Minkä pizzan söit viimeksi?
Mulla just lautasella fantasia, tähän valitsin katkarapu, pekoni, Aura-juusto ja persikka -täytteen. On kyllä hyvä combo!
Kommentit (287)
Tein itse eilen; pepperoni, kesäkurpitsa, sieni, mozzarella + rucola.
Big One - American chicken BBQ tai joku vastaava.
Yllättävän hyvä pakastepizzaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää kuinka paljon ilmeisesti ihan oikeesti tykätään ananaksesta ja homeesta pizzan päällä. Oli kai tosta joku "tutkimuskin" taannoin.
Rakastan niitä. Ilman näitä ei voi pizzaa kuvitellakaan. Ananas ja aura ovat vakiotäytteet, ne ovat aina pizzassa. Lihaa tai lihoja voi vaihdella kun haluaa vaihtelua.
Ai kamala.
Ananasta nyt vielä voi syödäkin jos on ihan "pakko", mutta imo ei sovi pizzaan. Ja homejuusto nyt ei sovi mihinkään🤢. Niin me ollaan erilaisia.Roomassa pizzan päältä ei tosiaan löydy ananasta eikä homejuustoa. Siivutettu peruna tai kesäkurpitsa, ranskalaiset, ricottajuusto tai Nutella on ihan vakiokamaa. Makuasioitahan nämäkin.
Roomassa ei löydy, mutta Pohjois-Italissa löytyy nuo ja ihan kaikki muu mitä voi kuvitella. Elämäni parhaan pitsan söin Venetsiassa.
Lidlin pakastepizza kinkku-ananas. Tuunasin sinihomejuustolla, lisäjuustolla ja valkosipulilla.
Olin kylässä kahvilla ja emäntä oli tehnyt gluteenittoman pizzan. Gluteenittomia jauhoja, ihan hyvä oli niistäkin. Päällä kinkkua, juustoa ja ananasta.
Kirkonkello kirjoitti:
Olin kylässä kahvilla ja emäntä oli tehnyt gluteenittoman pizzan. Gluteenittomia jauhoja, ihan hyvä oli niistäkin. Päällä kinkkua, juustoa ja ananasta.
Kahvia ja pizzaa?
Taisipa olla Saarioisten pinaatti-roiskeläppä?
Sitkossa kävin viime heinäkuussa. Söin juustopitsan (gorgonzola, vuohenjuusto, mustaleima emmental ja parmesaani). Ai että oli rasvasta ja suolaista.
Itse paremmaksi tuunattua metripitsaa pari vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Kirkonkello kirjoitti:
Kahvia ja pizzaa?
Mitä erikoista siinä on ?
Paksupohjainen , hirveästi päällysteillä ahdettu kotipitsa on kauhistus. Tai jäähtynyt kotiinkuljetettu läpyskä. Tuote on nautittava juuri kuumasta uunista tultuaan
Vuoden '20 koronakeväästä alkaen olen jättänyt varsinaisissa pizzerioissa asioinnin kokokonaan pois, jonka myötä sitten tuleekin osteltua marketeista erilaisia valmis-pakastepizzoja.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden '20 koronakeväästä alkaen olen jättänyt varsinaisissa pizzerioissa asioinnin kokokonaan pois, jonka myötä sitten tuleekin osteltua marketeista erilaisia valmis-pakastepizzoja.
Muutoinhan en asioi Lidlissä ollenkaan -paitsi just niitten valmispakaste pizzojen takia. Speciale on niistä oma suosikki, tähän lisään hieman juustoa. Toinen suosikkipizza, se jonka viimeksi uuniin pukkasin = stonebaked salami, tähän lisäsin pikkasen juustoa sekä vielä ananaspaloja purkista päälle.
Just oli Lidlissä Italia-viikko eli ostin pakastimeen sekä sen salamipizzan että neljän juuston pizzan. Toi juustopizza on niin hyvää.
Saarioisten roiskeläpän. Tuunasin sitä vähän eli laitoin ketsuppia, paprikaa, oliiveja ja paljon juustoa päälle, oli tosi hyvää.
Viime viikolla kokonaan itse tehtyä pitsaa.
Lidlin Ystävänpäivän sydänpizzan. Oli ihan pazka!
Kuka sen kieltää?