SDP aloitti heti rahan kylvämisen, korona ja sota on huono selitys, Pekka Haavisto kertoi totuuden
Muistan (Antti) Rinteen (sd) hallituksen alkumetrit neuvotteluissa Säätytalolla, jossa fläppitaululla luki rahaa on.
Ja tätä on sitten noudatettu, ulkoministeri Haavisto sanoi.
Mä luulin, että se oli vitsi, kokoomuksen kansanedustaja Elina Valtonen kommentoi.
Haavisto vahvisti, että kyseessä ei ollut vitsi.
Se oli ideaali maailma ja luulen, että siinä maailmassa ei olla lainkaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e80bfb75-c31b-45d1-858b-3e547f9e3…
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No onhan sitä rahaa ollut kun sitä on kerran käytetty.
(Velka)rahaa on!
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja nyt tästä"rahasta" maksetaa 2,5 miljardia korko menoina, mistähän valtio nämä rahat saa?
Lisää velkaa, verotuksen kiristy vai leikkaukset, minkä valitset äänestys tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Velka)rahaa on!
Valtion ja yksityisen velka on tosiaan erilaiset kuten vasemmisto on jankuttanut. Yksityinen joutuu maksamaan joka tapauksessa itse velkansa, valtiolle velkaa ottamalla et tuhlaa pelkästään omia tulojasi vaan tulevienkin sukupolvien tuloja.
Näin sitä kuvitellaan hetken aikaa, että rahahanat on auki. Ja kun ne luottoluokituksen laskiessa menevät kiinni, ei edes huutaminen ja jalan polkeminen auta. Saati sitten selfiet. Ei tipu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Velka)rahaa on!
Valtion ja yksityisen velka on tosiaan erilaiset kuten vasemmisto on jankuttanut. Yksityinen joutuu maksamaan joka tapauksessa itse velkansa, valtiolle velkaa ottamalla et tuhlaa pelkästään omia tulojasi vaan tulevienkin sukupolvien tuloja.
Eniten kuitenkin on poissa ns yhteisestä kassasta syömävelan korot. Korkoihin käytetyt rahat voisi laittaa vaikkapa tienpitoon, poliisille, soteiluun...
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX. . .P E R S K U T A R A L L A A ! . . .XX
Alle 2500 euroa kuukaudessa ansaitsevien veroprosenttia voisi pudottaa kahdella (2) prosenttiyksiköllä, ja yli 2501 euroa ansaitsevien veroprosenttia voisi alentaa yhdellä prosenttiyksiköllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XX. . .P E R S K U T A R A L L A A ! . . .XX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXTaisi menne totuus vasarilla ihon alle, kun noin innostui
Totuus kiihotti, vai mitä tarkoitat? Minulle on ihan sama mikä tässäkään asiassa on totuus, lähinnä väsyttää tämä Perussuomalaisten vaalityö tällä palstalla.