Puhuiko ministeri Lintilä (KEPU) muunneltua totuutta väittäessään WhatsApp-tilinsä kaapatuksi?
Kommentit (67)
Mä olen aina ihmetellyt millä älynlahjoilla Lintilä on pestinsä saanut, se kun ei erota sähkökaapelia oljylammikosta ja teollisuusministerinä sekoilee, norjalainen Wittunen vie kun pässiä narussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ihmetellyt millä älynlahjoilla Lintilä on pestinsä saanut, se kun ei erota sähkökaapelia oljylammikosta ja teollisuusministerinä sekoilee, norjalainen Wittunen vie kun pässiä narussa.
Siis Lintilä vaikuttaa oikeasti ettei se ole ihan normaali älyllä varustettu. Ihmettelin jo koronatukien aikana että miten se on onnistunut pääsemään ministeriksi. Jos keskustasta ei löydy ketään älykköä, niin eikö siellä ole edes ketään normaalilla älyllä varustettua? Tosin änkyröinnin perusteella täytyy todeta että ilmeisesti ei. Ihme porukkaa.
Voisikohan Lintilää syyttää pyhäinhäväistyksestä kun noin julnasti henkilökulttia tölväisi ("rienasi") ?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e162f72a-9c5e-4ca5-a884-17e6e0f99…
🤣🤣🤣
Rienata-verbia käytetään ykeensä jumalanpilkan yhteydessä. Tässä tapauksessa "Jumala" on kaikkien tuntema kalpea laiha hahmo, Sanna.
Kova ahdistus ja hämmennys laitavasemmalla. Kun näin "rienattiin". Henkilökultti...🤣🤣
Ei siltä mitään ole kaapattu, varsinkaan whatsappia, sillon olis pitäny viedä koko puhelin.
Miten tässä kävi, miksi tutkinta on jumissa?
Jokainen yksityiskohta tässä spekulaatiossa vaikuttaa todennäköisimmältä vaihtoehdolta.