Paras imuri
Kommentit (3)
Jrma oli paras imurini miesmuistiin.
Ihan unelmaa että kertoisin. Tosin on perusteltuja väitteitä että mieheltä saisi paremmat. En ole kokeillut mutta kun on samat vehkeet niin varmaan niistä tietää paremmin kuin toisen sukupuolen vehkeistä.
Aloittaja on väärässä ainakin jossain asiassa. Oletetaan että nainen on ulkonäöltään vähemmän viehättävä ja toinen on hemaiseva kaikki päät kääntävä kaunotar. Edelleen tietysti pelkkä oletus mutta kummalta luulet saavasi paremman oraalisen?
Minä oikeasti tiedän miten saa naisen tekemään parastaan siinä asiassa. Se ei liity ulkonäköön vaan siihen että naiset noin yleisesti ei suostu olemaan huonompia. Muutenhan niiden koko maailma hajoaa. Anna naiselle ihan rauhassa. Se kohta/paikka pikku penis löytyy sieltä. Homoa mutta ajattele sitä kuin pientä mulkkua.
Joo mä tiedän vähän ällöä. Mutta sillain se on helpoin hoidella. Jos siis haluaa tyydyttää naisen. Peräkkäisillä tyydytyksiltä naisilta voi pyytää paljon. Melkein mitä tahansa. No itse en ole pyytänyt kuin uusintoja mutta se olenkin vain mä. Leuhkimista joo olen saanut piip hyvää oraalia.
M.51
Ai mulla oli svetlana, mutta muuten tuntomerkit täsmää. Ihanat ve na kot.