Pojan toinen kenkä oli piilotettu/varastettu koulussa
Hän oli kavereiden kanssa etsinyt kenkää yli puoli tuntia koulun jälkeen. Lopulta tuo oli kävellyt kotiin noin kilometrin verran yhdellä kengällä... Koulusta ei vastattu enää soittoon tai wilmaviestiin 16 jälkeen. Harmittaa lapseni puolesta. Vähän aikaa sitten koulusta tuli viestiä, että muutamiin takkeihin oli tehty reikiä oppituntien aikana. Siksi luulen että tämäkin on tahallista. Jos kengät olisivat vahingossa vaihtuneet niin kai molemmat kengät olisi hukassa... En tiedä, kiva viikonlopun aloitus joka tapauksessa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jos se itse piilotti sen että saisi uudet?
No jaa, empä usko. Nuo kengät on uudet ja hänelle mieleiset. Ja luulen, että noin taitavasti hän ei osaisi feikata pahaa mieltä, jos olisi itse tämän takana.
Ja edelleen: siellä oli vasta rikottu takkeja, luulen että sama henkilö on tämänkin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama, joka juuri paasasi "varastetusta" kengästä Laurinlahden facebook-ryhmässä, ja kuitenkin lopetit syyttelysi siihen, että niin, paikalle on kyllä jäänyt väärän kokoinen samanlainen kenkä? Eli onko se nyt varastettu, vai joku vain epähuomiossa ottanut väärän kokoisen samanlaisen?
Ei siellä pojan mukaan ollut toista kenkää. Ja en ole paasannut tästä missään muualla kuin täällä.
Ennen kun nyt kuitenkaan soitat maanantaina paikalle rehtorin, poliisin ja sossun, niin kävisin kyllä itse etsimässä sitä kenkää. Tuon ikäisen nyt ei vaan välillä huomaa asioita, vaikka ne olisivat ihan nenän edessä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska jäynä.
Niinpä niin, kiusaajille hauskaa.
Itseltäni on joskus koulussa piilotettu takki. Ei kyllä kauheasti huvittanut kylmänä pakkaspäivänä.
Opettaja hoputti oppilaita ulos. Mutta kun minä vain seisoskelin käytävällä, niin ope kysyi: missä annamaija sun takki on?
Vastasin etten tiedä ja opettaja lähti vain pois.
Löysin kyllä sitten viimein takkini kun käytävä tyhjentyi.
Sitten joskus myöhemmin takkini oli myös heitetty lattialle.
Luultavasti sama henkilö, mutta en ole ihan varma kuka.
Kerran myös joku heitti naamaani märkää paperia, mutta en harmiksi kerennyt näkemään heittäjää.
Voidaanko jo lopettaa tällainen kiusaajan sääliminen ja tekojen selittely. Kiusaaja ei läheskään aina ole kateellinen tai millään muotoa surullinen tapaus. Usein rikkaiden perheiden terveitä ja onnellisia lapsia, jotka huvikseen kiusaavat ketä milloinkin. Surullinen ihminen ei kiusaa läheskään aina.