haasteeksi headhunting. Ne ei ikinä löydä noita osaajia.
Headhuntinng hakee samaa, joka jo on.
Haetaan samaa osaajaa saman osaajan paikalle.
Minun poikani 16v on lievästi kehitysvammainen autisti, mutta osaa auttaa todella hyvin jopa aikuisia älypuhelimiin liittyvistä asioissa kun jollain on joku ongelma niiden käytössä.
Eikö tällaisina konekolleja ole joka toisessa perheessä, vähintään yksi suvussa? Siihen ei insinöörivanhemmuutta tarvita.
Murtautua jonkun kännykkään tai tietokoneeseen?
Piece of cake.
Älä koskaan kanna kännykkää mukanasi. Tämä on tietoturvan sääntö numero 1.
Sun kännykän kautta pystytään kuuntelemaan ja nauhoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Itse jäin kiinni salasuhteesta, koska mun poika nauhoitti asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo siis kännykän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo siis kännykän kautta.
Jep. Älä ota koskaan kännykkää lähelle.
Mun veli oli tollanen teininä, ja hänestä tulikin myöhemmin sähkäasentaja.
Ei, poikani kutsutaan silloin, kun kyse on tietokoneista. Mieheni sitten taas on se joka viimeksi tänään kutsuttiin avuksi asennushommiin.
Hän on aina ollut sellainen tyyppi, jota naapurin mammat on kutsuneet apuun , olipa kyse listojen asennuksesta tai kaulakorun laittamisesta kaulaan :D
Kasarilla äiti oli huudellut pitkin kyliä minusta jonain tietokonenerona, mikä ei kyllä pitänyt paikkaansa ainakaan siinä määrin kuin äiti oli suurennellut ja niinpä jouduin ainakin kolmesti käymään lähialueen kodeissa ratkomassa muutamia Commodore 64 peliongelmia, yleensä ongelmana oli alkuperäisten pelien kopiosuojauksen koodit joita ilman peli ei käynnistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poika murtautui mun puhelimeen. Ällää koskaan kantako kännyköitä mukana.
Siis kuka huutaa?