Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuiko ministeri Lintilä (KEPU) muunneltua totuutta väittäessään WhatsApp-tilinsä kaapatuksi?

Vierailija
11.02.2023 |

Tähän viittaa Hesarin lauantai-aamun juttu.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin tuon Petteri Järvisen kommentin, ja ajattelen seuraavaa: Joku on lähettänyt tuon kuvan vitsinä Lintilälle. Lintilää se oli tietenkin huvittanut ja laittanut sen eteenpäin keskusteluryhmään ilman selityksiä. Lopun tiedättekin.

Niin, tämä nyt oli pelkkää arvailua! Enkä moiti ketään. Tarkkana saa olla. Ei uskottavaa tuo "kaappaaminen".

Jokainen yksityiskohta tässä spekulaatiossa vaikuttaa todennäköisimmältä vaihtoehdolta.

Vierailija
62/67 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt millä älynlahjoilla Lintilä on pestinsä saanut, se kun ei erota sähkökaapelia oljylammikosta ja teollisuusministerinä sekoilee, norjalainen Wittunen vie kun pässiä narussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ihmetellyt millä älynlahjoilla Lintilä on pestinsä saanut, se kun ei erota sähkökaapelia oljylammikosta ja teollisuusministerinä sekoilee, norjalainen Wittunen vie kun pässiä narussa.

Siis Lintilä vaikuttaa oikeasti ettei se ole ihan normaali älyllä varustettu. Ihmettelin jo koronatukien aikana että miten se on onnistunut pääsemään ministeriksi. Jos keskustasta ei löydy ketään älykköä, niin eikö siellä ole edes ketään normaalilla älyllä varustettua? Tosin änkyröinnin perusteella täytyy todeta että ilmeisesti ei. Ihme porukkaa.

Vierailija
64/67 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan Lintilää syyttää pyhäinhäväistyksestä kun noin julnasti henkilökulttia tölväisi ("rienasi") ?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e162f72a-9c5e-4ca5-a884-17e6e0f99…

🤣🤣🤣

Rienata-verbia käytetään ykeensä jumalanpilkan yhteydessä. Tässä tapauksessa "Jumala" on kaikkien tuntema kalpea laiha hahmo, Sanna.

Vierailija
65/67 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ahdistus ja hämmennys laitavasemmalla. Kun näin "rienattiin". Henkilökultti...🤣🤣

Vierailija
66/67 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siltä mitään ole kaapattu, varsinkaan whatsappia, sillon olis pitäny viedä koko puhelin.

Vierailija
67/67 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi, miksi tutkinta on jumissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi