Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillakin tällaisia poikia

Vierailija
11.02.2023 |

Ne kutsutaan aina tekniseen hätään. Ihan sama onko autossa, mopossa, moottoripyörässä tai tietokoneessa ongelma, niin sun poika huudetaan heti paikalle.

N 50DI

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kännykän kautta pystytään kuuntelemaan ja nauhoittamaan.

Kyllä. Itse jäin kiinni salasuhteesta, koska mun poika nauhoitti asian.

Mun poika murtautui mun puhelimeen. Ällää koskaan kantako kännyköitä mukana.

Kytkekää wifit, bluetootit, nfc:t ja läheisten laitteiden etsinnät pois päältä aina kun ette niitä tarvitse.

Vierailija
22/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännyköitä ei saa koskaan viedä parisuhteessakaan sängyn viereen. Kaikki su jutut kuullaan jossain. Arvaappa vaan missä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, poikani kutsutaan silloin, kun kyse on tietokoneista. Mieheni sitten taas on se joka viimeksi tänään kutsuttiin avuksi asennushommiin. 

Hän on aina ollut sellainen tyyppi, jota naapurin mammat on kutsuneet apuun , olipa kyse listojen asennuksesta tai kaulakorun laittamisesta kaulaan :D

Sulla on hyvä mies. Rakasta sitä.

Vierailija
24/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän neuvo. Älä kanna kännykkää mukanasi.

Vierailija
25/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainkuuliainen ihminen, enkä koskaan ole tehnyt mitään väärää,

Mutta mua vituttaa nykyiset oletutukset.

Vierailija
26/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika se syö kuin hevonen.

Kasvava nuori ja paskoo pöntön täyteen joka kerta.

On se ihana se meidän teini, haisee testosteronilta, vetää käteensä viisi kertaa päivässä ja on kolme metriä piiiiitkä.

Miehekäs pelimies, pelaa päivät pitkät koneella ja puhkuu illalla Ylilaudalla kavereidensa kanssa ja oman kertomansa mukaan koodaamisesta.

Sellanen epeli, ostettiin mopot ja kaikki että saisi keulia kylillä kun pitävät sitä siellä jotenkin jälkeenjääneenä ja ressukkana, mutta kun sai mopon ei ole paljon kotona näkynyt.

Mopomiiteissä polttaa takarengasta ja tuo sakkolappuja kotiin.

Äiteliini maksaa harratuksista kyllä, unohdinko jo kertoa kuinka paljon se syö ja kuinka pitkä se on ja kuinka osaa pelata koululla sählyä.

Äitee sitä rakastaa kun se syö ja paskoo kuten isänsä.

Vierailija
27/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihana se meidän teini, haisee testosteronilta, vetää käteensä viisi kertaa päivässä ja on kolme metriä piiiiitkä.

Miehekäs pelimies, pelaa päivät pitkät koneella ja puhkuu illalla Ylilaudalla kavereidensa kanssa ja oman kertomansa mukaan koodaamisesta.

Sellanen epeli, ostettiin mopot ja kaikki että saisi keulia kylillä kun pitävät sitä siellä jotenkin jälkeenjääneenä ja ressukkana, mutta kun sai mopon ei ole paljon kotona näkynyt.

Äiteliini maksaa harratuksista kyllä, unohdinko jo kertoa kuinka paljon se syö ja kuinka pitkä se on ja kuinka osaa pelata koululla sählyä.

Et siis ole maksanut perusteettomista sakoista tai ole hoitanut tiettyjä juttuja.

Vierailija
28/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole maksanut perusteettomista sakoista tai ole hoitanut tiettyjä juttuja.

Tervetuloa vaan virittäpoikien äidiksi. Ei ne mitään pahaa halua. Ne vaan hakee rajojaan ja osaamisensa äärimmäisyyksiin.

Vierailija
29/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vanhus ja kutsun siskontyttäreni tarvittaessa  apuun tietokone- ja kännykkäasioissa.

Vierailija
30/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vaan virittäpoikien äidiksi. Ei ne mitään pahaa halua. Ne vaan hakee rajojaan ja osaamisensa äärimmäisyyksiin.

Niin se meidän piiiitkä poika, joka syö paljon, äitelällälläänkin kertoi.

Poistavat kuristukset, laittavat isommat kaasarit, rälläköivät putken poikki ja askartelevat viriputkia.

Meidän poika, joka on sivumennen sanoen pitkä, kun se tulee 02.00 kotiin retkiltään, herättää koko korttelin ja äitelä tietää laittaa kaaakaoota ja pullasuttua paljon syövälle iiihahaanalle teinillillilleen.

Vierailija
31/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virittäjäpojistakin on hyötyäkin.

Ne tietää ja osaa virittää sun valaistuksen ja säädöt, et näytät vähän nätimmältä 5eamssissa.

Vierailija
32/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika on ollut kultainen pienestä pitäen. Täysi-ikäistyttyään alkoi viihtymään isoäitiään auttelemassa, ja lopulta selvisi, että heillä on seksuaalinen suhde. Asuvat nyt yhdessä. No pääasia, että on onnellinen.

Vierailija
33/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän poika on ollut kultainen pienestä pitäen. Täysi-ikäistyttyään alkoi viihtymään isoäitiään auttelemassa, ja lopulta selvisi, että heillä on seksuaalinen suhde. Asuvat nyt yhdessä. No pääasia, että on onnellinen.

Tällaiset suhteet ovat muuten yleisempiä kuin arvaattekaan. Toisaalta kyllä ok kun kyseessä aikuiset ihmiset.

Vierailija
34/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutaan hätiin kun kyse on tietokoneista. Isänsä on samanlainen.

Vierailija
35/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja poikien äiti. Varmasti olen nähnyt kaiken. Olisin loistava rekrytoitava.

Vierailija
36/36 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi keksi kaiken itse, koska en maksanut.

Ok. Taisin maksaa osaamisesta. Mutta nuo vasta osaamisen jälkeen.