Mikä on maksimiaika, minkä olet suihkussa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkauan kuin varaajassa riittää lämmintä.
Meillä 3 kuution varaaja niin voi suihkutella monta tuntia.
No mulla on yksinasujana 60l litran Jäspi niin ei siellä hirveästi normipesua pidempään viihdy varsinkaan jos kovin kuumalle laittaa.
Ei ole maksimiaikaa,mutta peseytymiseen riittää kaksi minuuttia hyvin. Naidessa voi mennä tuntikin, mutta vettä ei ole pakko juoksuttaa.
En ole koskaan laskenut kauan menee.
Varmaan muutamasta minuutista pariinkymmeneen, riippuu onko ns. pikasuihku, sheivailenko jne.
En koskaan sammuttele hanaa suihkun aikana, hyi hitto mikä ajatuskin että ramppailisin sitä ja säätelisin lämpöä uudestaan jne.
En oo mitannut, mutta veikkaa 10min. Pitääkin tänään kellottaa aika, niin tietää. Tosin vuokraan sisältyy 35e vesi maksua ja silti tuli tasauksessa 250e lisälasku. Eli aika paljon taitaa vettä mennä.
Ei mitään hajua. Hiusten shampoopesu, sitten hoitoaine päähän ja sillä aikaa kun se vaikuttaa sheivaan jos tarvetta ja/tai pesen hampaat ja saippuoin itseni. Huuhtelu ja pois. Joku 10min? En mitenkään nauti suihkussa käymisestä ja käynkin vain joka toinen päivä tai jos olen hikoillut poikkeuksellisen paljon ja on pakko.
Olen suihkussa noin 5-15 minuuttia. Usein ajan parran samalla suihkussa joten siinä menee aikaa.
Noin kymmenen minuuttia. Kuorin ihoa suihkuttelemalla ja sitten kuivaan karkeaan pyyhkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Anuksen pesuun menee aika kauan
Dildo-avusteisena kestääkin...
Maksimissaan 30-40 minuuttia, jos sheivaan, kuorin vartalon, laitan hiusnaamion ja m a s t u r b o i n.
Yleensä 15 min.