Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita. Mistä rahaa 800-1000 €/kk kotona työskennellessä?

Vierailija
10.02.2023 |

Ei sen kummempaa ammattiosaamista ole, mutta pää toimii hyvin. Onlyfansit ja muut vastaavat hu_raamiset ei tule kysymykseen. Olisi hyvä, jos voisi ulkomailtakin käsin työskennellä.

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tunnin selälläsi, 200e. Se kerran viikkoon x 4 vk kuukaudessa = 800e / kk

??

Miksi tuplakysymysmerkit??

Vierailija
102/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei jaksa jyystää tuntia, joten saadakseen maksetun ajan kulumaan on pakko tehdä muutakin kuin maata selällään. Eikä kukaan halua koskea niihin ällötyksiin, joita maksullisilla käy, jollei ole suunnilleen kuoleman uhalla aivan pakko. Eihän niiden muuten tarttis seksistä edes maksaa.

Häh? Kyllähän tunnin jaksaa jyystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ehdotuksia täällä mutta onlyfansia lukuunottamatta ainoa konsti tienata kotona on mennä ensin kunnon hommiin ja siellä kysellä josko olisi mahdollista tehdä töitä myös etänä.

OF:ssäkin tienaat korkeintaan satasen ja senkin eteen saat tehdä kaikkia iljettävyyksiä mitä et halua tehdä. Normaalivilauttelusta ei kukaan maksa.

Vierailija
104/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulle ei kukaan maksa siitä, että olen selälläni?

Et ole älynnyt pyytää maksua

Ensi kerralla, ole fiksumpi

Vierailija
105/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo SPSS, miten sen kanssa pääsisi alkuun? Mihin firmaan voisi ottaa yhteyttä?

Vierailija
106/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kehdatko olla naurettavia. Helpointa on opiskella lähihoitajaksi ja mennä töihin!

Jos kotona saisi kaikki helposti rahaa ei kukaan menisi mihinkään ulkopuolelle töihin.

Vierailija
107/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt kehdatko olla naurettavia. Helpointa on opiskella lähihoitajaksi ja mennä töihin!

Jos kotona saisi kaikki helposti rahaa ei kukaan menisi mihinkään ulkopuolelle töihin.

Jep. Juuri noin. Jotain tilasto-ohjelmaa kotona tuntiliksalla pyörittäviä tarvitaan varmaan 1-5 hlöä koko Suomessa, kun jotkut excelit ja vastaavien info yleensä riittää firmoille.

Lähihoitajia, vakaopetttajia jne hommia joissa tarvitaan ihmistä, työ on vaativaa, mutta maksetaan vähän, niitä töitä kyllä riittää. Mutta kotoa käsin ei pysty tekeen.

Vierailija
108/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei jaksa jyystää tuntia, joten saadakseen maksetun ajan kulumaan on pakko tehdä muutakin kuin maata selällään. Eikä kukaan halua koskea niihin ällötyksiin, joita maksullisilla käy, jollei ole suunnilleen kuoleman uhalla aivan pakko. Eihän niiden muuten tarttis seksistä edes maksaa.

Aika monella maksullisia käyttävällä on puoliso.

Vierailija
109/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo SPSS, miten sen kanssa pääsisi alkuun? Mihin firmaan voisi ottaa yhteyttä?

Tilastotieteen perusopinnot (25 op) nyt ainakin alkuun

Vierailija
110/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu tekee veropäätöksiä lähes täysin etätyönä. Ei asiakasneuvonta lainkaan. Koulutus yo- merkonomi. Käy konttorilla jotain kerran kuukaudessa. 

Itse olen tekninen dokumentoija. Teen työt toimistolla kun se on lähellä ja saan olla sielläkin rauhassa, lisäksi isot näytöt vievät kotona liikaa tilaa. Tykkään lähteä aamuisin niin tulee vartin lenkki samalla. Sitä voisi tehdä etänäkin. Työni pääpointti ei ole kirjoittamista vaan enemmän piirtämistä, kuvankäsittelyä, valmiiksi tehtyjen dokumenttien kasaamista ja tietojen päivittämistä. Olen insinööri, mutta vähempikin koulutus riittäisi. 

Vierailija
111/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyviä ehdotuksia täällä mutta onlyfansia lukuunottamatta ainoa konsti tienata kotona on mennä ensin kunnon hommiin ja siellä kysellä josko olisi mahdollista tehdä töitä myös etänä.

OF:ssäkin tienaat korkeintaan satasen ja senkin eteen saat tehdä kaikkia iljettävyyksiä mitä et halua tehdä. Normaalivilauttelusta ei kukaan maksa.

Ei ole ainoa. Yrittäjänä voi tehdä monenmoista. Piirtäjänä esimerkiksi riittää kun lähettää näytteitä töistään potentiaalisille ostajille mutta kilpailu on toki kovaa. Instassa voi yrittää nimettömänä mutta sielläkin on kova kilpailu. Pitäisi keksiä jotain täysin uutta, mikä kiinnostaa ihmisiä. Minulla ei esimerkiksi ole aavistustakaan kuka kinuskikissa on. Muitakin vastaavia tekemisellä tienaavia löytyy. 

Vierailija
112/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahteri käy hyvin kaupaksi myös kotivastaanotolla.

Vierailija
113/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanketyötä teet kotoa käsin.

Ihan sama mikä hanke, kun ei niissä missään mitään aikaiseksi saada.

Mistähän tällaisiin hanketöihin voisi päästä käsiksi?

Ap

Korkeakouluissa ja tutkimuskeskuksissa. Niissä on erilaisia hankkeita. 

t. eri

Niihin pääsee vain korkea-koulutuksella. Aplla ei ollut mitään koulutusta.

Vierailija
114/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu tekee veropäätöksiä lähes täysin etätyönä. Ei asiakasneuvonta lainkaan. Koulutus yo- merkonomi. Käy konttorilla jotain kerran kuukaudessa. 

Itse olen tekninen dokumentoija. Teen työt toimistolla kun se on lähellä ja saan olla sielläkin rauhassa, lisäksi isot näytöt vievät kotona liikaa tilaa. Tykkään lähteä aamuisin niin tulee vartin lenkki samalla. Sitä voisi tehdä etänäkin. Työni pääpointti ei ole kirjoittamista vaan enemmän piirtämistä, kuvankäsittelyä, valmiiksi tehtyjen dokumenttien kasaamista ja tietojen päivittämistä. Olen insinööri, mutta vähempikin koulutus riittäisi. 

Mikä koulutus riittäisi tekniseksi piirtäjäksi? Sitä koulutusta kun ei ole enää olemassa kun tietokoneiden piirrosohjelmat kehittyivät, ei erillisä piirtäjiä enää tarvita, vaan samalla kun insinööri suunnittelee, tulee myös valmis piirros. Nykyään lähes kaikkeen suunnittelutyöhön pitää just olla insinööri. Näin arvaa entinen työkkärin työntekijä.

Vierailija
115/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanketyötä teet kotoa käsin.

Ihan sama mikä hanke, kun ei niissä missään mitään aikaiseksi saada.

Mistähän tällaisiin hanketöihin voisi päästä käsiksi?

Ap

Korkeakouluissa ja tutkimuskeskuksissa. Niissä on erilaisia hankkeita. 

t. eri

Niihin pääsee vain korkea-koulutuksella. Aplla ei ollut mitään koulutusta.

Korkeakoulutusta, suhteita ja osaamista. 

Vierailija
116/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn verkkosivuja ja -kauppoja. Asiakkaita olisi enemmän kuin otan.

Vierailija
117/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nykyään on helppoa, kun laittaa vähän somea tai youtubea, niin some-vaikuttajilla on ihan hyvät ansiot. Helposti tulee 1000e/kk, jopa 9000e/kk saa parhaimmat.

Ja jos alkaa itkemään ettei mitään tienaa, niin ei tee hommaa oikein. Ei youtube mitään kunnon rahoja maksa, vaan ne tulee yhteistyökumppaneilta, eli niiltä joita mainostaa videoilla.

Esimerkiksi jos haluaa asua Espanjassa, niin laittaa sitten videota sieltä youtubeen, että millaista on elämä on siellä. Ei se oikeastaan edes ole työtä vaan kertoo vaan mitä tekee.

Vierailija
118/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
119/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
120/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin on ruveta asuntosijoittajaksi. Ostaa halvalla asuntoja, ja laittaa vuokralle. Ei paljoa töissä tarvitse käydä kun on muutama sijoitusasunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä