Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita. Mistä rahaa 800-1000 €/kk kotona työskennellessä?

Vierailija
10.02.2023 |

Ei sen kummempaa ammattiosaamista ole, mutta pää toimii hyvin. Onlyfansit ja muut vastaavat hu_raamiset ei tule kysymykseen. Olisi hyvä, jos voisi ulkomailtakin käsin työskennellä.

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea tubettamaan. Naisena voit tehdä jotain remontti tai leivonta videoita missä kommelluksia. Sellaiset kerää katsojia ja sitä kautta mainostuloja. Youtubessa on myös kanavia missä pariskunta tekee toisilleen jekkuja.

Vierailija
182/188 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rockbear -nimimerkki aloitti toistuvasti MuroBBS palstalla ketjun jossa haaveili pitävänsä pystyyn bitcoinien louhimon ja itse makoilevansa vieressä sohvalla vahtimassa kun koneet murskaavat bittejä ja bitcoineja tulee.  Nythän on paljon muitakin kryptovaluuttoja luohittavaksi.  Trollihan Rockbear oli, mutta kiva ainakin haaveilla, en tiedä, olisiko mahdollista kannattavasti louhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksilinjoillw töihin. Tai tsättiinkin. Niiden tekijöistä on kaiketi ihan pula

No ei ole työvoimapulaa. Mutta suunnilleen tuon Ap:n mainitseman rahamäärän voi tienata linjoilla, jos on töissä aamusta iltaan. Tosin palkka saattaa jäädä paljon pienemmäksikin.

Vierailija
184/188 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla työtilaa? Korjaa pokupyöriä. Toukokuussa on sesonki, muulloin ehtii yksinään paremmin. youtubella alkaa olla ohjeet joka asiaan. Rajoita ensin perinteisiin pyöriin ja kieltäydy sähköpyöristä kokonaan.

Vierailija
185/188 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin jo seksilinjoja ja -chattejä, mutta joku on näköjään kokenut asiakseen poistaa viestini. Miksi? Ihan laillista työtä, jonka tekijöistä on pula

Et sitten osaa lukea aloitusta?

Näköjään luen paremmin kuin sinä. Ei nuo ole sama asia, edes kasvoja ei tarvi näyttää. Et siis myy itsesi, olet anonyymi.

Osa niistä työntekijöistä on jopa miehiä, jotka rupattelee miesten kanssa chatissä ja teeskentelee naista.

Tosi helppoa työtä muuten, mutta asiakkaita on niin vähän, että palkka on sen vuoksi todella huono.

Vierailija
186/188 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kysymyksestäkään, mutta kun vastauksia lukee, ei voi kuin todeta, että kyllä palikoita tälle palstalle kasaantunut.

Somevaikuttamista, hienojen taulujen maalaamista ja podcasteja. Oletteko te kaikki elämämkoulun kasvatteja?

Vierailija
187/188 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukseni Ysensen käytöstä helppo tapa ansaita lisätuloja!

Hei kaikille! Halusin jakaa kokemukseni Ysensen käytöstä, sillä se on ollut minulle todella hyödyllinen tapa tienata hieman ylimääräistä rahaa vapaa-ajalla. 

Rekisteröidyin viime vuonna Ysenseen, kun etsin sivutöitä, jotka voisin tehdä helposti omassa tahdissani. Alkuun olin vähän skeptinen, mutta päätin kokeilla ja yllätyin positiivisesti. Vuoden aikana tienasin siellä yhteensä 209.70 €, mikä oli mukava lisä tuloihini.

Mitä teen Ysensessä?

Kyselyt: Täytän kyselyjä, jotka liittyvät esimerkiksi kulutustottumuksiin tai mielipiteisiin eri tuotteista.

Tarjoukset ja sovellukset: Välillä kokeilen uusia sovelluksia tai palveluita, joista saa hyvityksiä.

Viittausohjelma: Olen suositellut Ysenseä muutamille ystävilleni, ja siitäkin saa mukavan pienen bonuksen.

Plussat ja miinukset omasta näkökulmasta:

+ Helppoa ja joustavaa: Käytän aikaa vain silloin, kun se sopii aikatauluuni vaikka illalla sarjojen katsomisen ohessa.

+ Luotettavat maksut: Olen jo useamman kerran saanut rahani suoraan PayPaliin.

Aina ei ole tarjolla kyselyjä: Tämä riippuu vähän siitä, missä asut ja millaisia profiilitietoja olet täyttänyt.

Kannattaako kokeilla?

Jos sinulla on hetkiä, jolloin etsit jotain pientä tekemistä, tämä on mielestäni tosi kätevä tapa ansaita lisätuloja. Et rikastu, mutta ylimääräinen 1030€ kuussa tulee aina tarpeeseen!

Jos kiinnostuit, voit rekisteröityä tästä linkistä:

👉 https://www.ysense.com/?rb=101401816

Vierailija
188/188 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://asiakas-palvelut.com/ref/FI73447

Tässä työ jota voi tehdä kotona. Palkka maksetaan viikottain. Työajat voi valita itse. Ei vaadi aikaisempaa kokemusta ja hommiin pääsee nopeasti pienen koulutuksen jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän