Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt selvännäkijällä/käsien lukijalla?

Vierailija
11.02.2023 |

Miten on?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut selvänäkijälle, ja käynyt kädestä lukijan luona.

Vierailija
2/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niissä oikeaa tietoa, onko elämässä tapahtunut samaa mitä sanoivat ykkönen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee pippelistä tulevaisuuden

Vierailija
4/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, älä sinäkään mene. Parhaassa tapauksessa sinua huijataan ja menetät rahaa.

Jos huonosti käy, pahat henget antavat sellaiset neuvot että elämäsi menee syöksykierteeseen.

Raamattu kieltää ehdottomasti kaikenlaisen merkeistä ennustamisen ja spiritistisen toiminnan. Koska siitä ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
5/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ehkä 5 kertaa elämäni aikana. Arvaamalla saa saman tuloksen.

Odottelen yhäkin mm minulle luvattua suurta rahasummaa.

Vierailija
6/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, älä sinäkään mene. Parhaassa tapauksessa sinua huijataan ja menetät rahaa.

Jos huonosti käy, pahat henget antavat sellaiset neuvot että elämäsi menee syöksykierteeseen.

Raamattu kieltää ehdottomasti kaikenlaisen merkeistä ennustamisen ja spiritistisen toiminnan. Koska siitä ei seuraa mitään hyvää.

Mitä sillä on väliä, mitä satukirja kieltää?

Vierailija
7/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin, eikä hän nähnyt minua, koska olin humalassa.

Se on selvänäkijä, ei selväNnäkijä.

Vierailija
8/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ei ole mikään satukirja. On totta, että kuolleisiin ihmisiin ei pidä mennä ottamaan yhteyttä, siinä voi tulla pahoja henkiä jotka eksyttävät, väittävät olevansa kuollut läheinen mutta todellisuudessa onkin demoni. Tästä on myös Raamatussa varoitus.

Vierailija
9/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänäkijällä kävin kun sain käynnin lahjaksi. Sanoi minun olevan iloinen ihminen ( minkä voi päätellä helposti näkemiensä vaatteiden väristä) ja näki myös mahdollisen matkan meren taakse (silloin käytiin yleisesti risteilyllä). Muuta en muista, mutta suhtauduin mielenkiinnolla ja skeptisesti siihen että mahtaakohan tietää minusta mitään. No, selvän näki!

Vierailija
10/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en usko huuhaajuttuihin,täyttä kusetusta.

Vierailija
11/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu ei ole mikään satukirja. On totta, että kuolleisiin ihmisiin ei pidä mennä ottamaan yhteyttä, siinä voi tulla pahoja henkiä jotka eksyttävät, väittävät olevansa kuollut läheinen mutta todellisuudessa onkin demoni. Tästä on myös Raamatussa varoitus.

Aku Ankassa on samoja viisauksia.

Ajattele tyhjäpää omilla aivoillasi äläkä toista sitä mitä jossain satukirjassa sanotaa.

Vierailija
12/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo toinenkin vastaaja totesi, ennustajat ovat pahojen henkien kanssa yhteydessä, kun ennustavat.

Kuollut ihminen ei pysty antamaan mitään merkkiä itsestään kuolemansa jälkeen. Raamattu kieltää yrittämistä kommunikoida kuolleiden kanssa. Se on demoni joka vastaa ja pystyy imitoimaan kuollutta. Demonit (paholaisen armeija) seuraavat meitä elämän aikana ja "tuntevat" ihmisen joka on kuollut, osaavat vastata niin tarkasti että viesti uskotaan todellakin tulevan kuolleesta!

Vierailija
13/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino Kassinen aikanaan kyllä osasi.  Onko neuvoja löytää joku luotettava?

Vierailija
14/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kävin ennustajalla. Tyhmä - ei todellakaan olis itäny sillä ysi ihmissuhde jäi pyörimään vuosikymmeniksi päähän. Suuren osan tarinaa (tästä rakkaussuhteestani) hän tiesi miehen ulkonäköä myöten, loppua odotan vieläkin.

Kävin myös kädestä tulkitsijalla (kuuluisa vanha rouva Helsigissä). Tämähän ei ole ennustusta vaan hän mäkee mennen elämän, luonteen, yms käden juonteista.

Ja kaikki osui kohdalleen juuri niinkun sanoi, hän luki käsistäni minua kuin avointa kirjaa. "Sydänviiva kolmena palasena, särkynyt 3x - just näin".

Se on vaan harmi kun siitä ei jää itselle mitään nauhotetta jotta voisi kuunnellä myöhemmin, en enää muista mitä kaikkaea sanoi.

Vierailija
15/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin minäkin aikoinaan ennustajalla. Oli Kannelmäessä Helsingissä asuva vanhempi mustalaisnainen. Tiesi kyllä todella hyvin. Sanoi mm. että paremmat ihmiset pitävät minusta ja muut kadehtivat, näki vielä senkin, että en sylje lasiin, tottahan sekin oli. Muuten jättäisin kyllä omaan arvoonsa ennustelijat ja selvännäkijät. En suosittele.

Vierailija
16/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Yksi sanoi sellaisia asioita, joihin en uskonut pennin vertaa, koska toteutuminen ei näyttänyt todennäköiseltä.  Yllätys oli suuri, kun asia myöhemmin toteutui (oli positiivinen asia).

Vierailija
17/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle soittanut joskus ja kahdelta saanut sähköpostiin ennusteen. Aikaa kymmenisen vuotta jo näistä. En ole esittänyt mitään spesifisiä kysymyksiä kenellekään, lähinnä aihealueet, mitkä kiinnostaneet. Toinen sähköpostiin tulleista oli ihan täyttä roskaa. Toiset kaksi taas nähneet kyllä oikeita asioita, välttämättä asioiden tulkinta ei ole mennyt ihan nappiin kuitenkaan. Ja ajallisuus heittänyt todella paljon kaikissa tapahtumissa. Vielä jotain toteutumatta noista, saa nähdä toteutuukokaan. Joten uskon kyllä siihen, että on ihmisiä, jotka näkevät tulevaan.

Vierailija
18/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioita voi tulkita toisinkin, ihan raamatun valossa. Ikävää tuo uskishumpuuki. Aina sama virsi.

Vierailija
19/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita voi tulkita toisinkin, ihan raamatun valossa. Ikävää tuo uskishumpuuki. Aina sama virsi.

Raamattu on aivan selkeä myöskin tässä asiassa, kuten muissakin asioissa. Raamattua voi tulkita väärin vain jos nimenomaan haluaa tulkita sen väärin.

Raamatun Sana on ikuinen ja muuttamaton!

T.eri

Vierailija
20/29 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on aivan selkeä myöskin tässä asiassa, kuten muissakin asioissa. Raamattua voi tulkita väärin vain jos nimenomaan haluaa tulkita sen väärin.

Raamatun Sana on ikuinen ja muuttamaton!

T.eri

Ei kiinnosta. Olen lukenut kaikki teidän selitykset ja olen eri mieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi