Minkä pizzan söit viimeksi?
Mulla just lautasella fantasia, tähän valitsin katkarapu, pekoni, Aura-juusto ja persikka -täytteen. On kyllä hyvä combo!
Kommentit (287)
Grandiosan pitsa: En nyt muista nimee, mutta siinä oli jalapeeenoo ja JAUHENLIHAA
Vierailija kirjoitti:
Grandiosan pitsa: En nyt muista nimee, mutta siinä oli jalapeeenoo ja JAUHENLIHAA
Nyt muistan, se oli Mexicana
Tekis ihan törkeästi mieli pakastepizzaa, mutta koska niidenkin hinnat on nousseet ihan älyttömästi niin täytyy varmaan vaan tehdä itse.
En muista yhtään. Edellisestä pizzasta on kulunut muutamia kymmeniä vuosia. Gluteenittomuus varmaan pääsyy. En osaa valmistaa mitään kukkakaali pizzanpohja pizzaa. Enkä usko, että se olisi hyvääkään. Toivottavasti olen väärässä.
Puolison eväs pizzan, jälkiruoaksi lapsen vanukkaan.
Kivikylän salami&aurajuusto. On hyvää.
Saarioisen jauheliha roiskeläppä, viimeisin pitseria pizza oli Burgerpizza Kotipizzalta, se onkin lempparini niistä.
Kotipizzan itse valitut täytteet: kantarelli, kirsikkatomaatti, ananas, suolakurkkulohkot ja vegaanijuusto.
Nam nams, kun oli hyvää.
Tänään Dr Oetker Ristorante pakastepizza salame mozzarella pesto, päälle valkosipulijauhetta
Kotipizzan New York Monster (juusto, pariloitu kananpoika, pepperonimakkara, ananas, aurajuusto, punasipuli) valkosipulidipillä. Mahottoman hyvää!
Luoja mitä te syötte. Eihän noita pakastepizzoja jaksa syödä kukaan kovin pitkään.
Kysymykseen: Taisi olla viime kesänä Olga Temosen pizzeriassa punajuuripizza.
Pieni pizza 16e. Muuten oli kyllä todella hyvä, mutta täytettä liian vähän.
Ei noita pakasteita pysty enää syömään, kun on maistanut kunnon puu-uunissa tehtyä napolilaista.
Ero on niin valtava.
Perjantaina Kotipizzan tuplapepperoni, valkosipuli dipillä!
Lähipitseriassa eilen: kana -ananas-aurajuusto. Söin puolet ja toisen puolen otin mukaan. Pirssimies kysyi:Mikdi sinä et syö koko pitsa? Oliko paha pitsa. Vastasin, että olen pieni ihminen enkä jaksa syödä enempää.
Vierailija kirjoitti:
En muista yhtään. Edellisestä pizzasta on kulunut muutamia kymmeniä vuosia. Gluteenittomuus varmaan pääsyy. En osaa valmistaa mitään kukkakaali pizzanpohja pizzaa. Enkä usko, että se olisi hyvääkään. Toivottavasti olen väärässä.
Olet väärässä, hyvä paistos tulee kukkakaali alla ja saahan sitä kutsua pizzaksi jos haluaa. Gluteenittomia jauhoja on myös ja valmiita pizzojakin.
Itse söin tänään aamiaiseksi vegaanisen pizza vesuvion, pieni pakastepakkaus. Ihan ok.
Kiitos vinkistä sinulle, joka mainostit Lidlin tryffelipizzoja. Täytyypä kokeilla
Vierailija kirjoitti:
En syö roskaruokaa.
Kysyttiinkö tätä?
Kinkku, ananas, aurajuusto, valkosipuli oli viime lauantaina pitsan päällä, kun kävin ostamassa lähipitseriasta. Hyvää oli!
Joku Dr Oetker se oli kaupan pakastimesta. Sen päällä lisäyksenä noin 1cm tomaattiviipaleita pakastimesta ja kerros juustoa. Kiviuunissa paistoin.
Oli heräteostos. Ei pitäisi mennä nälkäisenä kauppaan, koska silloin haluaa ostaa sieltä ihan kaiken.