Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme meininkiä

Vierailija
11.02.2023 |

Miksi jo Iltasanomatkin alkaa tuputtamaan näitä miesten siveysvyö ja femdom juttuja. Teemu ei saa seksiä ja siivoaa korkokengissä ja pikkuhousuissa. Feministinen hyökkäys ja suoraan vaan palstatilaa! Kyllä v*****aa tämä meininki!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kanssa samaa mieltä. Samalla viikolla persepanoista juttua koko viikon. Perusseksi on kielletty, mutta kaikki pevoilu lastenohjelmien ja mainosten välissä yuntuu olevan ok.

Mikä on perusseksiä? Sinunko määritelmä perusseksistä on oikea?

Toisille ne per.sepanot on perusseksiä. Ja Teemulle perusseksiä on korkokenkien nuoleminen.

Joku "Teemu" saatto aatella, et aina tota perusseksiä lukiessaan Iltistä.

Perusseksi-määritelmiä on yhtä paljon kun on ihmisiä.

Kuka on oikeessa?

Miksi muuten nämä "pervoilut" ja yleensäkin omasta käsityksestä poikkeava seksuaalisuus loukkaa ja häiritsee aina VAIN niitä, joita se asia ei edes kosketa millään tavoin? Ketä tässä satutettiin? Ei ketään, mutta "tavallisen perusseksin" ystävä on ainoa, joka oli oikeassa.

Koita kestää lastenohjelmien ja mainosten välissä, jos loukkaantumiseltasi pystyt. Tsemppiä!

N46

N46 minua tällaiset jutut koskettaa ja loukkaa syvästi. Tällaiset jutut saivat minut uskomaan siihen että olisin normaali ja että voisin näitä elämässäni terveellä tavalla toteuttaa. Todellisuus olikin sitten ihan muuta. Rikoin perheeni ja menetin kaiken oikeasti merkityksellisen elämässäni ja tilalle en saanut muuta kuin entistä pahemmin rikkinäisen itsetunnon ja seksuaalisuuden, mielenterveyteen liittyvät ongelmat, univaikeudet, lääkitykset ja yksinäisyyden. Alistuville miehille kun ei tervettä seuraa, tai parisuhdetta, löydy. On epätervettä julkisuudessa suitsuttaa tällaisia juttuja ja varsinkin se miten seksuaaliterapeutit/erilaiset järjestöt näitä epäterveitä asioita edistävät. Ilman näitä elämäni olisi vielä kunnossa, perhe ja koti kasassa. Tuollaiset ajatukset ja niiden normalisointi ei ole ollenkaan yksinkertainen, tai yksipuolinen, asia.

No sepä just, et lehti kirjoitti, et "Teemulle" on löytynyt ainakin.

Ja mitä luultavimmin monelle muulle.

Toisessa ketjussa neuvoin sua jo hakemaan jonkunlaista apua itsellesi ensin, jotta voit terveemmältä pohjalta lähteä etsimään seuraa itsellesi. Mun mielestä sä et ole hyväksynyt omaa seksuaalisuuttasi jos pidät sitä "sairautena" ja olet masentunut.

Siitä se sit lähtee.

N46

Olen jo usealta taholta hakenut ja ne ovat vain rikkoneet minua enemmän. Enää minulla ei ole edes taloudellista mahdollisuutta hakea enempää apua. Ja mitä apua hyväksymisestä on koska sen seurauksena ei tapahdu ikinä mitään hyvää, vain ja ainoastaan rikkinäisiä suhteita, sitä että alistun hyväksikäytettäväksi, vajoan vain syvemmälle. Usko noihin auttaviin tahoihin on mennyt täysin, antavat huonoja neuvoja ja sitten kovat lääkitykset päälle kun on niitä seurannut hirvittävän seurauksin.[/

-/

Puhui lääkkeistä !

Mitä lääkemerkkejä sinulle on kirjoitettu ?

Jospa nuo lääkemerkit eivät sovi sinulle ja

ja kurjistava siksi telannetta

Useita eri masennus- ja unilääkkeitä on testattu, kaikki täysin hyödyttömiä, tai sivuvaikutuksiltaan todella huonoja.[/

-/

Huonojahan nuolääkkeet tosiaan ovat. Ei

niitä kannata käyttää. Koita päästä niistä

eroon , vaikka viekkareita tuleekin ja mene

johonkin ikäistesi tasapainoisten ihmisten

seuraan.

Lääkkeitä olen ajamassa alas. Ei kykene enää tasapainoisiin suhteisiin. Pahinta niissä on aina huomata miten surkea ja turha itse olen, vailla toivoa kaiken tapahtuneen jälkeen. Että kiitokset sexpolle, monisuhteisille ja polyille, kyllä seksuaalisuus on ihana asia.

Vierailija
22/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylempään osaa puuttua, koska osaamista ei ole.

Miksi lehdissä ei tosiaankaan kirjoiteta Tiinasta, jonka elämä on tällaista ja palkitsevaa ja hyväksyttyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kanssa samaa mieltä. Samalla viikolla persepanoista juttua koko viikon. Perusseksi on kielletty, mutta kaikki pevoilu lastenohjelmien ja mainosten välissä yuntuu olevan ok.

Mikä on perusseksiä? Sinunko määritelmä perusseksistä on oikea?

Toisille ne per.sepanot on perusseksiä. Ja Teemulle perusseksiä on korkokenkien nuoleminen.

Joku "Teemu" saatto aatella, et aina tota perusseksiä lukiessaan Iltistä.

Perusseksi-määritelmiä on yhtä paljon kun on ihmisiä.

Kuka on oikeessa?

Miksi muuten nämä "pervoilut" ja yleensäkin omasta käsityksestä poikkeava seksuaalisuus loukkaa ja häiritsee aina VAIN niitä, joita se asia ei edes kosketa millään tavoin? Ketä tässä satutettiin? Ei ketään, mutta "tavallisen perusseksin" ystävä on ainoa, joka oli oikeassa.

Koita kestää lastenohjelmien ja mainosten välissä, jos loukkaantumiseltasi pystyt. Tsemppiä!

N46

N46 minua tällaiset jutut koskettaa ja loukkaa syvästi. Tällaiset jutut saivat minut uskomaan siihen että olisin normaali ja että voisin näitä elämässäni terveellä tavalla toteuttaa. Todellisuus olikin sitten ihan muuta. Rikoin perheeni ja menetin kaiken oikeasti merkityksellisen elämässäni ja tilalle en saanut muuta kuin entistä pahemmin rikkinäisen itsetunnon ja seksuaalisuuden, mielenterveyteen liittyvät ongelmat, univaikeudet, lääkitykset ja yksinäisyyden. Alistuville miehille kun ei tervettä seuraa, tai parisuhdetta, löydy. On epätervettä julkisuudessa suitsuttaa tällaisia juttuja ja varsinkin se miten seksuaaliterapeutit/erilaiset järjestöt näitä epäterveitä asioita edistävät. Ilman näitä elämäni olisi vielä kunnossa, perhe ja koti kasassa. Tuollaiset ajatukset ja niiden normalisointi ei ole ollenkaan yksinkertainen, tai yksipuolinen, asia.

No sepä just, et lehti kirjoitti, et "Teemulle" on löytynyt ainakin.

Ja mitä luultavimmin monelle muulle.

Toisessa ketjussa neuvoin sua jo hakemaan jonkunlaista apua itsellesi ensin, jotta voit terveemmältä pohjalta lähteä etsimään seuraa itsellesi. Mun mielestä sä et ole hyväksynyt omaa seksuaalisuuttasi jos pidät sitä "sairautena" ja olet masentunut.

Siitä se sit lähtee.

N46

Olen jo usealta taholta hakenut ja ne ovat vain rikkoneet minua enemmän. Enää minulla ei ole edes taloudellista mahdollisuutta hakea enempää apua. Ja mitä apua hyväksymisestä on koska sen seurauksena ei tapahdu ikinä mitään hyvää, vain ja ainoastaan rikkinäisiä suhteita, sitä että alistun hyväksikäytettäväksi, vajoan vain syvemmälle. Usko noihin auttaviin tahoihin on mennyt täysin, antavat huonoja neuvoja ja sitten kovat lääkitykset päälle kun on niitä seurannut hirvittävän seurauksin.[/

-/

Puhui lääkkeistä !

Mitä lääkemerkkejä sinulle on kirjoitettu ?

Jospa nuo lääkemerkit eivät sovi sinulle ja

ja kurjistava siksi telannetta

Useita eri masennus- ja unilääkkeitä on testattu, kaikki täysin hyödyttömiä, tai sivuvaikutuksiltaan todella huonoja.[/

-/

Huonojahan nuolääkkeet tosiaan ovat. Ei

niitä kannata käyttää. Koita päästä niistä

eroon , vaikka viekkareita tuleekin ja mene

johonkin ikäistesi tasapainoisten ihmisten

seuraan.

Lääkkeitä olen ajamassa alas. Ei kykene enää tasapainoisiin suhteisiin. Pahinta niissä on aina huomata miten surkea ja turha itse olen, vailla toivoa kaiken tapahtuneen jälkeen. Että kiitokset sexpolle, monisuhteisille ja polyille, kyllä seksuaalisuus on ihana asia.[/

/

Paha hoitovirhehän tuossa on kohdallasi

tapahtunut , kun näennäiset asiantuntijat ovat

Tuollaisia hoito-ohjeita ja toimintatapoja

antaneet. Toinen hoitovirhe psykiatrian taholta

Kyllähän tuosta tulis hyvät korvaukset saada.

Milteipä oikeusjuttu, että ainaki opittais

jotain. Toivotan vapautumista sinulle noista

traumoista. Ole nyt vapaa piinaavista tunnoista

Vierailija
24/24 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä en sanoisi: ihmeeksi? mitään sellaista vaan.

Kysyisin vain: onko siellä toimituksessa kenties? vähän sellaista trans- ja bdsm-henkisyyttä paremminkin!

Kysy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän