Ideoita. Mistä rahaa 800-1000 €/kk kotona työskennellessä?
Ei sen kummempaa ammattiosaamista ole, mutta pää toimii hyvin. Onlyfansit ja muut vastaavat hu_raamiset ei tule kysymykseen. Olisi hyvä, jos voisi ulkomailtakin käsin työskennellä.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Ap, lyö googleen etätyö osa-aikainen. Löytyy mm. chat-operaattoreiden ja ajanvaraajien (lue: puhelinmyyjien) töitä. Googlettele kuitenkin ensin kokemuksia firmoista ennen kuin laitat hakemuksen.
Kuka haluaa puhelinmyyjänä olla?
Onlyfansiin jalkafetissiteemalla. Napsii vaan kuvia jaloista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus katsellut kotia etsiviä kissoja ja miettinyt olisiko joku niistä niin kuvauksellinen, että sillä voisi tienata netissä. Hankkisi siis persoonallisen näköisen söpön kissan ja kuvaisi sitä someen. Niinhän monet nykyään tienaavat, söpön lemmikin tai vauvan avulla.
Saako ne siitä oikeesti rahaakin? Kaverin puolesta kyselen.
No ei varmana helposti. Ne, jotka tienaavat, ovat harvassa,. Ne, jotka eivät tienaa, heitä on pilvin pimein.
Itse ansaitsen sen 7000 plus etätöissä, et miten paska sä oot jos et 800-1000e saa nostettua liksaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuon verranhan nyt tulee kuukausittain pelkästään osingoista.
No sehän mukavaa. Tulispa mullekin.
Ap
No mikset sitten ole sijoittanut. Jos sijoittaisit, saisit osinkojakin. Oma valinta.
Affiliate-markkinointi. Vaatii tosin alkuun paljon työtä. Pitää blogata ja olla muutenkin somessa aktiivinen. Lopulta kuitenkin tulee hyvin ns. passiivista tuloa. En ole itse kokeillut, mutta paljon aiheesta lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen etänä toimiva asiakasneuvoja. Koulutukseni ylioppilas. Palkka kyllä enemmän kuin otsikossa mainittu.
Voinko kysyä, mitä asiakasneuvontaa teet?
Toki voit. Meillä on useampia eri asiakasyrityksiä, joiden asiakasneuvonnan hoidamme. En rupea niitä nimeltä listaamaan, mutta ovat pääosin verkkokauppoja. Neuvonta tapahtuu puhelimitse, chatilla tai sähköpostilla. Vaihtelee päivän mukaan, missä vuorossa on.
Mitä kautta pääsee töihin?
Puhelinmyyntiä? Firmoja on vaikka kuinka ja monessa maksetaan ihan tessin mukaista palkkaa.
Minä tienaan puhelinmyyjänä tuplasti tuon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap et halua opetella koodaa tai treidaamaan? Tuntuu että haluat työn, jota voit tehdä omien sääntöjes mukaan sillon kun huvittaa laittamatta tikkua ristiin. Totuus: sellaista työtä ei ole
En ole ap.mutta vastaan silti. Etkö tiedä mitä "koodaus" on nykyisin, kun jankkaat siitä? Ei siellä pärjää enää ellei ole harrastanut alaa lapsesta/ nuoresta asti. Täytyy myös olla todella hyvä englannin kielen taito. Ja jos palkkatöihin haluaa, täytyy olla lahjakkuutta, kiinnostusta ja hyvä keskittymiskyky. Ei tavallinen rallienglantia puhuva työtön, jonka atk-taidot on Office ja nettisurffaus-tasolla opi enää sellaiseksi koodariksi, joka saisi töitä. Tulee jo ikä vastaan ennen kuin hallitsee perusteet. Siinä vaiheessa nuoret ovat jo menneet ohi, taas.
Koodaus on nykyisin globaali ala, intialaiset menee ohi keskinkertaisesta, saati aloittelevasta koodarista.
Ei ne intialaiset sen paremmin mitään osaa. Turhaa hypetystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen etänä toimiva asiakasneuvoja. Koulutukseni ylioppilas. Palkka kyllä enemmän kuin otsikossa mainittu.
Voinko kysyä, mitä asiakasneuvontaa teet?
Neuvon mitä vaan 5e/min+ppm. Minimiveloitus 5min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkakuvien myynti netissä
Hä?
ApPistät siis maksullisia jalkakuvia nettiin. Sielä on paljon jalkafetissin omaavia runkkareita.
Mul ois jalkasilsa, kelpaako se. Saisko siitä jopa enemmän?
Kukaan ei maksa tavikselle edes satasta tunnista, vaikka olisi kuinka hyvä tahansa "makoilemaan". Tsekki ym. tyttöjä, joista osa Instamallien näköisiä, löytää kaikilta isommilta paikkakunnilta- ja heidän taksansa alkavat viidestäkympistä.
Epäilenkin, että makoilua suosittelevat ovat incel-miehiä, joilla ei ole hajuakaan itse puuhasta.
Vierailija kirjoitti:
Jalkakuvien myynti netissä
Keskijalan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap et halua opetella koodaa tai treidaamaan? Tuntuu että haluat työn, jota voit tehdä omien sääntöjes mukaan sillon kun huvittaa laittamatta tikkua ristiin. Totuus: sellaista työtä ei ole
En ole ap.mutta vastaan silti. Etkö tiedä mitä "koodaus" on nykyisin, kun jankkaat siitä? Ei siellä pärjää enää ellei ole harrastanut alaa lapsesta/ nuoresta asti. Täytyy myös olla todella hyvä englannin kielen taito. Ja jos palkkatöihin haluaa, täytyy olla lahjakkuutta, kiinnostusta ja hyvä keskittymiskyky. Ei tavallinen rallienglantia puhuva työtön, jonka atk-taidot on Office ja nettisurffaus-tasolla opi enää sellaiseksi koodariksi, joka saisi töitä. Tulee jo ikä vastaan ennen kuin hallitsee perusteet. Siinä vaiheessa nuoret ovat jo menneet ohi, taas.
Koodaus on nykyisin globaali ala, intialaiset menee ohi keskinke
En tiedä ovatko intialaiset parempia koodareita kuin suomalaiset, mutta tekevät taatusti saman työn halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanketyötä teet kotoa käsin.
Ihan sama mikä hanke, kun ei niissä missään mitään aikaiseksi saada.
Mistähän tällaisiin hanketöihin voisi päästä käsiksi?
Ap
Korkeakouluissa ja tutkimuskeskuksissa. Niissä on erilaisia hankkeita.
t. eri
Kylkyl.
Itse tein viime vuonna keskimäärin 900 e / kk extraa oman työn päälle, koska koko vuoden hanke-extratienestit oli hieman yli 10.000e hanketöistä.
Itte tein SPSS-juttuja, 40e / h
Vaatiiko tuollaisen SPSSn käyttö paljon opettelua?
Ristiintaukoinnit, suorat jakaumat ja jotkin yksinkertaisimmat testit on itselle riittänyt. Suurin homma on yleensä varmistaa matriisista pois virhenäppäilyjä, ettei tule vääriä tuloksia. Onneksi se puoli eli väärinsyötöt on vähentyneet.
Joulukuussa oli vähän hiljaisempaa ja laskutin vain 8 h x 40e. Parhaimpina kuukausina laskutus on ollut 40 h x 40 e. Mutta siinä joutuu sitten tekemään illat ja viikonloput.

SPSS on kuitenkin ohjelma, jota ei ihan hetkessä opi.
Vierailija kirjoitti:
Maalaa hienoja tauluja, myy netissä.
Olen tehnyt, on ylitarjontaa!
Ap, lyö googleen etätyö osa-aikainen. Löytyy mm. chat-operaattoreiden ja ajanvaraajien (lue: puhelinmyyjien) töitä. Googlettele kuitenkin ensin kokemuksia firmoista ennen kuin laitat hakemuksen.