Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi kumppanin kanssa - mikä arvosana?

Vierailija
10.02.2023 |

Eli siinäpä se. Olen itse pitkässä parisuhteessa miehen kanssa, joka on joka päivä ihana ja kiihkeä, ja haluaa tehdä kaikkensa minun eteeni. Mietin miten muilla? Itse annan arvosanan miehelleni 9. Vain siitä syystä, ettei ikinä voi olla täydellinen...

Minkä arvosanan itse antaisit kumppanillesi seksissä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8½ tällä hetkellä. Suhde vasta alussa ja kun tutustumme yhdessä seksin saloihin niin uskon sen nousevan sinne 9½-10:iin.

Vierailija
2/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi miestä. Herra A on n.7,5 ja Herra B täysi 10. Kummankin kanssa suhdetta takana useita vuosia.

Vierailija
4/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,5. Paitsi ettei se enää ole mun, kun annoin sille kenkää.

Vierailija
5/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosana 1/10. Muutamia työntöjä ja kun on itse saanut orkun niin se on siinä. Käsittämättömän itsekäs ukko. Sitten ihmettelee kun minua ei huvita.

Vierailija
6/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydyttävä

Sama. Tämän olen miehelle antanut suorana palautteena. Asteikolla 4-10 olisi 9 1/2.

Vierailija
7/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitettävän saa, exä 4-

Vierailija
8/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin kanssa??? Mitä se on, jotain syötävääkö? Vaimolla sakset ollut kiinni jo 5 ja puoli vuotta.

Vierailija
9/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua antaa arvosanaa vain hänelle sillä yhteistyötähän tuo on. Meille yhdessä kutonen voisi olla aika sopiva. Voisi olla parempaakin jos molemmat vain viitsisi.

Vierailija
10/16 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 1/2

Vierailija
11/16 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa 37 v sekstaamisen jälkeen: vähän lässähtänyt 8-

Rakastajatar 1: 3 vuoden jälkeen täysi 10

Rakastajatar 2: tämä on vasta alussa, parin session jälkeen 8+, uskon että kehittyy 9 tai päälle

Vierailija
12/16 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+, en voisi kuvitella parempaa seksielämää. Mieheni tekee osalta kaikkensa nautintoni eteen,voin luottaa siihen 110%. Itse myös koen tekeväni vähintään oman osani hänen nautinnon eteen. Yksi merkittävimpiä asioita meille on taito ajoittaa pääsääntöisesti aina tuleminen yhtäaikaa,joskus toki saattaa sattua "työtapaturmia" jommankumman ennenaikaisen tulemisen suhteen,mutta sallittakoon se.

Vierailija
13/16 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin kumppanille 10+. Hänen kanssaan tunnen itseni erittäin halutuksi, häntä kiihottaa minunkin nautintoni ja itse akti tuntuu hyvältä sekä fyysisesti että henkisesti. Kokeilunhalua riittää ja seksimme on monipuolista.

Myös minä haluan häntä paljon, kiihotun saadessani hänet nauttimaan ja haluan monipuolista seksiä. Keskustelemme myös seksistä paljon, on ihanaa kun siitä voi puhua avoimesti.

Vierailija
14/16 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältäkin kumppanille 10+. Hänen kanssaan tunnen itseni erittäin halutuksi, häntä kiihottaa minunkin nautintoni ja itse akti tuntuu hyvältä sekä fyysisesti että henkisesti. Kokeilunhalua riittää ja seksimme on monipuolista.

Myös minä haluan häntä paljon, kiihotun saadessani hänet nauttimaan ja haluan monipuolista seksiä. Keskustelemme myös seksistä paljon, on ihanaa kun siitä voi puhua avoimesti.

Aivan kuin itse olisin tuonkin kirjoittanut. Ihanaa kun seksiin ja parisuhteeseen tyytyväisiä ihmisiä löytyy,niin paljon näkyvämmin tulee julki joka paikassa se,miten tyytymättömiä ihmiset niihin on. #12

Vierailija
15/16 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi 10 jo 20 vuotta. Esileikin orkun jälkeen tulen yhdynnässä ainakin kahdesti. Kun olen mielestäni saanut tarpeeksi kysyn: "Haluatko tulla päälle?" Tulee tai ei, on hänen vuoronsa ottaa loppukiri haluamallaan tavalla. Joskus saan itsekin silloin. En aina, mutta asia ei ole minulle siinä vaiheessa enää niin merkityksellistä. Ja sitten alkavat ainakin vartin kestävät loppuleikit. Ilman niitä en enää osaisi ollakaan. Jos joku kysyy, mitä ovat loppuleikit, kumppani kutsuu niitä seuraavan kerran esileikkien esileikiksi. Eli kuin esileikit, mutta ilman kiihotustavoitetta.

Vierailija
16/16 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Hyvin sanottu! Homoseksuaalisuus on siten positiivinen ilmiö, että se vähentää syntyvyyttä miesparien osalta. Mutta valitettavasti lesbot, onnettomat, melkein aina hankkivat lapsia tavalla tai toisella.

--

"Sana "ihmisoikeudet" on mulle todella punainen vaate. Mä puhun kyllä vain ihmisen velvollisuuksista."

- (Pentti Linkola - Karjalaisen haastattelussa vuonna 2013)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän