Minkä pizzan söit viimeksi?
Mulla just lautasella fantasia, tähän valitsin katkarapu, pekoni, Aura-juusto ja persikka -täytteen. On kyllä hyvä combo!
Kommentit (287)
Tein itse jauheliha-punasipuli- herkkusieni-ananas-aurajuustopizzaa pellillisen, josta syötiin vielä seuraavanakin iltana.
Tein itse kantarellipizzaa, sipulia, tomaattia, juustoa.
Real Arab on nyt kauppakeskus Valkeassa kellari kerroksessa.
(Every day is Female Day) -25% Koko menu.
Jätä mies kotiin ja tule Real Arab.
Myös ilmainen kootiinkuljetus 7km säteellä. Emme jätä ruokia oven ulkopuolelle koska joku voi varastaa.
KÄMPPIS: 100% Lammas ja Lehmä savu Nyhtö Niska. MiniTomaatti, Herkkusieni, Kapris. Tupla Paprika KURDISH Majoneesi.
Oli hyvää suosittelen!!!
Kotipizzan Zorbas valkosipulimajoneesilla.
Italialaisen quattro formaggi eli neljä juustoa, ihan paras pizza Lidlistä .
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzan Quatro. Järkyttävän hyvää. Siihen lisäksi vielä kebabliha ja voi ottaa herkkusienet ja katkaravun tuplana.
Pakastepizzoista Grandiosa Meatlovers on ylihyvää. Taitaa olla sen pizzan syytä, etten ole käynyt vuosiin pizzeriassa. Tämä pakastepizza ajaa saman asian.
Olin todella yllättynyt, miten hyviä pakastepizzoja nykyään on, ripaus valkosipulijauhetta ja oreganoa päälle.
Grandiosa Hawaii, Chicken...
Ristorante tonno, punasipuli
Esimerkkinä
Kolme päivää sitten jauhenliha kärpäslätkä.
Kotipizzan pollo americana, jonka yritin joskus tilata argentiinan espanjaksi "posho" americanana eikä myyjä tajunnu yhtäään. Sen jälkeen espanjan espanjaksi "poijo" americanana ja lopulta kana americanana, mutta vasta POLLO ällillä sai myyjän hokaamaan mistä kysymys. Vihaan tätä, että lainaillaan sanoja, mutta ei edes tiedetä mitä ne tarkottaa :D
Kotipizzan Oopperan, kuten aina.
Jauhenliha pizzan juusto pohjalla, nam. Ei viljaa, ei hiivaa.
Viimeksi tein pizzaa juuri ennen joulua. Siinä oli schwarzwaldin kinkkua, chevreä, päärynää ja pinjansiemeniä.
Syön aina saman pizzan: margarita ja extrana ananasta. Ei siihen muuta tarvi, korkeinta slicen päällä vähän hot saucea. Täydellistä!
Pohjattoman pitsan, jossa oli täytteenä salami, katkarapu, jalapeno, tomaatti, sipuli, paprika, herkkusieni.Tänään teen taas pohjattoman pitsan, johon tulee tonnikala, sipuli, katkarapu, herkkusieni.
Aurajuusto, punasipuli, ananas ja paprika muistaakseni.
Al Pollon söin Jyväskylän Momentossa.
Kotipizzan jauhelihapizzan. Koko universumin paras lätty.
Oetkerin vegepepperoni. Ei ollut hyvää, en osta toiste. Piti vaan kokeilla.
Lähipitserian Dillingerin maanantaina ostin kotiin ja söin. Hyvää olikin.