Oletko käynyt selvännäkijällä/käsien lukijalla?
Kommentit (29)
Jouduin näkijälle kun satuttiin samaan huoneeseen kerran. Luki kädestäni, ettei silloisen tyttöystävän kanssa pidä mennä naimisiin. No menin ja pian on kai ero tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, älä sinäkään mene. Parhaassa tapauksessa sinua huijataan ja menetät rahaa.
Jos huonosti käy, pahat henget antavat sellaiset neuvot että elämäsi menee syöksykierteeseen.
Raamattu kieltää ehdottomasti kaikenlaisen merkeistä ennustamisen ja spiritistisen toiminnan. Koska siitä ei seuraa mitään hyvää.
Asioita voi tulkita toisinkin, ihan raamatun valossa. Ikävää tuo uskishumpuuki. Aina sama virsi.
Raamattu on aivan selkeä myöskin tässä asiassa, kuten muissakin asioissa. Raamattua voi tulkita väärin vain jos nimenomaan haluaa tulkita sen väärin.
Raamatun Sana on ikuinen ja muuttamaton!
T.eri
Ei kiinnosta. Olen lukenut kaikki teidän selitykset ja olen eri mieltä
Meidän selitykset? Mutta oletko lukenut Raamattua?
Olen käynyt useita kertoja näkijöillä. Myös auraa on katsottu, mitä se kertoo. Usein ne esille nousevat asiat ovat sellaisia mitkä me tavallaan jo tiedetäänkin, mutta se auttaa kun joku ulkopuolinen kertoo ja sanoittaa ne. Arvostan kovasti näkijän taitoja ja sitä että voi nähdä ja aistia tämän todellisuuden näkymättömiä puolia. Itselläni ei siihen taito riitä.
Kaveri-vainaa kävi ysärillä. Sanoi, että tiesi kaikki oikein. Mikään tuleva ei kyllä mennyt oikein. Edes lapsen sukupuoli, vaikka mahdollisuus oli fifty fifty (siihen aikaan puhuttiin vain kahdesta sukupuolesta). Itse ei nähnyt tässä mitään virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, älä sinäkään mene. Parhaassa tapauksessa sinua huijataan ja menetät rahaa.
Jos huonosti käy, pahat henget antavat sellaiset neuvot että elämäsi menee syöksykierteeseen.
Raamattu kieltää ehdottomasti kaikenlaisen merkeistä ennustamisen ja spiritistisen toiminnan. Koska siitä ei seuraa mitään hyvää.
Asioita voi tulkita toisinkin, ihan raamatun valossa. Ikävää tuo uskishumpuuki. Aina sama virsi.
Raamattu on aivan selkeä myöskin tässä asiassa, kuten muissakin asioissa. Raamattua voi tulkita väärin vain jos nimenomaan haluaa tulkita sen väärin.
Raamatun Sana on ikuinen ja muuttamaton!
T.eri
Ei kiinnosta. Olen lukenut kaikki teidän selitykset ja olen eri mieltä
MInä olen lukenut. Pahalta tuntui.
En mutta tietylle astrologille olen soittanut kahdesti. Kertoi sellaisia paikkansa pitäviä asioita mitä ei olisi voinut päätellä sukupuolen tai iän perusteella. Esimerkiksi, että lapsuuteni oli turvaton ja yksinäinen, isä häipyi ja perheessä oli sairauksia ja niukkuutta. Tulevista jutuistakin noin 80% toteutui kuten hän sanoi, vaikka korostikin, ettei astrologia ole ennustamista vaan katsotaan vain ajan laatua tjsp.
Kyllä olen lukenut ja etsinyt vaihtoehtoisen näkökulman jokaiseen jakeeseen mitä uskovat käyttävät toisin ajattelevia vastaan.
"Koska siitä ei seuraa mitään hyvää."
Kyllä siitä seuraa. Yksi meediotoiminnan osa-alue on myöskin se, että autetaan niitä rajan takana olevia esimerkiksi nämä kummittelu ym tapaukset, jotka saadaan yleensä loppumaan kun joku osaava meedio katsoo mitä siellä tapahtuu.
"Tästä on myös Raamatussa varoitus."
Siinä sanotaan että koetelkaa henget. Henkiähän ei tarvitsisi koetella jos yhteydenpito olisi kielletty, eikö totta? Raamatussa kuolema tarkoittaa usein henkistä kuolemaa, eli eroa Jumalasta, sillä ei tarkoiteta fyysisen ruumiin kuolemaa. Me ihmisetkin olemme henkiä.