Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti porukkaan uppoaa tuo Kepun valtiovarainministeri Saarikon huolestuminen velkaantumisen tilannekuvasta?

Vierailija
11.02.2023 |

Niin kuin se olisi joku yllätys, kun on koko vaalikausi syydetty rahaa menemään vihervasureiden johdolla kehykset paukkuen kaikista kriiseistäkin huolimatta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettää oikein katsoa miten Orpo ei meinaa housuissaan pysyä kun intoilee pääsystä verorahojen ohjaamisesta kavereiden bisneksiin.

Vierailija
2/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoministeri Pekka Haavisto (vihr.) muisteli viimekertaisia hallitusneuvotteluja.

– Muistan (Antti) Rinteen (sd) hallituksen alkumetrit neuvotteluissa Säätytalolla, jossa fläppitaululla luki ”rahaa on”.

– Ja tätä on sitten noudatettu, ulkoministeri Haavisto sanoi.

– Mä luulin, että se oli vitsi, kokoomuksen kansanedustaja Elina Valtonen kommentoi.

Haavisto vahvisti, että kyseessä ei ollut vitsi.

– Se oli ideaali maailma ja luulen, että siinä maailmassa ei olla lainkaan.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e80bfb75-c31b-45d1-858b-3e547f9e3…

Vierailija
4/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iljettää oikein katsoa miten Orpo ei meinaa housuissaan pysyä kun intoilee pääsystä verorahojen ohjaamisesta kavereiden bisneksiin.

Montako miljardia Söpö-Sanna lahjoitti koronatuen nimissä toverimiljonääreille?

Vierailija
5/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoministeri Pekka Haavisto (vihr.) muisteli viimekertaisia hallitusneuvotteluja.

– Muistan (Antti) Rinteen (sd) hallituksen alkumetrit neuvotteluissa Säätytalolla, jossa fläppitaululla luki ”rahaa on”.

– Ja tätä on sitten noudatettu, ulkoministeri Haavisto sanoi.

– Mä luulin, että se oli vitsi, kokoomuksen kansanedustaja Elina Valtonen kommentoi.

Haavisto vahvisti, että kyseessä ei ollut vitsi.

– Se oli ideaali maailma ja luulen, että siinä maailmassa ei olla lainkaan.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e80bfb75-c31b-45d1-858b-3e547f9e3…

Vihreät ovat olleet aina jakaantuneita. Kukapa ei muistaisi takavuosilta huhuja Hautalan ja Hassin - ähem - kädenväännöstä.

Haavisto oli Hautalan leirissä, elikä vihreiden oikeaa laitaa. Sen valossa ei ihmetytä Pekan kommentti. Suomi saa Pekasta hyvän lamakanslerin perinteenjatkajan.

Vierailija
6/6 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gärning väger tyngre än ord. Nu har ni en rekordskuld att betala, 4 röda tanter som babblar som besatta och den högsta röda hönan som inte ser något fel i det hela.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi