Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja puhelin - onko outoa ?

Vierailija
11.02.2023 |

Mies pyysi katsomaan jotain meemiä puhelimestaan. Naispuolinen työkaveri oli lähettänyt. Ei työpuhelimeen vaan omaan. Ojensin käteni ottaaksesi puhelimen, jolloin mies sanoi ettei halua minun ottavan sitä, vaan hän pitelee sitä ja näyttää kyseisen kuvan minulle. Kysyin miksi. Vastaus oli: koska et saa lukea keskustelua. Eli näytti jonkun typerän meemin mutta mitään muuta en saanut nähdä, enkä edes koskea hänen puhelimeensa. Olenko outo kun minua alkoi epäilyttää, mitä siellä keskustelevat viikonloppuna työkaverinaisen kanssa ? Ei olisi edes tullut mieleen lukea koko keskustelua, mutta mielestäni on outoa, että puhelimeen ei saanut koskea. Mies suuttui kun kysyin asiasta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu. Puhelin on yksityinen ja muilla ei ole asiaa siihen koskea. En minäkään halua, että puhelimeeni kosketaan. Toisaalta myöskään puhelimessani ei ole keskusteluja tai vaikkapa hakuja, joita ei voisi kenelle tahansa näyttää.

Tapasin pariskunnan, joka oli hyvin avoin myös kännyköidensä suhteen. Jos puhelimeen tuli viesti, niin jompikumpi sen saattoi tarkistaa. Samoin vastasivat toistensa puhelimiin jos oli muu kuin työpuhelu. Jos olisin parisuhteessa, niin tämä malli olisi mieleiseni. Toimi vähän kuin vanhanajan lankapuhelin.

Harmillisen usein salailu johtuu siitä, että on todellakin jotain salattavaa.

Vierailija
2/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin on keskusteluja joissa on sellaista inside läppää mitä ei jaksaisi ruveta rautalangasta vääntämään jollekin ulkopuoliselle, olisi helpompi pitää puhelin itsellä ja näyttää yksi asia, sen sijaan että toinen väistämättä rupeaa mustasukkaisuuttaan selaamaan keskustelua ja kyselemään että mitä mikäkin tarkoittaa tai mihin liittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita automaattisesti pettämistä tai salailua. En itsekään naisena halua muiden tahmaiseen käteen tai edes puhtaaseen puhelinta, se voi olla jo tarpeeksi likainen jos kaupassa käyty paketti hakemassa. Jos toinen haluaa näyttää itse asioita ruudulta, ei silloin anneta toiselle puhelinta yleensä. Mies voi kokea puhelimensa henkilökohtaisena esineenä. Kai se näkyisi miehen puhelimesta erikseen, jos siellä on jotain salaista?

Vierailija
4/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävä laittaa sydämiä esimiehelleen viesteissä, ovat vähän turhankin läheisiä. En halua ottaa puheeksi ettei tule riitaa. Onko teidän mielestä ok?

Vierailija
5/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi nyt edes, että millainen meemi se sitten oli.

Vierailija
6/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttöystävä laittaa sydämiä esimiehelleen viesteissä, ovat vähän turhankin läheisiä. En halua ottaa puheeksi ettei tule riitaa. Onko teidän mielestä ok?

Mistä sinä tiedät, mitä hän laittaa esimiehelleen?

Vierailija
7/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, mitä hän laittaa esimiehelleen?

Oon nähnyt.

Vierailija
8/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niillä on tietysti suhde ja siellä keskustelussa ennen meemiä on todistusaineistoa siitä. Tätäkö hait?

Vierailija
9/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niillä on tietysti suhde ja siellä keskustelussa ennen meemiä on todistusaineistoa siitä. Tätäkö hait?

Juu, ja miehen 900ÄO liike on vapaaehtoisesti todistaa keskustelun olemassaolo.

Vierailija
10/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se keskustelu kuulu sulle ja varsinkaan ne alastonkuvat!

Vierailija
11/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on  kysyt meiltä,  onko outoa?

Vierailija
12/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan heti ja välittömästi moroja näkemiin.

Vierailija
13/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. ,oma muualla asuva miesystäväni näyttää useinkin työkaverien välisiä vitsejä ja keskusteluja.

Vierailija
14/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon alanuolia. Ihan rehellinen kysymys kyllä oli. Ensimmäinen vakava suhde minulle ja tuntuu hieman ikävältä kun tyttöystävä puhuu pomosta ihailevasti ja laittaa vielä sydämiä viesteihin.

15/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani on salaileva kännyn kanssa, näpyttelee luuriaan ja jos menen viereen niin kääntää niin etten nää tai sulkee kokonaan.

Vierailija
16/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon alanuolia. Ihan rehellinen kysymys kyllä oli. Ensimmäinen vakava suhde minulle ja tuntuu hieman ikävältä kun tyttöystävä puhuu pomosta ihailevasti ja laittaa vielä sydämiä viesteihin.

Tottakai on alanuolia, naisen tekemisiä ei saa kyseenalaistaa, aina puhtoisin ajatuksin ja tarkoituksin liikkeellä... Jos esim. pettävät, niin senkin saa jotenkin käännettyä puolison syyksi.

Ihan vaan päivän piristykseksi laittelee sydämiä, ei varmana ole mitään säätöä esimiesasemassa olevan kanssa.

Vierailija
17/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimiehelle n naisena laittaisi sydämiä. Peukku olisi paikallaan. Nykyään kun saa olla tarkkana, ettei aleta syyttää harassment.

Vierailija
18/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun pitää saada lukea viestejä jos kyse on meemistä? Miksi sun pitäisi mennä edes siitä meemi ikkunasta pois, vaikka ottaisitkin käteesi puhelimen? Mua häiritsee entien noi kysymykset. Rehellisesti en edes ajatellut, että jos näytän meemin niin se oikeuttaisi ketään lukemaan niitä viestejä. :o hyvä kun sanoit niin osaa jatkossa olla hyvin tarkka siitä, kenelle viestejä näyttää.

Vierailija
19/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siellä jotain pettämisjuttuja olisi niin sehän nyt olisi ihan idioottimaista mennä vielä erikseen jotain meemiä näyttämään, kun voisi olla ihan hiljaa ja silloin et tietäisi mistään mitään.

Tosin kyllähän leipä kaikenlaisia elättää, mutta todennäköisesti muuten vain halusi pitää keskustelun täysin yksityisenä.

Vierailija
20/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on alanuolia, naisen tekemisiä ei saa kyseenalaistaa, aina puhtoisin ajatuksin ja tarkoituksin liikkeellä... Jos esim. pettävät, niin senkin saa jotenkin käännettyä puolison syyksi.

Ihan vaan päivän piristykseksi laittelee sydämiä, ei varmana ole mitään säätöä esimiesasemassa olevan kanssa.

Kyllähän se on vaimon syy, jos mies pettää. Siitähän ei tarvitse edes keskustella.