Mies ja puhelin - onko outoa ?
Mies pyysi katsomaan jotain meemiä puhelimestaan. Naispuolinen työkaveri oli lähettänyt. Ei työpuhelimeen vaan omaan. Ojensin käteni ottaaksesi puhelimen, jolloin mies sanoi ettei halua minun ottavan sitä, vaan hän pitelee sitä ja näyttää kyseisen kuvan minulle. Kysyin miksi. Vastaus oli: koska et saa lukea keskustelua. Eli näytti jonkun typerän meemin mutta mitään muuta en saanut nähdä, enkä edes koskea hänen puhelimeensa. Olenko outo kun minua alkoi epäilyttää, mitä siellä keskustelevat viikonloppuna työkaverinaisen kanssa ? Ei olisi edes tullut mieleen lukea koko keskustelua, mutta mielestäni on outoa, että puhelimeen ei saanut koskea. Mies suuttui kun kysyin asiasta.
Kommentit (31)
Joillakin on kasvontunnistin puhelimessaan. Mitä niin tärkeää siellä on, että puhelinta täytyy varjella kotona kuin pesämunaa?
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on kasvontunnistin puhelimessaan. Mitä niin tärkeää siellä on, että puhelinta täytyy varjella kotona kuin pesämunaa?
No mitä niitä nyt on, vaikka perheen keskeisiä keskusteluja, mobiilipankki, sähköposti, noloja selfieitä jne. Se että en halua kenenkään lukevan/näkevän näitä, ei tarkoita että yritän salata jotain luurankoa tms.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttöystävä laittaa sydämiä esimiehelleen viesteissä, ovat vähän turhankin läheisiä. En halua ottaa puheeksi ettei tule riitaa. Onko teidän mielestä ok?
Ota puheeksi, monet miehet ymmärtävät sydämet väärin. Nainen, joka lähettää viesteissä sydämiä miehille saa useimmiten miesten päät sekaisin.
Kiittää voi myös kirjoittamalla "kiitos" ja tai "peukuttamalla"
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Kumppani on salaileva kännyn kanssa, näpyttelee luuriaan ja jos menen viereen niin kääntää niin etten nää tai sulkee kokonaan.
Mä käyttäydyn noin kun olen täällä av.lla. onko siinä jotain epäilyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on ne sivusuhteen alastonkuvat ja yhteiset videot ja kaipausviestit ja sopimiset tapaamisista ja muistelut yhteisestä ajasta ja kaikkea sitä –inside-läppää– mitä vain nämä kaksi voi ymmärtää. Joutuisi vielä selittelemään kumppanille, raskastahan se olisi. Ja alettaisi syyttä kaikesta.
Jos noin tiukassa on puhelin niin kyllä siellä jotain salattavaa on, samoin jos puhelimen näyttö painuu alas aina kun menet viereen.
Toisen puhelinta ei saa mielestäni katsoa luvatta, mutta jos sitä erityisesti pitää pimittää niin silloin jotain salattavaa on, ja se pitäisi pystyä selittämään. Muullakin kun jollain väsyttävällä "inside-läpällä" jota ei jaksa selittää. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä niitä nyt on, vaikka perheen keskeisiä keskusteluja, mobiilipankki, sähköposti, noloja selfieitä jne. Se että en halua kenenkään lukevan/näkevän näitä, ei tarkoita että yritän salata jotain luurankoa tms.
Öö mobiilipankkiin ei pääse kukaan ilman salasanoja jne?! Nolot selfiet se kumppani on oletettavasti nähnyt. Se myös oletettavasti tuntee sinun perheesi ja ongelmasi joten mitä salattavaa vielä? 😄
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Kumppani on salaileva kännyn kanssa, näpyttelee luuriaan ja jos menen viereen niin kääntää niin etten nää tai sulkee kokonaan.
Mä käyttäydyn noin kun olen täällä av.lla. onko siinä jotain epäilyttävää?
Tämän ymmärrän. Oon itse lakannut surffaamassa täällä silloin, kun olen muiden ihmisten seurassa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin on keskusteluja joissa on sellaista inside läppää mitä ei jaksaisi ruveta rautalangasta vääntämään jollekin ulkopuoliselle, olisi helpompi pitää puhelin itsellä ja näyttää yksi asia, sen sijaan että toinen väistämättä rupeaa mustasukkaisuuttaan selaamaan keskustelua ja kyselemään että mitä mikäkin tarkoittaa tai mihin liittyy.
Niin inside läppää kuten ne alastonkuvat ja rakastan sua ja ikävä sua pus pus pus ja ne kaikki sydämet. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita automaattisesti pettämistä tai salailua. En itsekään naisena halua muiden tahmaiseen käteen tai edes puhtaaseen puhelinta, se voi olla jo tarpeeksi likainen jos kaupassa käyty paketti hakemassa. Jos toinen haluaa näyttää itse asioita ruudulta, ei silloin anneta toiselle puhelinta yleensä. Mies voi kokea puhelimensa henkilökohtaisena esineenä. Kai se näkyisi miehen puhelimesta erikseen, jos siellä on jotain salaista?
Ei siihen päälle tule mitään infoa et täällä on salattavaa. 😁 Yleensä sen voi päätellä siitä että se lasketaan aina kun menee lähelle, vaikka olisi joku kiva viestittely kesken, tai ettei voi koskaan näyttää ruudulta mitään. Minustakaan ei puhelin ole kenenkään muun asia kuin minun, se tuntuu niin henkilökohtaiselta, mutta voisin ihan hyvin se kumppanille näyttää, jos siitä olisi kiinni.
Ei siinä niin lukenut, mutta OK?