Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unettomuus

Vierailija
10.02.2023 |

Miten hyväksyä se, etten parane unettomuudesta. Vertaistukea ja kokemuksia kaipaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

ap

Vierailija
22/26 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ole edes sanoja mikä helvetti tää on ollut tälläkin viikolla. Palasin siis nyt ma pitkältä saikulta. Ptsd ja kroonista kipua unettomuuden taustalla. Pelottaa etten osaa luovuttaa ajoissa, on niin kova tarve pärjätä ja elää normaalia elämää. En tiedä. Koen että tänään olin paha turvallisuusriski itselleni ja myös muille. Mennyt 0/2-3h unilla. Iltaisin nousee kuume ylirasituksesta. Su täytyy miettiä aika helvetin tarkkaan pystynkö mä enää jatkamaan tätä rääkkiä. Taitaa olla niin etten pysty mutta vielä tänään en ole sitä valmis myöntämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän ole edes sanoja mikä helvetti tää on ollut tälläkin viikolla. Palasin siis nyt ma pitkältä saikulta. Ptsd ja kroonista kipua unettomuuden taustalla. Pelottaa etten osaa luovuttaa ajoissa, on niin kova tarve pärjätä ja elää normaalia elämää. En tiedä. Koen että tänään olin paha turvallisuusriski itselleni ja myös muille. Mennyt 0/2-3h unilla. Iltaisin nousee kuume ylirasituksesta. Su täytyy miettiä aika helvetin tarkkaan pystynkö mä enää jatkamaan tätä rääkkiä. Taitaa olla niin etten pysty mutta vielä tänään en ole sitä valmis myöntämään.

ap

Vierailija
24/26 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö saa toimivaa lääkeapua? Tiedän ristiriitasi. Onko sinulla listauksia/periaatteita, joiden ylittyessä teet tiettyjä toimenpiteitä? Itselle on edes jotain apua tällaisista, koska olen myös itse taipuvainen koettelemaan rajojani ja luovuttamaan liian myöhään.

Tiedän oikein hyvin myös päivystys-/ajanvarausvastaanottoravauksen. Sairaalaan ne minut tunkevat tai saikulle, kun eivät toimivaan lääkeapuun motivoidu. Mieluummin itse olen poissa töistä jos ei mitään keinoa ole itsellä kotona tai siinä kuuluisassa takataskussa. Vähemmän vaaraa siellä kotona on kuin ulkona.

Vierailija
25/26 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3. Mullakin nousee kuume liiasta rasituksesta.

ap

Voimia. 🧡 Kummasti se vähän helpottaa kun muistaa ettei ole ainoa jolla on vaikeaa. Eli kiitos. Ei sillä että kenellekään tämmöistä toivoisi. Huhhuh saa olla kyllä onnellinen ettei tänään sattunut mitään. Meillä töissä vielä _todella_ kiireistä ja tapaturma-altis ala. Viitti sen enempää kertoa kun en haluaisi että kukaan tunnistaa, vaikka saa sitä kai vauvalle avautua jos haluaa 🙂 Tästä vaan on tullut niin seko paikka että harvempi haluaa tunnustaa käyvänsä

Vierailija
26/26 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

ap