Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita. Mistä rahaa 800-1000 €/kk kotona työskennellessä?

Vierailija
10.02.2023 |

Ei sen kummempaa ammattiosaamista ole, mutta pää toimii hyvin. Onlyfansit ja muut vastaavat hu_raamiset ei tule kysymykseen. Olisi hyvä, jos voisi ulkomailtakin käsin työskennellä.

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanketyötä teet kotoa käsin.

Ihan sama mikä hanke, kun ei niissä missään mitään aikaiseksi saada.

Kerro olevasi pilipali-insinööri kertomatta olevasi sitä.

Vierailija
122/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä on hyvä. Toinen on että sanoo tekevänsä etätöitä. Kolmas on että ostaa halvalla asuntoja, ja ei paljon töissä tarvitse käydä kun on muutama sijoitusasunto. (Netissä on useampikin nainen kun kirjoittelee miten asuntosijoittaminen sujuu, eivätkä käy töissä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some ammattilaisuus. Kuvaat vaan omaa elämääs ja unohdat yksityisyytesi.

noin 3 miljardia yrittää, ehkä 5 onnistuu

Vierailija
124/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä on ja mistä tällaista saa?

Vierailija
125/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo SPSS, miten sen kanssa pääsisi alkuun? Mihin firmaan voisi ottaa yhteyttä?

Siinä nyt vähän tarttis ymmärtää statistiikkaakin. Noilla ohjelmilla saa niin helposti tuloksia jotka näyttää oikeilta ja on vääriä etten antaisi mitään analyysitehtäviä kellekään ellei ole väitellyt alalta.

Ja t-testit voi tehdä ihan excelilläkin.

Vierailija
126/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin et yliopistojen ja tutkimuslaitoksien hanketyöt edellytää yliopistokoulutusta.

Noihin on joku 100 tuhatta jonossa, joilla joku tohtorin pätevyys, kaikki haluaa lisätuloja ja mitään töitä ei tarvitse tehdä.

Vierailija
127/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtiolla on useissa paikoissa etätyömahdollisuus.

Todella vaikea päästä valtiolle tai kaupungille nykyään, niillä on ne virat ja niissä omat säännöt, että kuka menee edelle ja paikat täyttyy yleensä ikään kuin virkasiirroilla, ulkopuolelta lähes mahdotonta päästä.

Vierailija
128/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alat tekemään podcasteja, voit tienata 5000€/kk, toinen on että luet kirjoja ääni-kirjoiksi.

Podcasteja voisi tehdäkin, mutta pitäis sitä rahaakin vähän saada 😄

Ap

Näissäkin on tuhansia, jotka yrittää saada rahaa, et saa julkaisitua yhtään podcastiä enää ellet ole ennestään julkkis, ei sellaista julkaista jota kukaan ei kuuntele ja jokainen valitsee aina jonkun julkkiksen jota kuuntelee tai seuraa tai muuta, ei valita jotain "Jonne Keravalta kertoo viisauksia".

Vierailija
129/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse keksii jonkun hyvän projektin, esimerkiksi joku selvitys ministeriölle miten "polttomoottoriautojen kielto vaikuttaa Vantaalla. Laskuta siitä vaikka 180 000 euroa, kun pidät pari tiimipalaveria kavereiden kanssa vuoden aikana.

Toinen että vaikka joku virkistysaluehanke, tarjoat kunnalle virkistysalueen grillikatosta tai polkupyöräkatosta hintaan 230 000 euroa, ja itse vaan ostat rakennukset joltain niitä myyviltä yrityksiltä 115 000 eurolla. Voittoa yhdestä projektista 115 000 euroa, niin saat 1000e/kk tulot 7 vuodeksi yhdestä ainoasta projektista mihin menee muutama päivä aikaasi.

Vierailija
130/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ansaitsen sen 7000 plus etätöissä, et miten paska sä oot jos et 800-1000e saa nostettua liksaa 😀

Eihän se henkilön osaaminen siihen vaikuta, toisella vaan on työnantaja joka maksaa ja toisella ei, toisella kävi onni ja toisella ei.

Vierailija
131/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ansaitsen sen 7000 plus etätöissä, et miten paska sä oot jos et 800-1000e saa nostettua liksaa 😀

Kerro kuka palkkaa minut ja maksaa edes puolet tuosta palkastasi niin alan heti tekemän samaa ja yhtä hyvin.

Vierailija
132/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Affiliate-markkinointi. Vaatii tosin alkuun paljon työtä. Pitää blogata ja olla muutenkin somessa aktiivinen. Lopulta kuitenkin tulee hyvin ns. passiivista tuloa. En ole itse kokeillut, mutta paljon aiheesta lukenut.

Uusi versio pyramidi-huijauksesta.

Vierailija
133/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä? Firmoja on vaikka kuinka ja monessa maksetaan ihan tessin mukaista palkkaa.

Kyllä ne on aina ollut ihan provikkapohjalla vaikka ilmoituksissa on aina jotain "muka pohjapalkka".

Pitäisi muutenkin lailla kieltää tällaiset ihmisten häiriköinnit, eihän tästä työstä ole kuin haittaa, eli olisi parempi jos maksettaisiin siitä, että et tee puhelinmyyntiä, siinähän on työttömälle kutsumustyö.

Vierailija
134/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nykyään on helppoa, kun laittaa vähän somea tai youtubea, niin some-vaikuttajilla on ihan hyvät ansiot. Helposti tulee 1000e/kk, jopa 9000e/kk saa parhaimmat.

Ja jos alkaa itkemään ettei mitään tienaa, niin ei tee hommaa oikein. Ei youtube mitään kunnon rahoja maksa, vaan ne tulee yhteistyökumppaneilta, eli niiltä joita mainostaa videoilla.

Esimerkiksi jos haluaa asua Espanjassa, niin laittaa sitten videota sieltä youtubeen, että millaista on elämä on siellä. Ei se oikeastaan edes ole työtä vaan kertoo vaan mitä tekee.

10 vuotta oon laitellu aktiivisesti, ei niitä kukaan katso ja tason nolla senttiä on tullut rahaa.

Yhdelle tubevideolle sain paljon katsojia mutta siinäkin oli kuulemma jotain tekijänoikeusjuttuja ja siksi ei makseta senttiäkään siitäkään.

Vierailija
135/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt persettäsi, jos olet mies niin homoille, jos nainen niin miehille. Ei vaadi kuin 8-10 kertaa jyystämistä mikäli voit satasen kerta veloittaa.  :D

Vierailija
136/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin pienellä palkalla kyllä hankala löytää töitä. Ellei tee tosi vähän tunteja viikossa. 

Ei haittaa vähät tunnit. Riittää, että sais ton 800 € minimissään.

Ap

Miksi haluat tehdä töitä summalla, jonka saat Kelasta vastikkeetta?

Työkkäri patistelee. Toimeentulotukeen en ole oikeutettu. Lisäksi olis mahdollisuus oleskella ulkomaillakin, ja se ei oikein onnistu Kelan ja TE-toimiston asiakkaana. 800 € riittää mun elinkustannuksiin. Tulen hyvin vähällä toimeen. Pidän itsenäisestä työstä etänä, enkä haluaisi olla paikkaan sidottuna.

Ap

Mikset etsi töitä sieltä ulkomailta? 

Vierailija
137/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Business Finland NYC-toimisto ja LUKEn kalaprojekti näyttää jakavan rahaa kankkulan kaivoon ilman vastinetta. Lisäksi Ruokaviraston pilipalivirka-viralliselta nimeltä elintarvikemarkkinavaltuutettu.

Kaikki edeltä mainitut isoja vitsejä ja rahaa vaan valuu. Laita yv esim Olli Wikbergille ja Jaana Bernadottelle, miten noi keikaukset onnistuu. 

Vierailija
138/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse keksii jonkun hyvän projektin, esimerkiksi joku selvitys ministeriölle miten "polttomoottoriautojen kielto vaikuttaa Vantaalla. Laskuta siitä vaikka 180 000 euroa, kun pidät pari tiimipalaveria kavereiden kanssa vuoden aikana.

Toinen että vaikka joku virkistysaluehanke, tarjoat kunnalle virkistysalueen grillikatosta tai polkupyöräkatosta hintaan 230 000 euroa, ja itse vaan ostat rakennukset joltain niitä myyviltä yrityksiltä 115 000 eurolla. Voittoa yhdestä projektista 115 000 euroa, niin saat 1000e/kk tulot 7 vuodeksi yhdestä ainoasta projektista mihin menee muutama päivä aikaasi.

Kunnilta saa hyviä hankkeita, ja saa hyvin rahoja.

Esimerkiksi Turussa julkisten vessojen siivous. Ylimääräinen siivous 300e/kerta, ja graffitin poisto vessasta 2000 euroa/kerta. Palkkaat jonkun lähellä asuvan tekemään siivouksen 30 eurolla ja pidät itse 270 euroa/kerta. Ja graffitin poiston joku tekee 50 eurolla ja pidät itse1950 euroa.

Yllättävästi näitä siivouksia ja graffitin poistoja tulee vaikka kuinka paljon, että rahaa tulee kymppitonneja vuodessa. 

Voit hyvin olla itse vaikka Espanjassa, kun pidät vaan puhelimen auki ja soitat jonkun hoitamaan homman.

Vierailija
139/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala tehdä lehtijuttuja tai somesisältöä. Mä aloitin viitisen vuotta sitten ruokajuttujen tekemisen yhteen lehteen. Kuvaan ja kirjoitan ja kokkaan. Siitä saan lisätuloja 600-1400 euroa kuukaudessa.

Tosi pienituloisella ei ole varaa testailla ruokia ja uusia ideoita siihen malliin, mitä lehdet vaativat. Tuskin niissä on pulaa perunoiden keittäjistä ja uunikalan laittajista. Tuossa hommassa pitää myös osata kuvata. Jotenkin epäilen, ettet sinäkään kuvaa pelkällä kännykällä luonnonvalossa. 

Vierailija
140/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin tietää, etenkin kun mulla on projektiosaajan koulutus. Töitä ei vaan löydy. Pitäisi olla sosiaali-tai it-alalla jo valmiiksi töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi